tonie Skrevet 20. januar 2009 Skrevet 20. januar 2009 Dagens definitivt beste forslag, synes Takk, takk mff! Noe sier meg at trådstarter velger det bort;) 0 Siter
Gjest VKF Skrevet 20. januar 2009 Skrevet 20. januar 2009 Luk vekk kommafeilene, så blir alt så flott atte. Hilsen den kommende norsklærer Ok kommende lærer:-) 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 20. januar 2009 Skrevet 20. januar 2009 Dagen i dag Dagen i dag er en underlig dag, den er din. Dagen i går slapp deg ut av hendene den kan du ikke gi annet innehold, enn det du alt har gitt den. Dagen i morgen har du ikke noe løfte på. Du vet ikke om du kan regne med å råde over den. Men dagen i dag er det eneste du kan være sikker på. Den kan du fylle med hva du vil, benytt deg av det, Idag skal du glede et menneske Idag kan du hjelpe an annen. Idag kan du leve slik at noen ikveld er glad for at du er til--- Dagen i dag er en betydningsfull dag; Den er Din. Frans av Assisi __________________ Haha, det er ikke Frans av Assissi som står bak denne - og det bør vel være ganske åpenbart, sånn på ordlyden? 0 Siter
Gjest VKF Skrevet 20. januar 2009 Skrevet 20. januar 2009 http://www.vgb.no/10782/perma/194393/ http://www.skrivebua.no/index.html?skrivebua.cgi?a=lesbidrag&bnr=223125 *LOL* 0 Siter
Gjest VKF Skrevet 20. januar 2009 Skrevet 20. januar 2009 Nå kan du ølle og feste og bølle kjøre som et svin med lapp som er din du kan låne i banken ikke suge på lanken Og i morgen skal du flytte for deg selv, hurra og skål! Hilsen mor. Neida. Bare tulla. He he, veldig bra:-))) 0 Siter
Gjest VKF Skrevet 20. januar 2009 Skrevet 20. januar 2009 dette burde være mer enn bra nok som et dikt skrevet på kortet og som ikke inngår i en tale:-) Men jeg er dog litt skeptisk til dette med at det føles som om hun er født i går, da dette jo sjelden er et kompliment! ;-) At dere _husker_ det som om det skjedde i går er en annen sak, men det blir vel litt vanskelig å gjøre det kort nok. Nei, det stemmer dårlig på henne i grunnen:-) 0 Siter
Gjest VKF Skrevet 20. januar 2009 Skrevet 20. januar 2009 Våg å være Våg å være ærlig våg å være fri våg å føle det du gjør, si det du vil si. Kanskje de som holder munn er reddere enn deg. Der hvor alt er gått i lås må noen åpne vei. Våg å være sårbar, ingen er av stein. Våg å vise hvor du står, Stå på egne ben. Sterk er den som ser seg om og velger veien selv. Kanskje de som gjør deg vondt er svakest likevel. Våg å være nykter Våg å leve nå Syng, om det er det du vil, gråt litt om du må. Tiden er for kort til flukt, Bruk den mens du kan. Noen trenger alt du er, og at du er sann Hans-Olav Mørk Veldig bra dikt. Hun våger alt dette fra i før i grunnen. Spesielt det der med å våge å si hva du vil si og våge å vise hvor du står ;o) 0 Siter
Gjest VKF Skrevet 20. januar 2009 Skrevet 20. januar 2009 Du,- om hun googler teksten fra kortet sitt for å se om du har skrevet det selv eller klippet det fra et sted, så finner hun nicket ditt her på DOL...? Ups, ja men jeg tror ikke hun gidder :-) Hun er som regel fullt opptatt med andre ting og jeg tror hun skal kjede seg veldig (noen hun aldri gjør) hvis hun skal gidde å komme på det:-) 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 20. januar 2009 Skrevet 20. januar 2009 Døh - nå sier jeg til henne at du ikke mente det vondt, da :-) Du er altfor naiv, Katt-ja 0 Siter
Gjest VKF Skrevet 20. januar 2009 Skrevet 20. januar 2009 Kjære eldstejenta vår Det føles som du ble født i går, men tenk i dag er du atten år og om kort tid du lappen får. Alle minner bevarer vi, i hjertet uten sted og tid. Husk, vi er er veldig glad i deg, vi synes du er både snill og grei Denne dagen er bare din, måtte den bli god og fin. Kjærlig hilsen familien din Gratulerer med dagen : ) Kjære eldstejenta vår Det føles som du ble født i går, men tenk i dag er du atten år og om kort tid du lappen får. Sertifikatet er din bursdagspresang fra oss. Nå kan kan du kjøre oss helt til Moss og kanskje en tur til Voss. Ut i verden du reiser snart. Det vil bli merkbart og føles rart. Vi tror det vil gå deg veldig bra, med jenta vår så lykkelig og glad og ikke så rent lite sta:-) Alle minner bevarer vi, fra din barndomstid Ei jente så sprudlende og blid. Husk, vi er er veldig glad i deg. Vi synes du er både snill og grei. Skjelden sur og lei. Denne dagen er bare din. Måtte den bli god og fin. Kjærlig hilsen fra familien din. GRATULERER MED DAGEN! Sånn, ser du talentet mitt? :-) 0 Siter
Gjest VKF Skrevet 20. januar 2009 Skrevet 20. januar 2009 Vil ikke kalle det hårsår akkuratt,men litt sår ble jeg når jeg leste hvordan rimet ble latterliggkort. Det var bare for å hjelpe trådstarter på vei,hun klarte jo fint å rime selv : ) Ville bare poengtere det,det er min mening om saken og en mening om det må jeg få lov å ha,det var tross alt jeg som skrev det. Jeg synes du var til god hjelp jeg. Jeg liker det enkelt og det har du sikkert forstått:-) 0 Siter
Gjest VKF Skrevet 20. januar 2009 Skrevet 20. januar 2009 Rimet ditt var elendig. Jeg beklager å måtte kalle en spade for en spade. Jeg gjorde ikke narr av deg, jeg gjorde narr av rimet ditt. Kjære eldstejenta vår Det føles som du ble født i går, men tenk i dag er du atten år og om kort tid du lappen får. Sertifikatet er din bursdagspresang fra oss. Nå kan kan du kjøre oss helt til Moss og kanskje en tur til Voss. Ut i verden du reiser snart. Det vil bli merkbart og føles rart. Vi tror det vil gå deg veldig bra, med jenta vår så lykkelig og glad og ikke så rent lite sta:-) Alle minner bevarer vi, fra din barndomstid Ei jente så sprudlende og blid. Husk, vi er er veldig glad i deg. Vi synes du er både snill og grei. Skjelden sur og lei. Denne dagen er bare din. Måtte den bli god og fin. Kjærlig hilsen fra familien din. GRATULERER MED DAGEN! Sånn, ser du talentet mitt? :-) 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 20. januar 2009 Skrevet 20. januar 2009 Kjære eldstejenta vår Det føles som du ble født i går, men tenk i dag er du atten år og om kort tid du lappen får. Sertifikatet er din bursdagspresang fra oss. Nå kan kan du kjøre oss helt til Moss og kanskje en tur til Voss. Ut i verden du reiser snart. Det vil bli merkbart og føles rart. Vi tror det vil gå deg veldig bra, med jenta vår så lykkelig og glad og ikke så rent lite sta:-) Alle minner bevarer vi, fra din barndomstid Ei jente så sprudlende og blid. Husk, vi er er veldig glad i deg. Vi synes du er både snill og grei. Skjelden sur og lei. Denne dagen er bare din. Måtte den bli god og fin. Kjærlig hilsen fra familien din. GRATULERER MED DAGEN! Sånn, ser du talentet mitt? :-) Sjelden, VKF! S-J-E-L-D-E-N... 0 Siter
Gjest VKF Skrevet 20. januar 2009 Skrevet 20. januar 2009 Sjelden, VKF! S-J-E-L-D-E-N... Jeg hadde en sterk følelse av å ha prestert noe stort ja:-) 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 20. januar 2009 Skrevet 20. januar 2009 Jeg hadde en sterk følelse av å ha prestert noe stort ja:-) Nei, du har stavet "sjelden" feil! Ng- på deg. 0 Siter
Gjest VKF Skrevet 20. januar 2009 Skrevet 20. januar 2009 Nei, du har stavet "sjelden" feil! Ng- på deg. Nei huff, det vet jeg jo egentlig da:-) 0 Siter
Gjest ikke helt det samme Skrevet 20. januar 2009 Skrevet 20. januar 2009 Dagen i dag Dagen i dag er en underlig dag, den er din. Dagen i går slapp deg ut av hendene den kan du ikke gi annet innehold, enn det du alt har gitt den. Dagen i morgen har du ikke noe løfte på. Du vet ikke om du kan regne med å råde over den. Men dagen i dag er det eneste du kan være sikker på. Den kan du fylle med hva du vil, benytt deg av det, Idag skal du glede et menneske Idag kan du hjelpe an annen. Idag kan du leve slik at noen ikveld er glad for at du er til--- Dagen i dag er en betydningsfull dag; Den er Din. Frans av Assisi __________________ Georg Brandes er det vel, ikke gamle Frans... 0 Siter
Gjest En klassiker Skrevet 20. januar 2009 Skrevet 20. januar 2009 Haha, det er ikke Frans av Assissi som står bak denne - og det bør vel være ganske åpenbart, sånn på ordlyden? Ja, det ble en "klipp og lim-feil" det der. Bønn av Fransern var på samme side Dagen-diktet vet jeg ikke hvem som har laget, men jeg fikk det i konfirmasjonen og husker jeg likte det godt da. 0 Siter
Gjest Vinita Skrevet 20. januar 2009 Skrevet 20. januar 2009 Jeg synes du var til god hjelp jeg. Jeg liker det enkelt og det har du sikkert forstått:-) Takk : ) Det var hyggelig å lese. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.