candyqueen_83 Skrevet 21. januar 2009 Skrevet 21. januar 2009 Hvordan dipper man sukkererter? (ser for meg masse fingertupper langt nedi dippen) Man spiser jo belgen også da ) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 21. januar 2009 Skrevet 21. januar 2009 Jeg liker godt Tzatziki-dip. Av grønnsaker bruker jeg de store, avlange paprikaene, agurk og stangselleri. Til slik mat er det kjekt med et par skåler nøtter og tørket frukt i tillegg Noe annet som er kjekt å servere til slike anledninger, er fruktsalat: Del opp biter av epler, appelsiner og bananer (mest bananer) og ha i en bolle. Hell over melonyoghurt og bland forsiktig sammen. Strø gjerne litt revet sjokolade som pynt på toppen. Kjempegodt! 0 Siter
3stakk Skrevet 21. januar 2009 Skrevet 21. januar 2009 Man spiser jo belgen også da ) Åja, erter med belg! he-he... så liksom for meg bare erta jeg da 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 21. januar 2009 Skrevet 21. januar 2009 Åja, erter med belg! he-he... så liksom for meg bare erta jeg da Da hadde det blitt fryktelig grisete og uhygienisk ja ) 0 Siter
Gjest smakssak Skrevet 22. januar 2009 Skrevet 22. januar 2009 Holiday? Kjøpte den jeg... Stemmer !! Den liker jeg best (likt på Hollywood det, ikke sant) 0 Siter
Gjest ViViola Skrevet 22. januar 2009 Skrevet 22. januar 2009 Næææ, jeg kunne jo selvfølgelig kjøpt en pose potetgull! Åamei! Ja ja, nå drar jeg ikke ut en gang til... Nå har jeg handlet hele grønnsaksdisken til Kiwi - ting hverken jeg eller han som jobbet der visste hvordan så ut;-) Så det blir nok bra! Har kjeks og div annet jeg kan sette frem for de ikke sååå supersunne da. Høres bra ut - åssen gikk det? 0 Siter
Speak Skrevet 22. januar 2009 Skrevet 22. januar 2009 Grønnsaker: Gulrot, blomkål, paprika, sukkererter. Paprika finnes i mange farger, og gjør fatet fint. Dip: Jeg bruker lettrømme og en pose ferdig dip. Holiday er min favoritt. 0 Siter
morsan Skrevet 22. januar 2009 Skrevet 22. januar 2009 Hvordan dipper man sukkererter? (ser for meg masse fingertupper langt nedi dippen) *he he* Jeg stusset over dette spørsmålet, men så lenger nede at du så for deg bare ertene;-) http://www.vestfoldmat.no/ezimagecatalogue/catalogue/variations/275-238x357.jpg 0 Siter
morsan Skrevet 22. januar 2009 Skrevet 22. januar 2009 Hmm, må jeg se etter! Fåes det kun i slike butikker som har alt mulig? Blir nok Kiwi på meg nemlig... Du kan kjøpe Ritz-kjeks eller lignende også. 0 Siter
Anonym 82 Skrevet 22. januar 2009 Forfatter Skrevet 22. januar 2009 Høres bra ut - åssen gikk det? Fire pers meldte avbud på grunn av sykdom i siste liten, så det blei myyye grønnsaker på oss;-) Men jaggu gikk det med nesten rubbel og bit likevel! Alle mumset i vei, helt uten å måtte tenke på vekta:-) Og alle takket da de gikk, mette og fornøyde! I tillegg hadde vi et superkoselig treff, så frøet og jeg har hatt en flott og slitsom dag:-) 0 Siter
Anonym 82 Skrevet 22. januar 2009 Forfatter Skrevet 22. januar 2009 Stemmer !! Den liker jeg best (likt på Hollywood det, ikke sant) He he;-) 0 Siter
jubalong70 Skrevet 22. januar 2009 Skrevet 22. januar 2009 Nå har jeg vært og handlet da, og tenkte av en eller annen grunn ikke på kålrot! Det synes jeg jo er innmari godt... Har kjøpt potetgulldip jeg da, for jeg er en skikkelig rømmemoms;-) Men hvitløksdressing er sikkert sunnere, når det først er snakk om folk som er på slanker`n. Men er ikke det veldig tynt? Lurer på om vi har det her faktisk, skal romle gjennom skapet etterpå! Jeg bruker den fra Heinz - og den er skikkelig god og tykk. 0 Siter
Gjest ViViola Skrevet 26. januar 2009 Skrevet 26. januar 2009 Fire pers meldte avbud på grunn av sykdom i siste liten, så det blei myyye grønnsaker på oss;-) Men jaggu gikk det med nesten rubbel og bit likevel! Alle mumset i vei, helt uten å måtte tenke på vekta:-) Og alle takket da de gikk, mette og fornøyde! I tillegg hadde vi et superkoselig treff, så frøet og jeg har hatt en flott og slitsom dag:-) Med andre ord - svært vellykket! :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.