Gå til innhold

Hostesaft

Anbefalte innlegg

Skrevet

Usikker på om denne gis til barn, den inneholder ganske sterke stoffer, bl.a. små mengder morfin.

Men den er genial når jeg har halsbetennelse eller lignende og ikke får sove på grunn av hoste og grums i halsen.

Den gis til barn, sønnen min fikk Cosylan da han var 2 år. Den flaska hadde vi i mange år og har reddet nattesøvnen min flere ganger:-)

Skrevet

Jägermeister er mye bedre og morsommere, siden det ikke står noen begrensning på flaska. Heller tvert i mot - jo mer jo bedre!

Haha :D

Skrevet

Som de andre sier her: reseptfrie har egentlig ingen effekt. Jeg driver akkurat og "behandler" min hoste med Tuxi... lindrer vel litt akkurat der og da, men ikke noe mer.

Legen min har sagt det samme: det er kun de reseptbelagte hostesafter som virker.

Ja det er nok det. Best å ta en tur til legen hvis det fortsetter.

Gjest Mirakelet
Skrevet

Solvipect Comp (reseptbelagt - derav Comp) funker veldig bra mot hoste i alle fall :)

Skrevet

Helt motsatt - solvipect smaker fælt og cosylan helt OK:-)

Det må være første gangen jeg har hørt tror jeg... Men man skal jo høre mye rart før ørene detter av;)

Vi har forskjellig smak, og godt er vel dèt.

Jeg synes cosylan smaker helt forferdelig selv, blir kvalm og må legge meg for ikke å kaste den opp igjen. Men med solvipect comp går det helt greit! Den synes jeg smaker halslinser;) Og dèt får man ofte i ungene også... hehe...

Frøkna her var skeptisk til og begynne med, men så kjøpte vi en pose halslinser til henne. Først hostesatf, så halslinse. Nå tar hun hostesafta helt av seg selv;)

Skrevet

Ungene mine reagerer godt på Drosetux fra Dolisos.

Det er en homeopatisk hostesaft. Bør tas litt regelmessig på dagen og så rett før leggetid.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...