Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Ja, damer da var det atter tid for å veie seg. Jeg var litt spent i dag tidlig da sannheten skulle komme for dagen, for det har blitt lite trening siste uka. Komt meg ut på 2 gåturer (er jo jammen bedre enn ingenting, da!)

Resultat: Vekta viste 61,6 kg => - 1,9 kg siste uken!

Så nå har jeg altså tatt av 2,6 kg på 2 uker, er ikke det vannvittig bra? Hadde faktisk aldri trodd at jeg skulle klare å gå ned noe særlig, og iallefall ikke så greit som dette her. Så da har jeg altså bare 2,4 kg igjen før jeg når målet mitt, gleder meg til å se 59-tallet! (Er 1.59 høy så 64 kg var litt i overkant på vesle meg)

Så status her er at jeg er godt fornøyd, og jeg skal spise videre på speltknekkebrødet mitt!

Hvordan har det gått med dere andre denne uken?

En motivert klem fra den stolte

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/322525-ukas-vekt-mandagsveiing/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så flink du er:-)

Jeg så 60-tallet i dag. Det er et par kilo mer enn det bør være. Og 3 kilo mer enn i starten av desember. (Var kjempeflink en stund så jeg var klar for sydenferie + jul)

Men nå må jeg nok ta tak i dette. Må bare lete fram motivasjonen. Litt tungt akkurat nå da jeg har vært syk og føler meg slapp. MEN skal denne uka ha som mål å holde vekta, og neste uke skal jeg begynne nedtrappingen til 58 igjen.

Skal følge med her inne for å se hvor flinke dere andre er. Så får jeg nok litt motivasjon til å ta virkelig tak i det:-)

Det var bra : )

Her har det vært labert med motivasjon,men nå skal jeg kutte ut alt søtt og salt og komme meg ut på tur!

Ikke gøy å se på vekta i dag, 93,3 kg så jeg har gått opp to kg på to uker,men så har jeg jammen putta innpå mye rart også da,og da kommer konsekvensene.

Må bare klare det,orker ikke en til sommer med alle disse kiloene : (

Så bra!!! :o) Du kan helt klart være stolt av deg selv nå ja.

jeg har gått ned 0,9 kg sist uke.. og er fornøyd med det. jeg spiser kontrollert, men er ikke sulten. spiser mye frukt og grønt. Må nok kutte ned litt på saltet. Har koset meg i helgen da, med vin, sjampis, øl og indisk mat i går. hehe.. men det trengte jeg etter to uker uten noe godt eller usunt.

eg har trent to ganger forrige uke, det var det jeg rakk.. malte vegger i tre timer på mandag, trent 40 min kondisjon + 45 min. styrke ta ganger, og måkte masse snø i går.. Så har ikke akkurat sitti i sofaen og glodd heller.. :)

er veldig fornøyd med at jeg har klart å holde meg til riktig mat, og riktig mengde. :o)

Wow, nesten 2 kg minus på en uke!!! Det var jammen mye, gratulerer ingoen:-)

Så bra med en mandags-veietråd:O) Da hiver jeg meg på, for jeg veier meg også på mandagen. Jeg startet på 60 kg forrige mandag, og har bare gått ned 0,6 kg så langt. Men jeg får vel være fornøyd med det, det går da rette veien i det minste!

Jeg har også klart å holde meg vekke fra sjokolade, som er min store last...Tar av og til en nutrilett eller atkins bar når sjokosuget melder seg. De er ganske gode, synes jeg:)

Målet mitt er 57 kg i første omgang(er 1,58 høy), så får vi se etter det.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...