Gå til innhold

Hvordan bli kvitt mageflesket?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 61
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Mary Poppins

17

• candyqueen_83

5

• Kammilla

3

• henrikke71

2

Gjest annlovinda

Regner med at det Skedsmo hud- og kroppspleie klinikken du har brukt. Er det langt fra togstasjonen på leirsund til klinikken? Leirsund togstasjon er vel nærmeste stopp regner jeg med? Jeg kunne kjørt men tror det er like greit å ta toget kanskje..

Jeg er ganske slank men har en liten dobbelhake som irriterer meg.. Kanskje dette kunne vært noe..

Hvis du skal til skedsmo senter (skedsmo korset) er det ikke så greit med tog. Vil anbefale buss fra oslo. Hvis du skal ta tog anbefaler jeg tog til lillestrøm og buss derfra.

Jeg har hørt begrepet mange ganger, og det er flaut å spørre, men hva er pilatus?

Her ser du eksempel

Det er lurt å gå et par timer med instruktør før du trener hjemme, teknikken var være litt kinkig i starten. Under alle øvelsene skal du liksom presse navlen mot ryggsøylen, samtidig som du tar dype innåndinger. Det tar litt tid å komme inn i det, men med litt tålmodighet og engasjement, vil du se flotte resultater:)

Hvis du skal til skedsmo senter (skedsmo korset) er det ikke så greit med tog. Vil anbefale buss fra oslo. Hvis du skal ta tog anbefaler jeg tog til lillestrøm og buss derfra.

Åja takk for svar:) Vet du hvilke busser jeg kan ta?

Jeg har _elendig_ steds- og retningssans så det er ikke bare bare å begi meg utpå turer til steder jeg aldri har vært. Jeg har bil men tør ikke kjøre inn til Oslo engang nettopp fordi jeg er redd for å rote meg bort :-/

Gjest annlovinda

Åja takk for svar:) Vet du hvilke busser jeg kan ta?

Jeg har _elendig_ steds- og retningssans så det er ikke bare bare å begi meg utpå turer til steder jeg aldri har vært. Jeg har bil men tør ikke kjøre inn til Oslo engang nettopp fordi jeg er redd for å rote meg bort :-/

Fra oslo bussterminal kan du ta buss 331. Går fra den innerste plattforma, tror det er nr. 17? Du må gjennom hele bussterminalen. Den går til skedsmokorset, men derfra er det ca 500 m. til senteret. Den går 7 over hel og 7 over halv hver time.

I rushtida går også buss 332 og 336, de stopper på skedsmo senter. Den går i tida fra 1500 - 1715 tror jeg.

Skal du ta tog til lillestrøm går buss 845 fra lillestrøm til skedsmosenter. Den stopper også rett ved senteret.

Annonse

Gjest Skal ned 60 kg -27,5

Her ser du eksempel

Det er lurt å gå et par timer med instruktør før du trener hjemme, teknikken var være litt kinkig i starten. Under alle øvelsene skal du liksom presse navlen mot ryggsøylen, samtidig som du tar dype innåndinger. Det tar litt tid å komme inn i det, men med litt tålmodighet og engasjement, vil du se flotte resultater:)

Takk skal du ha! Det ser spennenede ut, men litt vanskelig... Tror nok jeg må ha noen timer med instruktør for jeg begynner på egenhånd hjemme, ja.

Fra oslo bussterminal kan du ta buss 331. Går fra den innerste plattforma, tror det er nr. 17? Du må gjennom hele bussterminalen. Den går til skedsmokorset, men derfra er det ca 500 m. til senteret. Den går 7 over hel og 7 over halv hver time.

I rushtida går også buss 332 og 336, de stopper på skedsmo senter. Den går i tida fra 1500 - 1715 tror jeg.

Skal du ta tog til lillestrøm går buss 845 fra lillestrøm til skedsmosenter. Den stopper også rett ved senteret.

Tusen hjertelig takk for svar. Blir spennende å se om jeg finner frem men jeg får bare regne god tid :-)

I den lokale hud- og kroppspleie-salongen er prisene: Mage kr.600, dobbelthake kr.200, rompe og lår kr.600, mage, rompe og lår kr.1000, armer kr.400. Men det varierer visst fra sted til sted. Den salongen jeg først hørte om som tilbød denne behandlingen tok kr.1000 for mage. Det er ca. 10 salonger i Norge som tilbyr behandlingen.

Nå har jeg bestilt meg time på samme sted jeg også:) Kanskje jeg blir kvitt valpefettet under ansiktet *optimistisk.* Det er ikke så mye men nok til at det irriterer meg.

Skriv inn om resultatet da :o) Kanskje jeg også må prøve.

Jepp det skal jeg gjøre! Jeg må vel innrømme at jeg er ganske skeptisk men damen på telefonen var veldig overbevisende... eller så er jeg veldig lettlurt ;) Uansett var det jo ganske rimelig så jeg har ikke så mye å tape på å prøve :)

candyqueen_83

Jepp det skal jeg gjøre! Jeg må vel innrømme at jeg er ganske skeptisk men damen på telefonen var veldig overbevisende... eller så er jeg veldig lettlurt ;) Uansett var det jo ganske rimelig så jeg har ikke så mye å tape på å prøve :)

Nei, 200 kr er jo ikke all verden. Spørs hvor mange behandlinger man må ha da. Eller om det holder med èn :o)

Nei, 200 kr er jo ikke all verden. Spørs hvor mange behandlinger man må ha da. Eller om det holder med èn :o)

Hun sa at noen ser forskjell allerede etter én behandling men at anbefales i hvertfal 3. Det jeg kanskje er mest skeptisk til er om det varer eller om det blir en forbedring der og da, men dagen etter er det tilbake til samme gamle.

Irriterende at det ikke går ann å punktslanke seg.

Annonse

Gjest Skal ned 60 kg -28,4

Finnes slik behandling i Trondheim? Som cellsonix?

Det vet jeg ikke. På den oversikten jeg har over de som tilbyr metoden står det ikke noe om Trondheim. Hvis ikke Rindal er i nærheten av Trondheim da?? Men lista er fra tidlig i fjor høst, og mange kan ha kommet til etter det. Behandlingen er visst veldig attraktiv.

Du kan jo ringe klinikker som driver med hud- og kroppspleie og spørre.

Gjest Skal ned 60 kg -28,4

Nå har jeg bestilt meg time på samme sted jeg også:) Kanskje jeg blir kvitt valpefettet under ansiktet *optimistisk.* Det er ikke så mye men nok til at det irriterer meg.

Lykke til!

På meg har behandlingen hatt veldig god effekt. På dobbelthaken så jeg det veldig godt etter andre gangen. Det gjorde alle andre også, som ikke ante noe om behandlingene jeg tok. De lurte veldig på hvordan en dobbelthake kunne bli så mye mindre over natta. Behandlingen strammer opp huden også. Og resultatet varer fortsatt etter flere uker.

Håper jeg får høre om hvordan det går med deg!

Det vet jeg ikke. På den oversikten jeg har over de som tilbyr metoden står det ikke noe om Trondheim. Hvis ikke Rindal er i nærheten av Trondheim da?? Men lista er fra tidlig i fjor høst, og mange kan ha kommet til etter det. Behandlingen er visst veldig attraktiv.

Du kan jo ringe klinikker som driver med hud- og kroppspleie og spørre.

Rindal er et par timers kjøring fra Trondheim, om ikke litt mer.

Nå er det jo slik at det overflødige fettet vi får i oss, setter seg på magen. Når man endrer livsstil slik at man går ned i vekt og finner idealvekta si, så vil også magemålet gå drastisk ned.

Selv har jeg alltid vært slank, men etter tre barnefødsler og det at jeg nærmer meg 40 (blir snart 39), så har ikke magen vært like stram som før. Jeg har ikke lenger kunnet spise alt jeg ville uten å legge på meg, så det siste året har jeg merka at jeg må begynne å tenke over hva jeg spiser. Jeg hater å kjenne bilringer når jeg sitter, så motivasjonen var å slippe den følelsen ;-)

De siste ukene har jeg passet på å spise mat med få kalorier. Jeg drikker smoothie med havregryn til frokost ukedagene og spiser rugsprø med ost eller fenalår til lunsj. Til middag prøver jeg å droppe pasta, ris og poteter. Jeg går heller for linser og/eller wokede grønnsaker. Til kvelds blir det gjerne et nytt glass smoothie og/eller frukt samt gjerne en liten neve nøtter.

Jeg er på ingen måte fanatisk og kan godt ha pannekaker til middag en dag i uka også ;)

I helga spiser jeg som normalt og det innebærer også både potetgull og sjokolade ;-)

Sånn har jeg holdt på nå siden jul og magen er flat og fin! Hadde ikke trodd det skulle være så enkelt å få det til :)

De siste par ukene har jeg ikke trent pga at formen har vært laber. Før dette trente jeg noen dager i uka (romaskin, rockering og en stepmaskin-lignende sak). Selv om jeg ikke har trent noe de siste par ukene (begynte igjen idag tidlig ;-)), så har vekta holdt seg helt stabilt bare pga kostholdet :).

Punktslanking funker visst ikke, men man kan sikkert trene for å stramme inn magen så den virker strammere og mindre?

Selv synes jeg magen har god effekt av situps som taes slik: Legg deg strak ned på gulvet (pass på at korsryggen er i kontakt med gulvet). Løft strake bein rett opp, og løft opp hodet. Armene strakt nedover kroppen. Beveg armene taktfast opp og ned (bare ca 20 cm opp og ned) 100 ganger mens du strammer magen så godt du kan. For å få enda bedre effekt kan du la de strake beina gradvis bevege seg nedover mot gulvet igjen samtidig som du teller oppover mot 100.

Lykke til!

På meg har behandlingen hatt veldig god effekt. På dobbelthaken så jeg det veldig godt etter andre gangen. Det gjorde alle andre også, som ikke ante noe om behandlingene jeg tok. De lurte veldig på hvordan en dobbelthake kunne bli så mye mindre over natta. Behandlingen strammer opp huden også. Og resultatet varer fortsatt etter flere uker.

Håper jeg får høre om hvordan det går med deg!

Det høres jo velfig bra ut, men er du sikkert på at det er takket være cell sonix og ikke fordi du har gått ned en del i vekt? :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...