Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har vært på vekta første gang siden før jul. Ned 4,2 kilo. Heia Fedon ;-)

Wow det var jammen flott!!:))

Jeg har pleid å gå ned mer pr uke jeg og, men det virker som jeg har havnet på et vektplatå. Men det er bare å holde ut, det bedrer seg vel etterhvert.

Fedon er sikkert bra, men jeg elsker karbohydrater så jeg får nok holde meg til mitt eget opplegg.

Lykke til videre!

Wow det var jammen flott!!:))

Jeg har pleid å gå ned mer pr uke jeg og, men det virker som jeg har havnet på et vektplatå. Men det er bare å holde ut, det bedrer seg vel etterhvert.

Fedon er sikkert bra, men jeg elsker karbohydrater så jeg får nok holde meg til mitt eget opplegg.

Lykke til videre!

Fedon er oppskrytt.. jeg spiser også mye karbohydrater og har gått ned 15 kg.

Forskjell på folk, jeg har litt forhøyet blodsukker så derfor også Fedon. Jeg har prøvd mange slankekurer, også med karbohydrater. Har da alltid følt meg sulten, det gjør jeg ikke nå.

Men dette er jo noe vi selv må finne ut, hva som passer best for hver enkelt.

Dagens vekt: 127,3.

Forrige uke: 129

Dette er faktisk det laveste jeg har vært siden før nyttår, så jeg bør være fornøyd.

Denne uka har jeg begynt å registrere alt jeg spiser og kort om situasjonen rundt, for å finne ut hva som gjør det vanskelig å spise sunt/ikke overspise. Selv om det egentlig ikke er meningen at det skal virke inn på hva jeg spiser (da blir ikke registreringen like riktig/like mye til hjelp), har jeg droppet en del ting fordi jeg vet jeg må skrive det ned. Og så har jeg begynt å sette meg små, konkrete mål for å klare å gå ned i vekt.

Annonse

Gjest ViViola

Jeg tror det kan være lurt å prøve å innse at folk er forskjellige - og at det som fungerer for èn person ikke nødvendigvis er like bra/effektivt for en annen.

Det viktigste er å finne et kosthold som passer for akkurat _seg selv_, om det heter Fedon eller Grete Roede eller "jeg-har-funnet-min-egen-stil" - så er det egentlig helt ett fett.

Lykke til videre, -15 er kjempebra! :-)

Gjest Skal ned 60 kg -27,5

Gratulerer! Så flott at du har gått ned så mye i vekt.

Er det ikke fint at det finnes mange ulike typer kosthold, sånn at alle har mulighet til å finne det riktige akkurat for seg selv?

Jeg har prøvd en rekke ulike kosthold og slankekurer, men har aldri gått ned i vekt, selvom jeg har fulgt kostholdet til punkt og prikke flere uker i strekk. Men jeg kjenner andre som har gått ned det de ønsker på f.eks. Grete Roede kosthold. Jeg gleder meg med dem.

Jeg er ekstremt overvektig og har vært det i mange år. I slutten av oktober begynte jeg med eurodiett som jeg gikk på i tre uker. Deretter gikk jeg over til Fedon kosthold. Jeg har gått ned 27 kg uten ubehag, og jeg er så lykkelig fordi jeg endelig har funnet et kosthold som passer nettopp for meg. Det betyr ikke at jeg tror det kostholdet er det eneste saliggjørende.

Jeg kjenner at jeg blir litt lei meg når du skriver at Fedon kostholdet er oppskrytt. Jeg syns vi skal støtte hverandre i kampen mot kiloene, uanset hvilket kosthold eller metode den enkelte har valgt

Jeg har vært under legekontroll siden jeg startet, og alle prøver viser at jeg får i meg alt jeg trenger. Jeg har heller ikke hatt noe som helst ubehag. jeg føler meg ikke sulten mellom måltidene og søtsuget jeg var så plaget med er helt borte.

Lykke til med fortsatt vektnedgang eller med å holde vekta!

Dette er faktisk det laveste jeg har vært siden før nyttår, så jeg bør være fornøyd.

Denne uka har jeg begynt å registrere alt jeg spiser og kort om situasjonen rundt, for å finne ut hva som gjør det vanskelig å spise sunt/ikke overspise. Selv om det egentlig ikke er meningen at det skal virke inn på hva jeg spiser (da blir ikke registreringen like riktig/like mye til hjelp), har jeg droppet en del ting fordi jeg vet jeg må skrive det ned. Og så har jeg begynt å sette meg små, konkrete mål for å klare å gå ned i vekt.

Flott da går det rette veien da jo.

Gjest Skal ned 60 kg -27,5

Så flott at du er på vei nedover igjen! Det er nok veldig smart å skrive opp alt du spiser.

Lykke til videre!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...