Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hva med 4 mil på ski og møte med elg, gir det helsegevinst? :-)

Eg tviler på at møtet med elgen gir helsegevinst, men det var sikkert en spesiell opplevelse.

Nb! 4 mil på ski gir definitivt helsegevinst, dessuten må vedkommende ha god helse for å gjennomføre en så lang tur! :-))

Annonse

Annonse

Jo fordi den dagen er den siste dagen med 5 år under gjeldsordning, så det er (forhåpentligvis) starten på et nytt og "rikere" liv! :-)

I see:-) Lykke til da, håper du får mye å feire den 20.05:-) Du får gjerne holde oss oppdatert om hvordan det går underveis!

Det blir en flott dag! :o)

Jada, og noen dager eter det fyller sønnen min 18 år, noen dager etter dette skal eg på konsert med Dame Kiri Te Kanawa sammen med 99 andre personer (og den dagen ville far min fyllt 75år om han hadde levd), så ja det blir mye å "feire"/markere! :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...