Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Carotellagulrøtter med dip fra Sesam, den med minst fett, og dipmix. Bruk også andre grønnsaker som agurk, paprika, broccoli og rosenkål.

Lag et godt smørbrød eller en baguett f.eks. rekesmørbrød med salat, sitron, agurk, eller røkelaks og eggrøre, eller annet godt pålegg. Kjøp gjerne noe fra kjøttdisken som er ekstra godt. Unn deg hvitt brød hvis du føler at du trenger det.

Rosiner, nøtter.

Frukt med sjokoladedip.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/322529-erstatning-for-s%C3%B8tsaker/
Del på andre sider

Fortsetter under...

er ikke det veldig sterkt?

Enten røren jeg det ut i vann og svelger unna, ellers tar jeg det og skyller ned med vann. Ikke alltid enkelt, men det er ikke sterkt:-) Viktig å ikke puste om du tar en halv teskje inn i munn og skyller ned med vann. Da kommer det gjerne litt feil....

Gjest wow, skal prøves

Kanel fungerer også. Helt merkelig, men om du spiser en halv teskje kanel så blir søthungeren mye mindre bare i løpet av noen minutter:-)

(Har slutt på kanel, så jeg må huske på å kjøpe det....)

Oi det må prøves :)

Det sies jo også at kanel er sunt :)

Annonse

Kanel fungerer også. Helt merkelig, men om du spiser en halv teskje kanel så blir søthungeren mye mindre bare i løpet av noen minutter:-)

(Har slutt på kanel, så jeg må huske på å kjøpe det....)

Jeg så et glimt av et doktor-talkshow på FEM forleden, og der var det en lege som var ekspert på aldringsmekainsmer og hvordan bekjempe dem, og han spiste hver dag en liten dæsj youghurt iblandet kanel.

Så det er kanskje godt for andre ting enn å bekjempe søthungeren også?

Jeg så et glimt av et doktor-talkshow på FEM forleden, og der var det en lege som var ekspert på aldringsmekainsmer og hvordan bekjempe dem, og han spiste hver dag en liten dæsj youghurt iblandet kanel.

Så det er kanskje godt for andre ting enn å bekjempe søthungeren også?

ja det er visst godt for mye rart.. En kollega brukte det under overgangsalderen mot hetetokter hun.. Hun sa det var det eneste som hjalp. En teskje hver morgen, så fikk hun mye sjeldnere hetetkter, og ikke så ille visstnok..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...