Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Siden J31! ikke har startet tråden i dag så gjør jeg det. :o)

I formiddag trente jeg 40 min styrke på matte på stuegolvet. Litt med manualer og en del uten. I kveldinga gikk jeg en tur på 2,5 km i friskt tempo - deilig! :o)

Føles litt bedre med den porsjonen sjokoladepudding med vaniljesaus jeg spiste til dessert når jeg har rørt meg litt etterpå... *Hehe*

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/322503-s%C3%B8ndagens-trening/
Del på andre sider

Fortsetter under...

''Føles litt bedre med den porsjonen sjokoladepudding med vaniljesaus jeg spiste til dessert når jeg har rørt meg litt etterpå...''

Det tror jeg på ;o)

Har ikke trent i dag, så er glad du startet tråden ;o)

Bare å stå på videre, det! Sparer for harde livet til Wii Fitness. Eller vet du eller andre om det finnes dvd'er en kan trene til? Er veldig glad i dans, så jeg tror aerobic el.l hadde vært noe for meg.

''Føles litt bedre med den porsjonen sjokoladepudding med vaniljesaus jeg spiste til dessert når jeg har rørt meg litt etterpå...''

Det tror jeg på ;o)

Bare å stå på videre, det! Sparer for harde livet til Wii Fitness. Eller vet du eller andre om det finnes dvd'er en kan trene til? Er veldig glad i dans, så jeg tror aerobic el.l hadde vært noe for meg.

Det finnes ørtogførti trenings-dvd'er, noe for enhver smak! :o) Du kan sjekke i en bokhandel eller bokklubb kanskje.

candyqueen_83

Det tror jeg på ;o)

Finnes kanskje treningsdvd`er til salgs på finn eller qxl?

Annonse

I morgen skal jeg love deg det bærer rett hen til bokhandelen. Det tror jeg kan bli bra faktisk ;o)

Jeg oppdaget at jeg hadde 3-4 trenings-dvd'er i bokhylla hjemme... Søstra mi holdt på å le seg ihjelp og påsto at jeg hadde ingen unnskyldning for ikke å trene! :o|

Det har vært en slapp søndag men nå skal jeg begi meg ut på min vanlige kveldstur. Den er på en drøy time. Har fått på meg skibuksa her nå. Det har kommet veeeeeeeeldig mye snø - gleder meg. Skal base litt før jeg går inn igjen. Lage litt engler i snøen og sånt :)

I dag kom vi oss på skitur. Gikk 11 km i tempoet til 8-åringen. 10-åringen skøytet foran oss, men vi hadde ikke så verst tempo vi to andre heller. Det var mye løs snø i løypa og et par bratte bakker, så det ble da litt trim av det.

Vi tenkte oss på ski, men det var så innmari sur vind at vi droppet der - derfor ble det innetrening + kveldstur på meg istedet.

Annonse

Søndagens trening har bestått i å bestemme meg for å kjøpe stepmaskin (har sikla på en lenge) og å se etter pulsklokke på nett. De er dyre. Hadde tenkt meg noe rundt 500, men de koster jo minst det dobbelte.

http://www.adressa.no/forbruker/helse/komiform/article1161976.ece

Du får pulsklokker i den prisklassen du leter etter på apoteket og Claes Ohlson. De fungerer helt greit i forhold til trening.

Det tror jeg på ;o)

http://butik.friskissvettis.se/

Vi tenkte oss på ski, men det var så innmari sur vind at vi droppet der - derfor ble det innetrening + kveldstur på meg istedet.

Jeg var litt skeptisk jeg også, men inne i skogen var det ganske bra. Begynte å snø veldig mot slutten av turen, da, det likte ikke ungene noe særlig for det var ubehagelig i nedoverbakkene.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...