ingoen Skrevet 2. februar 2009 Skrevet 2. februar 2009 God morgen alle sammen! Da var det mandag igjen..og denne mandagen gruet jeg meg faktisk litt til å gå på vekta. Har IKKE vært flink denne uken! Spist for mye middag og gått for lite tur! Dagens vekt : 61.8 kg. Det er faktisk OPP (!) 400 g siden forrige mandag...IIiiiikk !! Så denne uken er det full skjerpings, må inn i den gode stimen igjen. Hvordan går det med dere andre flotte damene her inne - Spirello, Speak, Candyqueen - og dere andre ? Fortsatt motiverte ? Vennlig MandagsHilsen fra 0 Siter
Gjest Yade Skrevet 2. februar 2009 Skrevet 2. februar 2009 *Grynt* vekten pekte feil vei for meg også denne mandagen:-( Så nå veier jeg 59 kg. 600 g mer enn sist uke, og 1 kg mindre enn jeg gikk ut med for 3 uker siden. Ja, dette går jo i racer fart :-p Men jeg vet hvorfor, har vært alt for sløv... Heretter blir det fullt fokus! :-D 0 Siter
Speak Skrevet 2. februar 2009 Skrevet 2. februar 2009 Tungt. 59,6. Det er vel opp siden forrige uke som virket unormal lav, og ned i forhold til for 2 uker siden. Gjør rett og slett ikke det som skal til. Trener, men spiser for dårlig/for mye:-( Vil til 57-58, så det er jo definitivt ikke umulig. Ser fram til lysere dager. Da blir jeg mye mer positiv, og slike ting går enklere:-) 0 Siter
Gjest Yade Skrevet 3. februar 2009 Skrevet 3. februar 2009 Tungt. 59,6. Det er vel opp siden forrige uke som virket unormal lav, og ned i forhold til for 2 uker siden. Gjør rett og slett ikke det som skal til. Trener, men spiser for dårlig/for mye:-( Vil til 57-58, så det er jo definitivt ikke umulig. Ser fram til lysere dager. Da blir jeg mye mer positiv, og slike ting går enklere:-) Ja! Jeg tror også det blir enklere å leve sunt når dagene blir lengre og lysere. Synes jeg merker det allerede, at energien er på stigende kurs:-) Det er jo ikke mange kg jeg skal ned heller, meen du hvor hardt de sitter....! Så føler jeg at jeg danser jenka: det går fram, tilbake, fram, fram osv. Men i jenka dansen går det jo likevel mest framover, så får håpe det gjelder for meg/oss(?) også! Stå på! Hilsen en "medsøster" :-) 0 Siter
Speak Skrevet 3. februar 2009 Skrevet 3. februar 2009 Ja! Jeg tror også det blir enklere å leve sunt når dagene blir lengre og lysere. Synes jeg merker det allerede, at energien er på stigende kurs:-) Det er jo ikke mange kg jeg skal ned heller, meen du hvor hardt de sitter....! Så føler jeg at jeg danser jenka: det går fram, tilbake, fram, fram osv. Men i jenka dansen går det jo likevel mest framover, så får håpe det gjelder for meg/oss(?) også! Stå på! Hilsen en "medsøster" :-) Danser litt jenka med deg da tror jeg:-) Jeg kan "oppskriften". Jeg må bare bestemme meg. Treningen holder jeg, må bare spise bedre. Dvs. LITT mindre, kutte ut godterier på hverdagen og generelt velge magrere produkter. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.