Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Kalorier ja..

I dag har jeg spis masse frukt og grønt, grovbrød osv. Men blei skikkelig skuffa.. Hadde fått i meg 2000 kalorier! Jeg er vant til å ligge mellom 1300-1500 og så var det plutselig 2000.

Men så så jeg det at det var appelsinene og ananas som dro opp kaloriintaket voldsomt. 2 apelsiner og 1/4 fersk ananas = 400 kalorier. Nå blir det nok mer epler og gulrøtter framover:P

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/323236-kalorier-er-noe-h%C3%A6rk/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Søren ikke lett

Fant ut på sånn caloriteller at en appelsin var ca 72 kalorier.

Hva er best å spise av frukt og grønt i slankeperioden tro? Vi skal jo spise fem, seks måltider, for tiden sluker jeg appelsiner, det er jo så godt. Men full av kalorier da altså :(

Hva er best å spise av frukt og grønt i slankeperioden tro? Vi skal jo spise fem, seks måltider, for tiden sluker jeg appelsiner, det er jo så godt. Men full av kalorier da altså :(

2 frukter (100 gr druer = en frukt) og 3-4 porsjoner grønnsaker om dagen. :o)

Gjest kalorier ja..

Hmm. Er du med i vektklubb? Jeg er, og når jeg plotter 2 appelsiner og 1/4 ananas inn i dagboken, får jeg opp 169 kcal.

Ja, er medlem i vektklubben.. Der fikk jeg at 2 stk appelsiner = 225 ckal, og 4 ringer ananas 120 ckal.. ok, det blir 350 ckal da. Men syns dette var mye.. :|

Da hadde appelsiner på ca 225 gram pr stk..

Annonse

Gjest ViViola

Grønnsaker kan du lange innpå av så mye du orker, men som du har oppdaget - frukt er ikke kaloriløst... Dessverre.

Så - max 3 frukter om dagen, det er min greie. :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...