Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Er veldig spent på å prøve den når jeg kommer hjem.

Såpass spent at jeg måtte bruke lunsjen min til å hente den på postkontoret, var redd jeg ikke skulle rekke det etter jobb. :-)

''Såpass spent at jeg måtte bruke lunsjen min til å hente den på postkontoret, var redd jeg ikke skulle rekke det etter jobb. :-)''

*Hahahahaha* Det er bra! :o)))) Rapporter i kveld du også!

Fortsetter under...

Tror dere snart må slutte å reklamere for denne ringen jeg nå, det var nemlig ikke planen min å kjøpe en, men jeg har jo kjøpt omtrent alt annet dere har drevet å reklamert for her inne da, så det spørs..

Forøvrig kjøpte venninnen min en sånn i fjor vår, og jeg fikk til nød prøve den i et minutt, det var farlig å overdrive i begynnelsen sa hun, man kunne få innvendige skader visstnok, Men nå lurer jeg egentlig på om det var litt overdrevent altså, kanskje hun sa det bare for å ha den for seg selv!

Tror dere snart må slutte å reklamere for denne ringen jeg nå, det var nemlig ikke planen min å kjøpe en, men jeg har jo kjøpt omtrent alt annet dere har drevet å reklamert for her inne da, så det spørs..

Forøvrig kjøpte venninnen min en sånn i fjor vår, og jeg fikk til nød prøve den i et minutt, det var farlig å overdrive i begynnelsen sa hun, man kunne få innvendige skader visstnok, Men nå lurer jeg egentlig på om det var litt overdrevent altså, kanskje hun sa det bare for å ha den for seg selv!

Om man er frisk og rask og ikke har plager av noe slag så tviler jeg på at man klarer å rocke på seg indre skader!

Kjøp deg ring du - og bli hekta! ;o)

kjerringskinn

Så ulogisk regelverk. Håper dollarkursen ikke stiger fram til jeg blir trukket på kortet da - for det var temmelig marginalt..

Husk at det er tollkursen og ikke bankens kurs som legges til grunn ved import og det er fakturaverdi for den dagen varen blir stemplet inn i Norge som gjelder.

Gjeldende tollkurs for USD er 7,11 og den står uendret til 1.2.09

Flere tollkurser er her: http://www.toll.no/templates_TAD/Tolltariffen/TvinnExchangeRates.aspx?id=98&epslanguage=NO

Gjest annlovinda

''Såpass spent at jeg måtte bruke lunsjen min til å hente den på postkontoret, var redd jeg ikke skulle rekke det etter jobb. :-)''

*Hahahahaha* Det er bra! :o)))) Rapporter i kveld du også!

Etter mye øvelse så går det bedre etterhvert.

Fikk ikke til noe særlig med en gang. Bums, rett ned i gulvet. Men nå går det litt bedre - og magen og sideflesket er litt ømt.

Men var litt nederlag når samboeren klarte å rocke så bra ved første forsøk. Og jeg ikke klarte det.

Sønnen min på 7, og kameraten hans klarte det også.

Så jeg får bare fortsette og øve i morgen. Men gøy var det, er ikke lange stunda mellom hver gang jeg prøver meg.

Annonse

Husk at det er tollkursen og ikke bankens kurs som legges til grunn ved import og det er fakturaverdi for den dagen varen blir stemplet inn i Norge som gjelder.

Gjeldende tollkurs for USD er 7,11 og den står uendret til 1.2.09

Flere tollkurser er her: http://www.toll.no/templates_TAD/Tolltariffen/TvinnExchangeRates.aspx?id=98&epslanguage=NO

Dersom frakt ikke legges til berger jeg akkurat da! Enten var det 24 ellers var det 28 dollar, husker ikke ehlt, men den høyseste varianten blir uansett "bare" 199,10.

:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...