Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hvordan har dt stått til på treningsfronten de to siste dagene hos dere? Er dere fortsatt med, eller? ;-)

Jeg prøver nå å henge på for harde livet her..

Og hvordan går det med orio - noen som vet om hun har børstet støvet av skritt telleren?

Nå skal jeg hente barn på skolen, det er dagens trim. Ellers har denne dagen vært særdeles lite aktiv her..

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/323203-onsdagens-og-torsdagens-trening/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest ViViola

Onsdag: Snømåking - ikke noe særlig voldsomt heller, men det ble det det ble.

Torsdag: Tredemølle, 8 km. Og - hadde jeg hatt skritteller ville jeg fått en fin dag, har gått og travet i en haug med butikker... Kjedelig - men jeg tok det litt som trim. :-)

Onsdag: Snømåking - ikke noe særlig voldsomt heller, men det ble det det ble.

Torsdag: Tredemølle, 8 km. Og - hadde jeg hatt skritteller ville jeg fått en fin dag, har gått og travet i en haug med butikker... Kjedelig - men jeg tok det litt som trim. :-)

I dag blir det ekstra tur her faktisk. Skal ut å gå lang tur med en bror. Det vil gjøre seg godt i dag..

Men du er jo skikkelig flink da.. vært stolt av det selv ;o)

Arti at du fremdeles henger med!

Auch.

Jeg har visst endt opp med bare rockeringen jeg... 15 min to ganger om dagen som et minimum. Til helgen blir det jobbing med å lempe materialer over på henger, kjøre dem inn til vinterparkering, lempe dem over på tømmerdoning, sitte på scooterkjelken en mil og så begynne å sette opp ramma på annekset. :o) Blir svett bare jeg tenker på det.

Auch.

Jeg har visst endt opp med bare rockeringen jeg... 15 min to ganger om dagen som et minimum. Til helgen blir det jobbing med å lempe materialer over på henger, kjøre dem inn til vinterparkering, lempe dem over på tømmerdoning, sitte på scooterkjelken en mil og så begynne å sette opp ramma på annekset. :o) Blir svett bare jeg tenker på det.

''Blir svett bare jeg tenker på det.''

Dagens trim altså?

:-)

Det er jo bra trim du får i helga da. ;-) Det der er ikke bare bare. Og jeg har absolutt oppfattet rockering som trening. Fortsatt like morsomt?

Nå skal jeg ta med meg brorsan ut i en times rask gåtur.

*snakkes*

''Blir svett bare jeg tenker på det.''

Dagens trim altså?

:-)

Det er jo bra trim du får i helga da. ;-) Det der er ikke bare bare. Og jeg har absolutt oppfattet rockering som trening. Fortsatt like morsomt?

Nå skal jeg ta med meg brorsan ut i en times rask gåtur.

*snakkes*

Rockering er kjempegøy! :o)

Annonse

Gjest annlovinda

I går ble det masse trim på meg.

Først 15 min på ellipsemaskin, deretter 30 min styrketrening, og så 30 min på ellipsemaskina igjen, for så å avslutte med 15 min på ergometersykkel.

I tillegg øvde jeg på rockeringen 10-20 min.

Nå er jeg sykmeldt et par dager, datt og slo meg skikkelig i går. Håper det ikke tar for lang tid før jeg er klar for å trene igjen.

Skrittelleren er fortsatt "på rømmen". Har ikke hatt tid til å lete etter den enda.

Nå føles det som en evighet siden jeg trente, gjorde et forsøk i dag, men det var ikke slitsomt nok. I går måtte jeg avbryte før jeg kom ordentlig i gang, så siste ordentlige treningsøkt var på tirsdag.

Jeg har fått "låne" ergometersykkelen til min mor, jeg måtte love å levere den tilbake snart, for hun skal begynne å trene. (Hun har vel vært i stadiet "skal begynne å trene" i fem år eller noe sånn.)

Skrittelleren er fortsatt "på rømmen". Har ikke hatt tid til å lete etter den enda.

Nå føles det som en evighet siden jeg trente, gjorde et forsøk i dag, men det var ikke slitsomt nok. I går måtte jeg avbryte før jeg kom ordentlig i gang, så siste ordentlige treningsøkt var på tirsdag.

Jeg har fått "låne" ergometersykkelen til min mor, jeg måtte love å levere den tilbake snart, for hun skal begynne å trene. (Hun har vel vært i stadiet "skal begynne å trene" i fem år eller noe sånn.)

Du kan jo bare innta hennes strategi mht det å levere tilbake sykkelen. Du skal _snart_ gjøre det....*s*

Å ja, det var skrittelleren som hadde rømt det ja... pga omsortssvikt *s*

Jeg er sikker på at den vil finne veien hjem igjen snart, bare vent å se - for jeg er sikker på at den har en god verge. Forresten, det er jo bevist også :o)

Gårdsdagen: 2 timers kveldstur, 13.000 skritt

Dagens: 1 og 1/2 time 10.000 skritt

23000 skritt på to dager høres veldig bra ut. Hvor langt går du som ca da?

Ble 50 minutter ekstra trening på meg i går.Dattern min var med, sparket ved siden av. Det var koselig :o)

I går ble det masse trim på meg.

Først 15 min på ellipsemaskin, deretter 30 min styrketrening, og så 30 min på ellipsemaskina igjen, for så å avslutte med 15 min på ergometersykkel.

I tillegg øvde jeg på rockeringen 10-20 min.

Nå er jeg sykmeldt et par dager, datt og slo meg skikkelig i går. Håper det ikke tar for lang tid før jeg er klar for å trene igjen.

Huffda, du må ikke trene for hardt vet du *s*

Men du har iallefall litt å gå på noen dager, så du får ta det med ro de dagene det tar å bli bra igjen :o)

God bedring, forresten :o)

Annonse

Å ja, det var skrittelleren som hadde rømt det ja... pga omsortssvikt *s*

Jeg er sikker på at den vil finne veien hjem igjen snart, bare vent å se - for jeg er sikker på at den har en god verge. Forresten, det er jo bevist også :o)

Jeg kan vel neppe kalles noen god verge når jeg enda ikke har sendt ut letemannskaper? Det er så mye som skjer for tiden, så jeg har ikke hatt verken tid eller krefter til noen leteaksjon, særlig ikke siden jeg ikke vet hvor jeg skal begynne å lete. Leteiveren har heller ikke vært så stor, tror ikke den hadde fått meg til å gå noe særlig mer under de rådende forholdene.

Du kan jo bare innta hennes strategi mht det å levere tilbake sykkelen. Du skal _snart_ gjøre det....*s*

Selvfølgelig skal jeg levere den tilbake _snart_ det skulle bare mangle. Men siden jeg ikke har bil er det mest praktisk at hun kommer og henter den. Det kan jo ta en stund før hun kommer så langt. Nå får jeg nesten dårlig samvittighet for å hindre henne i å trene. Men den er jo så og si ubrukt, ble vel brukt litt de første tre - fire ukene, så ble den klesstativ. Nå er den i alle fall i bruk.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...