Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg ble inspirert av et innlegg Lotte hadde her inne for noen dager siden og utfordret kjæresten. Så nå tar vi armhevinger hver dag og skal øke på med en for hver dag og se hvor lenge vi klarer å holde på. *Hehe*

Vi startet på 5 (jada, ett sted må man jo begynne...) og er nå oppe i 11! Og merkelig nok går det ganske bra synes jeg. Min kjære påstår kjepphøyt at 30 bør nå alle klare å trene seg opp til.... *host host*

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/322822-finn-deg-noen-%C3%A5-utfordre/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Armhevinger har alltid vært min hateøvelse numero uno;) Gir opp etter to stk, da er jeg dritsur over at jeg ikke klarer flere, he he, så ikke mye sjans for biceps her i gården. Passer på litt med tricepsen da, viktig mot bestemortendenser på overarmene...

Jeg har lidd hele skolegang og studietid, sikkert 15 år og trodd at jeg alltid bare kan klare én armhevning. Wow... Så for 3 år siden begynte jeg på veldig bra styrke, basis, middels, core-timer. Alle timene har noe armhev. Trener 2 ganger hver uke. Det gikk kjapt fra 1-10 armehevinger, nå tar jeg alltid 40 og fra 40-50 går an å gjennomføre på en god dag, dog med dårlig stil.

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1232903534' post='4075131]

Jeg er oppe i 22 armhev nå (fredag), og tar sikte på å klare flere uti uka.

Vi har kommet til 13 nå, har økt pent og forsiktig en hver dag og regner med vi kommer til å sprekke i løpet av uka. :o) Men det går faktisk mye greiere enn forventet!

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...