Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hvordan går det med dere? Ble det en aktiv mandag, og hva med i dag?

I går var jeg syk, og er fortsatt ikke i form, men får se utover dagen hvordan det blir. Håper å få gått meg en liten tur om ikke annet. I morgen er første dag på treningssenter (både gruer og gleder meg).

Lykke til i dag da :-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/322592-mantirsdagens-aktivitet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest ViViola

Tredemølle en time mandag, men enda morsommere: SNØMÅKING! Det er en super hverdagsaktivitet, vi har _mye_ å måke. Og enda bedre - det laver ned i dag også!

Så - tirsdagens aktivitet blir snømåking (skal stupe ut om en liten klesvasks tid), så tar jeg ei økt med Wii Fit.

:-)

Tredemølle en time mandag, men enda morsommere: SNØMÅKING! Det er en super hverdagsaktivitet, vi har _mye_ å måke. Og enda bedre - det laver ned i dag også!

Så - tirsdagens aktivitet blir snømåking (skal stupe ut om en liten klesvasks tid), så tar jeg ei økt med Wii Fit.

:-)

Hehe, du er den første, bortsett fra ungene, jeg hører er glad for at det snør :-) Men du har rett, det er jo kjempetrening!

Gjest annlovinda

I går ble det kun snømåking - og ser ut til at det blir det i dag også. Holdt vel på en 40min i går og blir nok like lenge i dag. Har sagt til sambo at han ikke får måke snø i dag heller, vil gjerne gjøre det jeg nemlig.

Ellers blir det en økt på treningssenteret i dag, pleier å bruke 1,5 time på programmet mitt, men blir nok ikke fullt så mye ettersom jeg fortsatt har svært vondt i halebeinet, så de øvelsene hvor jeg må sette meg ned gjør jeg ikke, for å sitte er vondt, og å reise seg opp mye værre.

Annonse

Gjest ViViola

Hehe, du er den første, bortsett fra ungene, jeg hører er glad for at det snør :-) Men du har rett, det er jo kjempetrening!

Jeg er rar, jeg vet det. :-)

Det er lett å være begeistret for snø når man ikke er avhengig av å fjerne den for å komme fram på morgenkvisten. Det tror jeg er alfa og omega. Her er det nedoverbakke fra garasjeporten, så til jobb kommer man alltids.

Og jeg leter jo med lys og lykte etter hverdagstrim nå på vinteren, og det har jeg jo funnet. :-)

Jeg er rar, jeg vet det. :-)

Det er lett å være begeistret for snø når man ikke er avhengig av å fjerne den for å komme fram på morgenkvisten. Det tror jeg er alfa og omega. Her er det nedoverbakke fra garasjeporten, så til jobb kommer man alltids.

Og jeg leter jo med lys og lykte etter hverdagstrim nå på vinteren, og det har jeg jo funnet. :-)

Ikke det minste rar - bare positiv, og det liker jeg :-))

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...