Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

I går var vi i bursdag og lot bilen stå, men gikk frem og tilbake, ble ca. 4 km tilsammen. + 250 + 500 rock med rockeringen - har bloduttredelser rundt livet i dag... *Hehe*

I dag har jeg startet dagen med å gå til jobb, 7,7 km = 1 t 20 min rask gange! Kommer sikkert til å angre i kveld når jeg må gå hjem igjen....

I går var vi i bursdag og lot bilen stå, men gikk frem og tilbake, ble ca. 4 km tilsammen. + 250 + 500 rock med rockeringen - har bloduttredelser rundt livet i dag... *Hehe*

I dag har jeg startet dagen med å gå til jobb, 7,7 km = 1 t 20 min rask gange! Kommer sikkert til å angre i kveld når jeg må gå hjem igjen....

Du står på:-)

''Kommer sikkert til å angre i kveld når jeg må gå hjem igjen....''

*s*

Har faktisk fått trent hver dag denne uka, det er det lenge siden jeg har gjort. Ikke kjempetung trening, men det var da trening. Eller, en av gangene var en lang tur i litt tempo, det kvalifiserer ikke helt for trening. (Tok det med for å skryte litt.)

Synes du er kjempe flink jeg.. husker nemlig du var så imot trening før ;o) Vi får prøve å "holde følge" så godt det lar seg gjøre fremoer.

Jeg har en venninne som har vært "treningsnarkoman" i mange år. Sukk, hadde jeg bare hatt en brøkdel av den, du ;o) Men med tid og stunder kan det hende vi er der vi også, tror du ikke, at vi bare MÅ? Eller..

Annonse

Synes du er kjempe flink jeg.. husker nemlig du var så imot trening før ;o) Vi får prøve å "holde følge" så godt det lar seg gjøre fremoer.

Jeg har en venninne som har vært "treningsnarkoman" i mange år. Sukk, hadde jeg bare hatt en brøkdel av den, du ;o) Men med tid og stunder kan det hende vi er der vi også, tror du ikke, at vi bare MÅ? Eller..

Jeg er forsåvidt der at jeg bare MÅ trene, det er bare nivået for "trening" som er lavt for mitt vedkommende pga elendig utgangspunkt. Går det for lang tid uten at jeg får trent blir jeg sprø. Grunnen til at jeg ikke har likt å bruke ordet "trening" er at det som for meg faktisk har treningseffekt for andre ikke ville vært anstrengende overhodet.

Hvordan går det med skrittelleren din, forresten? Begynt å bruke den? Jeg mistenker at min har følt seg så forsømt og mishandlet at den rett og slett har rømt hjemmefra.

Jeg er forsåvidt der at jeg bare MÅ trene, det er bare nivået for "trening" som er lavt for mitt vedkommende pga elendig utgangspunkt. Går det for lang tid uten at jeg får trent blir jeg sprø. Grunnen til at jeg ikke har likt å bruke ordet "trening" er at det som for meg faktisk har treningseffekt for andre ikke ville vært anstrengende overhodet.

Hvordan går det med skrittelleren din, forresten? Begynt å bruke den? Jeg mistenker at min har følt seg så forsømt og mishandlet at den rett og slett har rømt hjemmefra.

Jeg er hjertens enig med deg hva gjelder ordet "trening". Men faktisk tror jeg at det er kjempelurt - å begynne i det små. Bygge seg opp - gå trinn for trinn opp "stigen". For meg har det iallefall funka jobbmessig, derfor har jeg tro på at det funker ift trening også. Så jeg er derfor helt enig med deg.

Når du er komet dit hen at du bare MÅ trene, synes jeg du har kommet langt. Det er positivt, det. stå på :o)

''Jeg mistenker at min har følt seg så forsømt og mishandlet at den rett og slett har rømt hjemmefra.''

Hehe, omsorgssvikt kalles dette, orio ;o)

Dårlig med trening denne uka. Har vært mye syk, feber som kommer og går. Kjipt sånn sett, når en har kommet så godt i gang. Men gir meg så absolutt ikke.

Jeg har faktisk to skritttellere ;o) Jeg tror de føler seg like forsømt som din...

Har drevet og undersøkt på nettet om treningsvideo. Har lyst til å prøve ut noe aerobic greier.

Treningen går bra. Turer hver dag på alt fra en time til 2. De blir lengre og lengre, rett og slett fordi jeg elsker å gå. Dette er balsam for kropp og sjel. Motbakker føles som flatmark snart og flatmark som utforbakker :).

Jeg husker godt hvordan jeg slet i noen av disse lange bakkene i startene jeg trodde jeg skulle stryke med. Nå går jeg og snakker med samboer i samme bakkene. Jeg var ikke i snakkeform for en mnds tid siden, da var jeg mest opptatt av å få luft. Det er balsam for kropp og sjel dette her. Skrittelleren er fast følge på turene og selvsagt en stor motivasjon.

Treningen går bra. Turer hver dag på alt fra en time til 2. De blir lengre og lengre, rett og slett fordi jeg elsker å gå. Dette er balsam for kropp og sjel. Motbakker føles som flatmark snart og flatmark som utforbakker :).

Jeg husker godt hvordan jeg slet i noen av disse lange bakkene i startene jeg trodde jeg skulle stryke med. Nå går jeg og snakker med samboer i samme bakkene. Jeg var ikke i snakkeform for en mnds tid siden, da var jeg mest opptatt av å få luft. Det er balsam for kropp og sjel dette her. Skrittelleren er fast følge på turene og selvsagt en stor motivasjon.

Det høres helt herlig ut... ;-) Absolutt balsam det ja. Og så godt som det gjør etterpå! Har vært der før jeg og, ser frem til å komme dit igjen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...