Gå til innhold

Hvordan bli kvitt mageflesket?

Anbefalte innlegg

Hvis jeg hadde vært ansatt i den salongen og utført cellsonix-behandlinger på andre, ville jeg vært dårlig reklame for alle som ikke kjente meg fra før. Til tross for at jeg har hatt kjempegode resultater av cellsonix-behandlingene, og dessuten har gått ned 30 kg siden slutten av oktober, er jeg fortsatt veldig overvektig. Og jeg har både stor mage og dobbelthake.

Jeg aner ikke om hun som utfører behandlingen i salongen har prøvd det selv. Kan du ikke spørre henne? Hvis det er den samme som jeg bruker er hun både hyggelig, blid og åpen. Du behøver jo ikke å si at du er skeptisk siden hun er lubben selv.

Jeg syns du trygt kan anbefale det til din mor. Alle jeg har hørt om har hatt god effekt av det. Hun vil jo også fort merke om det har effekt på henne. Min datter på 17 år som var ca 5 kg over idealvekt, og ganske rund over magen, gikk ned 5 cm første gang og 4 cm andre gang. Hun er strålende fornøyd og trenger ikke flere behandlinger.

Hun var veldig hyggelig hun som jobbet der da jeg var der, men jeg fikk meg ikke helt til å spørre om hun hadde prøvd det selv.

Men det er jo helt fantastisk at du og datteren din har hatt så bra resultater. Jeg skal helt klart anbefale det til mamma :-)

Hvis det funker såpass bra er det merkelig at det ikke står mer om denne behandlingen på nettet, men det er kanskje såpass nytt enda.

Fortsetter under...

• Svar 61
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Mary Poppins

17

• candyqueen_83

5

• Kammilla

3

• henrikke71

2

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...