Gå til innhold

Ting som starter på Y?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min førsteklassing sa i dag henrykt: Mamma, den uka vi skal ha om y så kan jeg jo ta med youghurt!!!

Fortsetter under...

• Svar 68
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lotte :o)

21

• morsan

9

• mariaflyfly

4

• brilleslangen

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1232988829' post='4076046]

Det var snakk om en TING, som skulle være med på skolen. Dine forslag er udugelige....

Skipp tråden hvis den irriterer deg.

Hehe, kan du ikke sende med en yppersteprest da? :-)

Skrevet

..eller hva med "yndlingsforelder" = mor? ;-)

Syns jeg ser lærer'n når ungen kommer drassende inn med yndlingsmora si i norsktimen :-D

Annonse

Skrevet

yade sjokolade :P

passer kanskje ikke å ha med på skolen :P

Skrevet

Ta med Yngve:)

Jeg kjenner ingen Yngve... bra forslag lell.

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1233003534' post='4076362]

Kjenner du en av Ylvisene da?:)

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1233003534' post='4076362]

Men hva tar ungen med seg? *spent på om Lotte klipper ut bilde fra avisa og viser avkommet: "Denne mannen heter Yassir, lille venn" *

Skrevet

Kjenner du en av Ylvisene da?:)

ü... Jeg må ringe Bård ;-)

Skrevet

Men hva tar ungen med seg? *spent på om Lotte klipper ut bilde fra avisa og viser avkommet: "Denne mannen heter Yassir, lille venn" *

Han har med seg Yatzy foreløpig. Kanskje en Yade sjokolade? Yassir var så fæl, jeg vil ikke skremme sønnen min... ;-)

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1233003989' post='4076376]

Han har med seg Yatzy foreløpig. Kanskje en Yade sjokolade? Yassir var så fæl, jeg vil ikke skremme sønnen min... ;-)

Ja, stakkars. Han så direkte ufresh ut i mange år før han tok kvelden. :(

Annonse

Skrevet

Ja, stakkars. Han så direkte ufresh ut i mange år før han tok kvelden. :(

Kanskje det finnes ungdomsbilder av han som er bedre for øyet, men jeg antar vi avstår ;-)

Skrevet

Ytlending, Yetfly, Yndlingsdikt osv., Yoko Ono, Ysting, Neil Young, Yttertelt, Ytre Arna, Yrkesopplæringsnemda, Y-kromosomet, Yankee, Yellow, Yrke, Yves saint lauren, Ytringsfrihet, Yttersko, Ytelse, Yogaøvelse, Yara....

Skrevet

Yr. Yogamatte. Yoghurt. Yorkshire terrier. Yoghurt. Yemenitt.

;)

Gjest JUSTaMinute
Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1232988829' post='4076046]

Det var snakk om en TING, som skulle være med på skolen. Dine forslag er udugelige....

Skipp tråden hvis den irriterer deg.

Å unnskyld da, tråden irriterte meg absolutt ikke, prøvde bare å være litt behjelpelig, men jeg har visst ikke lest verken spørsmål eller andre svar nøye nok.

Skrevet

Ytlending, Yetfly, Yndlingsdikt osv., Yoko Ono, Ysting, Neil Young, Yttertelt, Ytre Arna, Yrkesopplæringsnemda, Y-kromosomet, Yankee, Yellow, Yrke, Yves saint lauren, Ytringsfrihet, Yttersko, Ytelse, Yogaøvelse, Yara....

Du, hva er yttersko? Er det det samme som kalosj?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...