Gå til innhold

Sykkel på fly

Anbefalte innlegg

Gjest trøpedalen
Skrevet

to sprørsmål: Hvor mye koster det å sende sykkel med som spesialbagasje på et fly? Noen som har erfaring og anbefaler/fraråder?

Fortsetter under...

Gjest Elextra
Skrevet

Det kommer an på flyselskapet, tror jeg,

Jeg hadde en gang med meg sykkel på SAS uten at det kostet ekstra, men det er veldig lenge siden, jeg tipper det er endret nå.

Skrevet

Eg hadde med en helt ny sykkel på flyet (Norwegian) mellom Bergen og Stavanger for en måned siden, mener eg betalte i underkant av 250.-

Sykkel blei trilla inn og ut på flyet og var like fin når eg henta den igjen, så eg var veldig fornøyd.

Anbefales.

Skrevet

Sannsynligvis billigere enn å sende fly med sykkel, og ikke minst mere praktisk.

Skrevet

Sannsynligvis billigere enn å sende fly med sykkel, og ikke minst mere praktisk.

''Sannsynligvis billigere enn å sende fly med sykkel, og ikke minst mere praktisk.''

:-D ser det for meg, ett sykkelbud drassende med ett fly på slep :-)

Gjest Elextra
Skrevet

''Sannsynligvis billigere enn å sende fly med sykkel, og ikke minst mere praktisk.''

:-D ser det for meg, ett sykkelbud drassende med ett fly på slep :-)

*LOL*

Annonse

Skrevet

Prisen er jo avhengig av hvilket flyselskap du bruker. Sjekk nettsidene deres.

Du kan også sjekke på div.sykkelforum for info - feks. terrengsykkel.no\forum.

Du må pakke sykkelen skikkelig. Helst sykkelkoffert eller en sykkeleske (pappesken som sykkelen kommer i). Dette kan du sanns. få i en sykkelbutikk om du ikke har.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...