Gå til innhold

mangler dere og teksting på nrk??

Gjest en bagatell,ja,men lov å spørre:)

Anbefalte innlegg

Gjest en bagatell,ja,men lov å spørre:)
Skrevet

har tidl opplevd det på lov og orden,new york, og nå er det på'n igjen.godt programmet er på engelsk,det forstår jeg i det minste.men er dette kun her det er et problem??

Gjest -trådstarter
Skrevet

Jeg har tekst.

hmm...???får vel klage på de som styrer sendingene her i huset(blokk).rare greier,men men,takk for svar:)

Skrevet

Tror du kan gå på side 777 på tekst tv, så vil den automatisk legge inn undertekst. Var slik før i vertfall når det var noe uten tekst.

Skrevet

Tror du kan gå på side 777 på tekst tv, så vil den automatisk legge inn undertekst. Var slik før i vertfall når det var noe uten tekst.

777 er teksting av norske programmer, så det hjelper nok ikke når teksten mangler på utenlandske programmer.

Skrevet

777 er teksting av norske programmer, så det hjelper nok ikke når teksten mangler på utenlandske programmer.

Jeg tror jeg har fått på alt faktisk med 777. Men en stund siden nå, så husker ikke helt.

Gjest Elextra
Skrevet

Dette er vel en innstilling du kan gjøre på fjernkontrollen, i hvertfall om du har forholdsvis ny og avansert TV?

Selvfølgelig hjelper ikke dette om tekstingen har falt helt ut for alle.

AneM1365380603
Skrevet

Har du flatskjerm? Når Nrk sender hender det jeg må endre formatet hvis jeg vil lese teksten. Sånn ble det etter jeg fikk flatskjerm.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...