Gjest togli Skrevet 25. januar 2009 Skrevet 25. januar 2009 stangselleri? Vi skal ha kalkun til middag og glemte å kjøpe stanselleri igår :-( 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 25. januar 2009 Skrevet 25. januar 2009 Er det virkelig stangselleri i den..? Den høres da mye bedre ut uten 0 Siter
Bookworm Skrevet 25. januar 2009 Skrevet 25. januar 2009 Vi har aldri hatt stangselleri i waldorfsalaten, så det går fint det:-) 0 Siter
Mrs D Skrevet 25. januar 2009 Skrevet 25. januar 2009 Det har jeg gjort mange ganger, helt ærlig så er den best uten. Men jeg syns bare stangselleri er så guffent, så det er kanskje derfor. 0 Siter
Gjest Shira :o) Skrevet 25. januar 2009 Skrevet 25. januar 2009 For min del kan du kutte stangsellerien, for jeg spiser ikke waldorfsalat ;o) *morsom i dag* 0 Siter
adelie Skrevet 25. januar 2009 Skrevet 25. januar 2009 Vel, jeg tror ikke den detter sammen eller noe sånt. Som å lage sufflé uten egg liksom. Så det går nok så bra, så 0 Siter
Lillemus Skrevet 25. januar 2009 Skrevet 25. januar 2009 Ja! Den er myyyyye bedre uten, spør du meg! ) 0 Siter
Shadow 650 Skrevet 25. januar 2009 Skrevet 25. januar 2009 Ja! Den er myyyyye bedre uten, spør du meg! ) Eg liker den faktisk best uten valnøtter. ) 0 Siter
Lillemus Skrevet 25. januar 2009 Skrevet 25. januar 2009 Stangselleri i waldorfsalat? Ja, det skal egentlig være stangselleri i den, men det er jo ikke spiselig så jeg peller den ut om jeg får servert waldorfsalat med stangselleri. 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 25. januar 2009 Skrevet 25. januar 2009 Ja, det skal egentlig være stangselleri i den, men det er jo ikke spiselig så jeg peller den ut om jeg får servert waldorfsalat med stangselleri. Tror aldri jeg har smakt med. Jeg syns ikke stangselleri er kjempegodt jeg heller. Klarer å spise det, men helst ikke. 0 Siter
morsan Skrevet 25. januar 2009 Skrevet 25. januar 2009 Eg liker den faktisk best uten valnøtter. ) Nå begynner vi å nærme oss waldorfsalatens svar på forrige ukes Nytt på nytt-vits fra Dagfinn Lyngbø om at man fjerner alt fra Grandisen unntatt paprikaen, som ligger og slenger løst inne i en grandiseske i frysedisken...;-) 0 Siter
Shadow 650 Skrevet 25. januar 2009 Skrevet 25. januar 2009 Nå begynner vi å nærme oss waldorfsalatens svar på forrige ukes Nytt på nytt-vits fra Dagfinn Lyngbø om at man fjerner alt fra Grandisen unntatt paprikaen, som ligger og slenger løst inne i en grandiseske i frysedisken...;-) Det blir nesten det samme ) 0 Siter
Gjest zilja Skrevet 25. januar 2009 Skrevet 25. januar 2009 Går fint Stangselleri 'e itj etant' 0 Siter
Gjest togli Skrevet 25. januar 2009 Skrevet 25. januar 2009 for svar allesammen ) I alle oppskriftene jeg fant på nettet skulle det være stangselleri, men moren min sa hun ikke pleide å ha dette i, så da droppa jeg det Jeg hadde i hodekål, eple, grønne druer, ananas, nøtter, lett vispa krem, majones og litt sitron. Det ble nyyyyydelig godt og jeg fikk til og med skryt fra gjestene pga den gode salaten ;-) 0 Siter
Gjest Mirakelet Skrevet 25. januar 2009 Skrevet 25. januar 2009 Det går helt fint an. Vi liker ikke selleri og syns den har sånn en dominerende smak, så vi kutter den alltid ut i waldorfen. Det går fint an å lage sin egen waldorvariant tilpasset din smak. Noen vil ha mer majones i og noen vil helst kutte den helt ut... jeg har f.eks mindre majones i enn oppskriften og heller mer krem, blir mer dessertaktig, men kjempegodt! Har valnøtter, blå druer, grønne eplebiter, evnt. hermetisk mandarin eller ananas i, og dropper kålen.... nyyydelig! Mix og trix 0 Siter
Gjest Mirakelet Skrevet 25. januar 2009 Skrevet 25. januar 2009 for svar allesammen ) I alle oppskriftene jeg fant på nettet skulle det være stangselleri, men moren min sa hun ikke pleide å ha dette i, så da droppa jeg det Jeg hadde i hodekål, eple, grønne druer, ananas, nøtter, lett vispa krem, majones og litt sitron. Det ble nyyyyydelig godt og jeg fikk til og med skryt fra gjestene pga den gode salaten ;-) Så flink Man lager som sagt sine egne variasjoner etter smak og behag. Jeg kjenner flere som sier de ikke liker waldorf, men de har kun smakt den de selger i butikken og den syns jeg ikke er god i det hele tatt. Hjemmelaget er best, og der kan man kutte ut ting man ikke liker 0 Siter
Lillemus Skrevet 25. januar 2009 Skrevet 25. januar 2009 Det går helt fint an. Vi liker ikke selleri og syns den har sånn en dominerende smak, så vi kutter den alltid ut i waldorfen. Det går fint an å lage sin egen waldorvariant tilpasset din smak. Noen vil ha mer majones i og noen vil helst kutte den helt ut... jeg har f.eks mindre majones i enn oppskriften og heller mer krem, blir mer dessertaktig, men kjempegodt! Har valnøtter, blå druer, grønne eplebiter, evnt. hermetisk mandarin eller ananas i, og dropper kålen.... nyyydelig! Mix og trix ''og heller mer krem, blir mer dessertaktig, men kjempegodt! Har valnøtter, blå druer, grønne eplebiter, evnt. hermetisk mandarin eller ananas i, og dropper kålen.... nyyydelig! Mix og trix :)'' *Hehe* Du har ikke waldorfsalat, men fruktsalat. ) 0 Siter
Gjest Mirakelet Skrevet 25. januar 2009 Skrevet 25. januar 2009 ''og heller mer krem, blir mer dessertaktig, men kjempegodt! Har valnøtter, blå druer, grønne eplebiter, evnt. hermetisk mandarin eller ananas i, og dropper kålen.... nyyydelig! Mix og trix :)'' *Hehe* Du har ikke waldorfsalat, men fruktsalat. ) Jah, kan heller kalle den waldorfruktsalat Men god er den. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.