Gå til innhold

Har kuttet Pepsi Max - og søthungeren er borte!

Anbefalte innlegg

Sjelden, skal det stå. Best og rette opp før den kommende lærerinne gjør det:-)

Hvis det er meg du mener, så skal det mye til at jeg maser om skrivefeil som står i svar til andre enn meg selv.

Men togli er jo også lærer, da...

Fortsetter under...

Fader akkurat dette roter jeg fælt med. Jeg vet det skal være å fremfor verb, men jeg surrer mye med dette likevel:-)

Bare for å gjøre det enda vanskeligere for deg, så skal det ikke alltid være "å" foran verb...;-)

For eksempel heter det: "Jeg liker å synge OG spille" ;-)

Hvis det er meg du mener, så skal det mye til at jeg maser om skrivefeil som står i svar til andre enn meg selv.

Men togli er jo også lærer, da...

Nei, jeg sikta til flyfly:-) Hun har rettet på det ordet før. Det er helt greit å få en påminnelse altså og da jeg så at jeg gjorde den samme feilen en gang til, måtte jeg skynde meg å rette på det.

Flaut å gjøre den samme feilen mange ganger:-)

Bare for å gjøre det enda vanskeligere for deg, så skal det ikke alltid være "å" foran verb...;-)

For eksempel heter det: "Jeg liker å synge OG spille" ;-)

Dette visste jeg morsan :-) Jeg vet reglene, men det betyr ikke at jeg alltid husker å følge dem:-)

Nei, jeg sikta til flyfly:-) Hun har rettet på det ordet før. Det er helt greit å få en påminnelse altså og da jeg så at jeg gjorde den samme feilen en gang til, måtte jeg skynde meg å rette på det.

Flaut å gjøre den samme feilen mange ganger:-)

Skjønner. Jeg vet jo at hun er lærerstudent, ja...

Annonse

• 2 uker senere...
Gjest Aimabel

Cola er skremmende vanedannende! jeg som ikke likte colasmaken ble gal etter pepsi max og avhengig av det flere år. Ikke sånne ekstreme mengder, men sikkert to liter i uka. Kuttet tvert da mini ble født og har kun drukket det en gang siste halvåret. Det er mindre godtesyke nå ja! men merker at det å være trøtt og sliten gir søtsug...Men brus, det synes jeg ikke er noe særlig lenger, altfor søtt kliss.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...