damedamen Skrevet 26. januar 2009 Skrevet 26. januar 2009 (sorry for å lage tre tråder: har visst litt problemer med å finne rett forum... hehe) Installerte nyeste Java i dag, og får ikke lenger åpnet Firefox. What to do? 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 26. januar 2009 Skrevet 26. januar 2009 Jeg har ofte oppdatert java uten å få slike problemer. Har du prøvd å restarte maskinen? 0 Siter
damedamen Skrevet 26. januar 2009 Forfatter Skrevet 26. januar 2009 Jeg har ofte oppdatert java uten å få slike problemer. Har du prøvd å restarte maskinen? Eh, nei det har jeg ikke prøvd... Det hjelper sikkert, hvis ikke kommer jeg innom og spør om råd i morgen også. Hilsen en lettere rød 0 Siter
Mrs D Skrevet 27. januar 2009 Skrevet 27. januar 2009 Eh, nei det har jeg ikke prøvd... Det hjelper sikkert, hvis ikke kommer jeg innom og spør om råd i morgen også. Hilsen en lettere rød En restart hjelper mot så mangt. Kan være greit å ha prøvd det før man spør om hjelp. :-) 0 Siter
damedamen Skrevet 5. mars 2009 Forfatter Skrevet 5. mars 2009 En restart hjelper mot så mangt. Kan være greit å ha prøvd det før man spør om hjelp. :-) Noterer det tipset :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.