Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det finnes ulike tykkelser på vektstenger, så her må du måle dimensjonen på det utstyret du allerede har.

Lurt. Om mine vektskiver har litt større diameter på hullet enn stanga er tykk, spiller det da noen rolle? Vil vektene snurre rundt og bli ubehagelig å bruke?

Lurt. Om mine vektskiver har litt større diameter på hullet enn stanga er tykk, spiller det da noen rolle? Vil vektene snurre rundt og bli ubehagelig å bruke?

Jepp de vil snurre og skli og i værste fall kan du risikere at stoppklemmene løsner og vektene fallerifallera ;) Men du finner sikkert samme dimensjon, ta med ei vekt i håndveska når du skal på sjekkerunde. Se på det som trening ;)

Annonse

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1232317043' post='4069571]

Har du tatt helt av nå? Skal du slå meg i armhevinger allerede i morgen?! *hehe*

''Har du tatt helt av nå? Skal du slå meg i armhevinger allerede i morgen?! *hehe*''

Ingen fare... ;o)

Tror dem selger det på Jula(lade)

Jeg skulle jo selvsagt kjøpt stang da jeg kjøpte settet med manualer, fatter ikke hvorfor jeg ikke gjorde det. Og nå selger de ikke stengene lengre, kun settene med to korte stenger og løse skiver.

Får se om jeg stikker innom XXL i løpet av uka, må mål diameteren på hullet i vektskivene først, er jeg heldig finner jeg en stang jeg kan bruke skivene jeg har på så slipper jeg å kjøpe nye skiver også.

Det er forskjellig tykkelse på en del stenger. Ta med deg en liten vekt i veska og prøv på stanga. Evt. mål diameter på hullet i vektene dine.

Når det står i annonsen at stanga er beregnet på skiver på 25 mm, menes det da diameteren på hullet i skiva?

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...