Gå til innhold

Hvordan bli kvitt mageflesket?

Anbefalte innlegg

Det vet jeg ikke. På den oversikten jeg har over de som tilbyr metoden står det ikke noe om Trondheim. Hvis ikke Rindal er i nærheten av Trondheim da?? Men lista er fra tidlig i fjor høst, og mange kan ha kommet til etter det. Behandlingen er visst veldig attraktiv.

Du kan jo ringe klinikker som driver med hud- og kroppspleie og spørre.

Rindal er ikke så langt fra her jeg bor nei. Har de sånnt tilbud der?

Fortsetter under...

• Svar 61
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Mary Poppins

17

• candyqueen_83

5

• Kammilla

3

• henrikke71

2

Gjest Skal ned 60 kg -28,4

Det høres jo velfig bra ut, men er du sikkert på at det er takket være cell sonix og ikke fordi du har gått ned en del i vekt? :)

Nei, jeg kan selvsagt ikke være sikker på det. Men jeg syns mye tyder på det når dobbelthaken ble så mye mindre fra den ene dagen til neste, at arbeidskollegene bare måpte da jeg kom på jobb morgenen etter at jeg hadde fått behandling ettermiddagen før.

Haken lar seg ikke måle på samme måte som rundt magen. Når jeg har fått behandling på magen har jeg blitt målt før og etter behandling, jeg har gått ned 3 cm hver gang. Og du kan tro jeg har kontrollmålt hjemme. Resultatet har vært det samme dagen etter. Jeg pleier å få litt løs mage etter behandlingene og må tisse ofte. Det er visst fordi de behandlede fettcellene forlater kroppen på den måten.

Før jeg begynte med cellsonix kontaktet jeg fastlegen min for å høre hva han mente. Han har tro på behandlingen. Han fortalte at mange sykehus i Europa bruker cellsonix på pasienter som må ned i vekt før kirurgiske inngrep, og at de har svært gode resultater. Når det virker så godt på mageflesket, hvorfor skulle det ikke ha like god effekt på dobbelthaken? Ikke vet jeg..

Fra oslo bussterminal kan du ta buss 331. Går fra den innerste plattforma, tror det er nr. 17? Du må gjennom hele bussterminalen. Den går til skedsmokorset, men derfra er det ca 500 m. til senteret. Den går 7 over hel og 7 over halv hver time.

I rushtida går også buss 332 og 336, de stopper på skedsmo senter. Den går i tida fra 1500 - 1715 tror jeg.

Skal du ta tog til lillestrøm går buss 845 fra lillestrøm til skedsmosenter. Den stopper også rett ved senteret.

Hei igjen,, jeg har et par spm til :)

"Fra oslo bussterminal kan du ta buss 331. Går fra den innerste plattforma, tror det er nr. 17? Du må gjennom hele bussterminalen. Den går til skedsmokorset, men derfra er det ca 500 m. til senteret. Den går 7 over hel og 7 over halv hver time."

Hva er ende stasjonen til buss 331? Bare sånn at jeg vet hvilken buss jeg leter etter :) Og er det vanskelig å finne ut hvor senteret er fra bussholdeplassen?

"I rushtida går også buss 332 og 336, de stopper på skedsmo senter. Den går i tida fra 1500 - 1715 tror jeg."

Så med disse kommer jeg nærmere senteret? Vet du hva endestasjonen er på de?

"Skal du ta tog til lillestrøm går buss 845 fra lillestrøm til skedsmosenter. Den stopper også rett ved senteret."

Det blir kanskje litt omvei? Eller?

Annonse

Gjest Det vil jeg prøve

I den lokale hud- og kroppspleie-salongen er prisene: Mage kr.600, dobbelthake kr.200, rompe og lår kr.600, mage, rompe og lår kr.1000, armer kr.400. Men det varierer visst fra sted til sted. Den salongen jeg først hørte om som tilbød denne behandlingen tok kr.1000 for mage. Det er ca. 10 salonger i Norge som tilbyr behandlingen.

Kan du være så snill å opplyse om den nermeste klinikken til Østlandet?

Takk.

Fra oslo bussterminal kan du ta buss 331. Går fra den innerste plattforma, tror det er nr. 17? Du må gjennom hele bussterminalen. Den går til skedsmokorset, men derfra er det ca 500 m. til senteret. Den går 7 over hel og 7 over halv hver time.

I rushtida går også buss 332 og 336, de stopper på skedsmo senter. Den går i tida fra 1500 - 1715 tror jeg.

Skal du ta tog til lillestrøm går buss 845 fra lillestrøm til skedsmosenter. Den stopper også rett ved senteret.

Jeg fant visst alt på trafikanten.no så da behøver du ikke svare likevel :-)

Gjest annlovinda

Hei igjen,, jeg har et par spm til :)

"Fra oslo bussterminal kan du ta buss 331. Går fra den innerste plattforma, tror det er nr. 17? Du må gjennom hele bussterminalen. Den går til skedsmokorset, men derfra er det ca 500 m. til senteret. Den går 7 over hel og 7 over halv hver time."

Hva er ende stasjonen til buss 331? Bare sånn at jeg vet hvilken buss jeg leter etter :) Og er det vanskelig å finne ut hvor senteret er fra bussholdeplassen?

"I rushtida går også buss 332 og 336, de stopper på skedsmo senter. Den går i tida fra 1500 - 1715 tror jeg."

Så med disse kommer jeg nærmere senteret? Vet du hva endestasjonen er på de?

"Skal du ta tog til lillestrøm går buss 845 fra lillestrøm til skedsmosenter. Den stopper også rett ved senteret."

Det blir kanskje litt omvei? Eller?

''Hva er ende stasjonen til buss 331? Bare sånn at jeg vet hvilken buss jeg leter etter :) Og er det vanskelig å finne ut hvor senteret er fra bussholdeplassen?''

Det står Kløvberget eller Åsenhagen på disse bussene. Den som går 7 over hel står det Åsenhagen på, den som går 7 over halv står det Kløvberget på.

Det er ikke vanskelig å finne senteret fra bussholdeplassen. På den ene siden er det blant annet statoil stasjon, hvis du ser mot den andre siden (motsatt av statoil) så er det 3-400 meter den veien.

'' "I rushtida går også buss 332 og 336, de stopper på skedsmo senter. Den går i tida fra 1500 - 1715 tror jeg."

Så med disse kommer jeg nærmere senteret? Vet du hva endestasjonen er på de?''

332 står det Eltonåsen på, 336 står det Kopperudmoen på. Disse stopper rett ved siden av senteret. Så ja, her kommer du nærmere.

'' "Skal du ta tog til lillestrøm går buss 845 fra lillestrøm til skedsmosenter. Den stopper også rett ved senteret."

Det blir kanskje litt omvei? Eller?''

Ja - er nok lettere å ta bussen. Kan være litt ventetid i lillestrøm også - så anbefaler bussen direkte fra oslo

''Hva er ende stasjonen til buss 331? Bare sånn at jeg vet hvilken buss jeg leter etter :) Og er det vanskelig å finne ut hvor senteret er fra bussholdeplassen?''

Det står Kløvberget eller Åsenhagen på disse bussene. Den som går 7 over hel står det Åsenhagen på, den som går 7 over halv står det Kløvberget på.

Det er ikke vanskelig å finne senteret fra bussholdeplassen. På den ene siden er det blant annet statoil stasjon, hvis du ser mot den andre siden (motsatt av statoil) så er det 3-400 meter den veien.

'' "I rushtida går også buss 332 og 336, de stopper på skedsmo senter. Den går i tida fra 1500 - 1715 tror jeg."

Så med disse kommer jeg nærmere senteret? Vet du hva endestasjonen er på de?''

332 står det Eltonåsen på, 336 står det Kopperudmoen på. Disse stopper rett ved siden av senteret. Så ja, her kommer du nærmere.

'' "Skal du ta tog til lillestrøm går buss 845 fra lillestrøm til skedsmosenter. Den stopper også rett ved senteret."

Det blir kanskje litt omvei? Eller?''

Ja - er nok lettere å ta bussen. Kan være litt ventetid i lillestrøm også - så anbefaler bussen direkte fra oslo

Tusen takk for svar :-) Jeg tror jeg satser på 336 bussen jeg siden den stopper rett utenfor. Er ikke noe vits i å ta noen sjanser med min ikke-eksisterende retningssans ;-)

Gjest Skal ned 60 kg -29,5

Kan du være så snill å opplyse om den nermeste klinikken til Østlandet?

Takk.

På min oversikt har jeg følgende steder på Østlandet som tilbyr cellsonix.:

Oslo 22 25 09 00

Bærum 67 53 11 70

Skedsmo 63 87 75 62

Oslo 404 71 881

Moss 932 09 745

Får håpe du finner et sted som passer for deg. Lykke til!

Oslo

Annonse

Gjest Det vil jeg prøve

På min oversikt har jeg følgende steder på Østlandet som tilbyr cellsonix.:

Oslo 22 25 09 00

Bærum 67 53 11 70

Skedsmo 63 87 75 62

Oslo 404 71 881

Moss 932 09 745

Får håpe du finner et sted som passer for deg. Lykke til!

Oslo

Tusen hjertelig takk for hjelpen.

Gjest Skal ned 60 kg -30,1

Kondisjonstrening hjelper på mageflesket - sier en fysioterapeut jeg kjenner.

Så ut på tur til du kjenner du blir anpusten :D

Går det fortsatt bra med deg? Har du kommet ned til ønsket vekt? Jeg syns det har vært så utrolig spennende å følge med deg.

Jeg har en bekjent som står på venteliste for å få vektoperasjon. Vet det har vært vellykket for deg, og håper det blir det for henne også. Vet du hvor mange, sånn prosentvis, som får et vellykket resultat etter operasjon?

Jeg trives med mitt kostholdsopplegg, er veldig fornøyd med resultatet så langt, men har fortsatt en lang vei å gå.

Jeg har gode forsetter, men har ikke kommet i gang med trening enda. Det er vel på tide nå! Jeg svømmer en til to ganger i uka, det er alt.. Liker å gå turer, men det har vært så kaldt i det siste. Noe skal man jo skylde på.

Snart er våren her, og jeg gleder meg utrolig til å kjøpe nye klær til våren og sommeren. Alt for mye skal jeg allikevel ikke kjøpe, for jeg har jo håp om fortsatt å gå ned mange kilo.

Jeg håper alt går bra med deg og at du har funnet, eller er på vei til din trivselsvekt.

En ting jeg reagerte på da jeg var og tok min første cellsonix behandling for haken var at vedkommende som utførte behandlingen var relativt overvektig, med ganske stor dobbelhake. Da blir jeg desverre litt skeptisk, men det kan selvfølgelig hende hun ikke vil bruke det på seg selv.

Jeg har tatt en behandling men ser ingen forskjell enda. Vedkomennede som gjorde det på meg mente jeg hadde såpass liten dobbelhake at hun var redd jeg muligens ikke ville se den store forskjellen, så hun anbefalte 1-2 behandlinger til, og hvis jeg ikke så noe forskjell da var det ikke noe vits i å prøve mer.

Skal til neste behandling neste uke tror jeg. Jeg har ikke så mye magefett men jeg lurer på om jeg skal anbefale cellsonix til mamma siden du har hatt så gode resultater på magen :-)

En ting jeg reagerte på da jeg var og tok min første cellsonix behandling for haken var at vedkommende som utførte behandlingen var relativt overvektig, med ganske stor dobbelhake. Da blir jeg desverre litt skeptisk, men det kan selvfølgelig hende hun ikke vil bruke det på seg selv.

Jeg har tatt en behandling men ser ingen forskjell enda. Vedkomennede som gjorde det på meg mente jeg hadde såpass liten dobbelhake at hun var redd jeg muligens ikke ville se den store forskjellen, så hun anbefalte 1-2 behandlinger til, og hvis jeg ikke så noe forskjell da var det ikke noe vits i å prøve mer.

Skal til neste behandling neste uke tror jeg. Jeg har ikke så mye magefett men jeg lurer på om jeg skal anbefale cellsonix til mamma siden du har hatt så gode resultater på magen :-)

Denne skulle egentlig under den nye cellsonix tråden som ble skrevet nå men jeg klarte visst å legge den her istedet..

Hvis jeg hadde vært ansatt i den salongen og utført cellsonix-behandlinger på andre, ville jeg vært dårlig reklame for alle som ikke kjente meg fra før. Til tross for at jeg har hatt kjempegode resultater av cellsonix-behandlingene, og dessuten har gått ned 30 kg siden slutten av oktober, er jeg fortsatt veldig overvektig. Og jeg har både stor mage og dobbelthake.

Jeg aner ikke om hun som utfører behandlingen i salongen har prøvd det selv. Kan du ikke spørre henne? Hvis det er den samme som jeg bruker er hun både hyggelig, blid og åpen. Du behøver jo ikke å si at du er skeptisk siden hun er lubben selv.

Jeg syns du trygt kan anbefale det til din mor. Alle jeg har hørt om har hatt god effekt av det. Hun vil jo også fort merke om det har effekt på henne. Min datter på 17 år som var ca 5 kg over idealvekt, og ganske rund over magen, gikk ned 5 cm første gang og 4 cm andre gang. Hun er strålende fornøyd og trenger ikke flere behandlinger.

candyqueen_83

Hvis jeg hadde vært ansatt i den salongen og utført cellsonix-behandlinger på andre, ville jeg vært dårlig reklame for alle som ikke kjente meg fra før. Til tross for at jeg har hatt kjempegode resultater av cellsonix-behandlingene, og dessuten har gått ned 30 kg siden slutten av oktober, er jeg fortsatt veldig overvektig. Og jeg har både stor mage og dobbelthake.

Jeg aner ikke om hun som utfører behandlingen i salongen har prøvd det selv. Kan du ikke spørre henne? Hvis det er den samme som jeg bruker er hun både hyggelig, blid og åpen. Du behøver jo ikke å si at du er skeptisk siden hun er lubben selv.

Jeg syns du trygt kan anbefale det til din mor. Alle jeg har hørt om har hatt god effekt av det. Hun vil jo også fort merke om det har effekt på henne. Min datter på 17 år som var ca 5 kg over idealvekt, og ganske rund over magen, gikk ned 5 cm første gang og 4 cm andre gang. Hun er strålende fornøyd og trenger ikke flere behandlinger.

å, jeg får virkelig lyst til å prøve dette på megen min. Har det virkning på sideflesket også? Egentlig der jeg har lyst til å få bort litt. Sideflesket består visst samme hva jeg veier :(

å, jeg får virkelig lyst til å prøve dette på megen min. Har det virkning på sideflesket også? Egentlig der jeg har lyst til å få bort litt. Sideflesket består visst samme hva jeg veier :(

Hmm.. Vet ikke helt hva du mener med sideflesket? Men cellsonix har i hvertfall god effekt på både mage, lår og rumpe. Om fettet sitter på siden, midt foran eller bak har sikkert ingen betydning.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...