Jump to content
Sign in to follow this  
Guest en del negativt mas

går det an å blokkere noen?

Recommended Posts

har none ganger sendt inn litt sensitive problem-stillinger,og får tilbake mye rart...er det mulig å slette enkelte svar/evt ignorere enkelte avsendere?er et par jeg blir veldig sliten av,og som maser mye.la være å lese burde jeg jo gjort,men...jeg har ikke sendt inn noe jeg angrer på,så det er ikke et ønske om å slette noe jeg har sendt.om nødvendig kan jeg nevne et par nick jeg gjerne skulle sluppet unna

Fortsetter under...

Guest

Du vet vel 100% godt at det ikke lar seg gjøre i dette systemet. Hvis du har et problem med det jeg skriver får du heller si det direkte.

Du vet vel 100% godt at det ikke lar seg gjøre i dette systemet. Hvis du har et problem med det jeg skriver får du heller si det direkte.

skal si du er selvopptatt!!

ikke at du har noe med det,men dette gjalt noe anna enn det du skriver! du er vel mest på psyk og meldinger(litt på åpent kanskje?)??det jeg snakker om er personlige angrep...

der jeg føler meg i tvil om jeg blir kjent igjen.

Guest

skal si du er selvopptatt!!

ikke at du har noe med det,men dette gjalt noe anna enn det du skriver! du er vel mest på psyk og meldinger(litt på åpent kanskje?)??det jeg snakker om er personlige angrep...

der jeg føler meg i tvil om jeg blir kjent igjen.

Du vet ikke hva det vil si å være selvopptatt. Du er nok sannsynligvis begrepsforvirret. Så du tror det at jeg ville sjekke om dette hadde noe med meg å gjøre handler om min forfengelighet?

Guest xbellax

Du vet ikke hva det vil si å være selvopptatt. Du er nok sannsynligvis begrepsforvirret. Så du tror det at jeg ville sjekke om dette hadde noe med meg å gjøre handler om min forfengelighet?

Herlighet smir, hvorfor tror du vedkommende mener deg?

Guest xbellax

Det går ikke desverre, er du redd for å bli kjent igjen så bytt nick hyppig og unngå alt som er av detaljer om deg.

Annonse

Guest

Herlighet smir, hvorfor tror du vedkommende mener deg?

En tror på ting som passer inn i det man tidligere har erfart. Det finnes ingen vrangforestillinger, bare uheldige opplevelser.

Guest samme som trådstarter

Det går ikke desverre, er du redd for å bli kjent igjen så bytt nick hyppig og unngå alt som er av detaljer om deg.

takk for tips:) men så det er klart;dette har ikke noe med smir å gjøre:P det vet vel de fleste

Guest chessen

Paranoid? Eller bare i dritthumør?

Guest xbellax

En tror på ting som passer inn i det man tidligere har erfart. Det finnes ingen vrangforestillinger, bare uheldige opplevelser.

Den begynner å bli gammel desverre. Løft blikket ditt, den eneste som gidder å snakke om deg, er degselv smir. Ikke noe vondt ment dette, men å lage problemer fører liksom ikke noe med seg.

Guest _samme som trådstarter

takk for tips:) men så det er klart;dette har ikke noe med smir å gjøre:P det vet vel de fleste

lett å glemme å fylle ut nick,og da blir det jo det vanlige.har et fast jeg bruker i et fast forum,som jeg kan beholde,men bør nok finne noe helt nytt...

men synd ift de som kjenner meg via et fast forum:/ tar ofte litt tid å bli kjent her

Guest xbellax

lett å glemme å fylle ut nick,og da blir det jo det vanlige.har et fast jeg bruker i et fast forum,som jeg kan beholde,men bør nok finne noe helt nytt...

men synd ift de som kjenner meg via et fast forum:/ tar ofte litt tid å bli kjent her

Hva med å bruke ett nick feks på åpent og flere ulike dersom du skriver mer detaljert om sensitive ting?

Guest -samme som trådstarter

Hva med å bruke ett nick feks på åpent og flere ulike dersom du skriver mer detaljert om sensitive ting?

det jeg har gjort så langt.men dvs,litt andre forum enn åpen der jeg har brukt "mitt" nick.åpant er jeg ofte anonym...spørs på tema

men flott tips:D

Annonse

Guest

Den begynner å bli gammel desverre. Løft blikket ditt, den eneste som gidder å snakke om deg, er degselv smir. Ikke noe vondt ment dette, men å lage problemer fører liksom ikke noe med seg.

Aner ikke hva du snakker om jeg.

Guest

Jeg "lager" ikke problemer, jeg ble sur fordi jeg trodde at vedkommende ville plage meg med dette uten å tørre å si det direkte med sitt eget nick.

Guest xbellax

Jeg "lager" ikke problemer, jeg ble sur fordi jeg trodde at vedkommende ville plage meg med dette uten å tørre å si det direkte med sitt eget nick.

Du "lager" mye styr ut av ingenting. Dette handlet ikke om deg, så løft blikket ditt litt og fokuser på noe annet enn deg selv.

Guest

Du "lager" mye styr ut av ingenting. Dette handlet ikke om deg, så løft blikket ditt litt og fokuser på noe annet enn deg selv.

Skal du ikke rose meg fordi jeg realitetstestet mine usunne mistanker?

Guest xbellax

Skal du ikke rose meg fordi jeg realitetstestet mine usunne mistanker?

LOL!

Herlig :-) Jo.. vet du, du skal få en stjerne i boken for den!

Guest

LOL!

Herlig :-) Jo.. vet du, du skal få en stjerne i boken for den!

Var det psykiateren min sa, i alle fall.

Guest xbellax

Var det psykiateren min sa, i alle fall.

Well done! :-)