Gjest Hang Ha Skrevet 21. januar 2009 Skrevet 21. januar 2009 Hei ! Jeg har en jenter i sex månder. Hver gang jeg gir mat til henne, nekter hun og skrikker. Hun er aktiv, kan krappe nå. Vill bare ha flaske. Hva må jeg gjøre med henne ? 0 Siter
ruskesnusk Skrevet 21. januar 2009 Skrevet 21. januar 2009 Mener du at hun ikke vil amme? Eller mener du at hun ike vil ha fast føde i stedet for flaske? 0 Siter
jubalong70 Skrevet 5. februar 2009 Skrevet 5. februar 2009 Tenker du på vanlig mat, som grøt og barnemat på glass? I så fall bør du gi henne dette når hun ikke er kjempesulten, men heller ikke mett. Og i begynnelsen vil de gjerne bare ha bitte, bitte litt, som de kanskje spytter ut flere ganger. Prøv å lag en fast rutine - at til lunsj så får hun litt grøt. Lag bare littegrann, og vær glad om hun spiser 1 teskje. Etterhvert vil hun venne seg til konsistensen og smaken, og da kan dere øke på mengden. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.