Gå til innhold

Barnerockeringen

Anbefalte innlegg

Skrevet

De av dere som har barnerockeringen fra treningspartner.no - hvor gamle er barna som får til å bruke den? Min store rockering (104 cm) er aaaalt for stor for Snuppa her (8 år) og jeg er veldig fristet til å kjøpe barnerockeringen til ungene...

brilleslangen
Skrevet

Vi har barnerockeringen... Den er på 700 gram tror jeg, og jeg kjøpte den til min datter i fjor vår. Ho fylte seks utpå sensommeren. Hele sommeren rocket ho som en "gud".Kunne uten problemer rocke over 200 runder uten stans... (Vi gadd ikke telle lenger da vikom til 200..

Voksenringene blir for tunge for barna tror jeg... Tror tyngden er verre enn at ringen er stor i omkrets..

AneM1365380603
Skrevet

Mine tre eldste klarer å bruke den. Hun ene er snart 6 år. Hun har utrolig kontroll på rockeringen. Den er 91 cm i diameter, så det holder lenge til ungene. Den er f eks større enn de rockeringene vi har fra leketøysforretning.

Jeg har lyst til å kjøpe den du har. Til meg selv altså, så kan ungene få krangle om den andre.

Skrevet

Vi har barnerockeringen... Den er på 700 gram tror jeg, og jeg kjøpte den til min datter i fjor vår. Ho fylte seks utpå sensommeren. Hele sommeren rocket ho som en "gud".Kunne uten problemer rocke over 200 runder uten stans... (Vi gadd ikke telle lenger da vikom til 200..

Voksenringene blir for tunge for barna tror jeg... Tror tyngden er verre enn at ringen er stor i omkrets..

Takker! *bestiller*

Skrevet

Mine tre eldste klarer å bruke den. Hun ene er snart 6 år. Hun har utrolig kontroll på rockeringen. Den er 91 cm i diameter, så det holder lenge til ungene. Den er f eks større enn de rockeringene vi har fra leketøysforretning.

Jeg har lyst til å kjøpe den du har. Til meg selv altså, så kan ungene få krangle om den andre.

Nå har jeg bestilt den lille til ungene, den kostet jo ikke all verden. :o)

Skrevet

Åtteåringen min klarer å bruke rockeringen min (samme str som den du har), men så hadde hun dilla på rockering i hele fjor, så hun har nok masse teknikk inne. Jeg tror kanskje min datter er året eldre enn din? Hun blir ni i mai. Uansett er hun veldig tynn og lett, men det går bra allikevel.

Skrevet

Takker! *bestiller*

Fortell hvordan den funker for barna da! Kanskje jeg kjøper en til ungene her. Fireåringen vil så gjerne bruke min, men det går jo ikke ;-)

Skrevet

Åtteåringen min klarer å bruke rockeringen min (samme str som den du har), men så hadde hun dilla på rockering i hele fjor, så hun har nok masse teknikk inne. Jeg tror kanskje min datter er året eldre enn din? Hun blir ni i mai. Uansett er hun veldig tynn og lett, men det går bra allikevel.

Hun er ca. 128 cm / 26 kg tror jeg, temmelig på snittet i forhold til alderen, blir 9 i august. Men hun så ganske bortkommen ut med den digre ringen min... :o) Så jeg gjetter på en glad unge og en rockende helg! Jeg bestilte min sist mandag og den kom i posten på fredag så jeg håper det går like fort med denne også.

Skrevet

Herlig! Wii-fit-rocking uten wii-fiten! ;o)

Gubben min påstod jeg så temmelig merkelig ut, der jeg sto å rocket til Wii fit - kan ikke skjønne hva han mente? ;-)

Skrevet

Hun er ca. 128 cm / 26 kg tror jeg, temmelig på snittet i forhold til alderen, blir 9 i august. Men hun så ganske bortkommen ut med den digre ringen min... :o) Så jeg gjetter på en glad unge og en rockende helg! Jeg bestilte min sist mandag og den kom i posten på fredag så jeg håper det går like fort med denne også.

Min åtteåring er rundt 130 høy og 20 kg, så hun er av den veldig spinkle sorten..for å si det sånn ;)

Den er tung til henne også, men hun klarer den fint. Må legge til at hun rocka med rockering hele sommerhalvåret ifjor ;)

Skrevet

Kjøpte en til snuppa for noen år siden. Den kjøpte vi på ToysRus.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...