Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Te med suketter er det noe man kan drikke ubegrenset av når man prøver å gå ned i vekt?

Drakk mye kaffe latte tidligere,men det er jo utelukket nå så jeg har gått over til te.

Skrevet

Teen smaker bedre uten suketter.

Å?

Da bør jo det prøves.

Gjest annlovinda
Skrevet

Tja, det er jo en smakssak. Jeg vil helst ha med suketter i. Har prøvd å venne meg til te uten suketter, men klarer det ikke, dessverre.

Skrevet

Jeg er svært lite glad i kunstige søtningsstoffer, men innrømmer at det går med noen suketter i teen. Nypete kan jeg drikke uten, men svart te er ikke godt uten noen form for søtning synes jeg.

Selv om noen eksperter hevder kunstig søtning ikke er farlig så er jeg skeptisk og ville absolutt ikke tømt i meg ubegrenset nei. Drikker selv kanskje 4-5 kopper te i uka.

Skrevet

Jeg er svært lite glad i kunstige søtningsstoffer, men innrømmer at det går med noen suketter i teen. Nypete kan jeg drikke uten, men svart te er ikke godt uten noen form for søtning synes jeg.

Selv om noen eksperter hevder kunstig søtning ikke er farlig så er jeg skeptisk og ville absolutt ikke tømt i meg ubegrenset nei. Drikker selv kanskje 4-5 kopper te i uka.

Men man legger ikke på seg av det?

Skrevet

Men man legger ikke på seg av det?

De inneholder ikke kalorier nei, men ofte trigger de søtsuget så man får lettere for å spise mer etterpå.

Skrevet

De inneholder ikke kalorier nei, men ofte trigger de søtsuget så man får lettere for å spise mer etterpå.

Ok,takk. Det var bra,får satse på at jeg ikke får søtsug av det.

Skrevet

I min super løpe friskus periode i midten av nittiåra, (ja, ok, det er lenge siden;) brukte jeg vaniljete med suketter som "godteri" etter middag om kvelden, når jeg vanligvis får litt søtsug. Har aldri vært i så god form, og så slank som jeg var den gangen.

Så for midja er det vel bra, men sundt er det nok ikke. Siden har det vært te uten sukker, man skal bare venne seg til det, også smaker det godt. (F eks rooibosh-te, den er litt søt i seg selv)

Skrevet

I min super løpe friskus periode i midten av nittiåra, (ja, ok, det er lenge siden;) brukte jeg vaniljete med suketter som "godteri" etter middag om kvelden, når jeg vanligvis får litt søtsug. Har aldri vært i så god form, og så slank som jeg var den gangen.

Så for midja er det vel bra, men sundt er det nok ikke. Siden har det vært te uten sukker, man skal bare venne seg til det, også smaker det godt. (F eks rooibosh-te, den er litt søt i seg selv)

Ok. Hvor får jeg kjøpt den teen da?

Gjest høstløv
Skrevet

http://www.helios.no/?ItemID=1139

Skrevet

Ok. Hvor får jeg kjøpt den teen da?

Er det spesialbutikker med te og kaffe der hvor du bor? Jo, så ser i link fra høstløv, det heter rooibos, ikke rooibosh;)

Skrevet

Er det spesialbutikker med te og kaffe der hvor du bor? Jo, så ser i link fra høstløv, det heter rooibos, ikke rooibosh;)

Nei det er ikke det,har helsekosten da. Får skjekke der.

Skrevet

Nei det er ikke det,har helsekosten da. Får skjekke der.

Ja, høstløvs link, helios, sjekk deres hjemmeside. Men de skulle ha den i de fleste helsebutikker, tror jeg. Vær obs på at den er ganske mørk i fargen, kanskje den kan farge tennene litt hvis man drikker mye av den. Har ikke gjort det på meg altså, i en periode drakk jeg vel en kopp hver dag.

Skrevet

Ja, høstløvs link, helios, sjekk deres hjemmeside. Men de skulle ha den i de fleste helsebutikker, tror jeg. Vær obs på at den er ganske mørk i fargen, kanskje den kan farge tennene litt hvis man drikker mye av den. Har ikke gjort det på meg altså, i en periode drakk jeg vel en kopp hver dag.

Drikker flere kopper for dagen jeg : )

Såg på linken,såg skikkelig god ut den teen så den må jeg få tak i.

Skrevet

Drikker flere kopper for dagen jeg : )

Såg på linken,såg skikkelig god ut den teen så den må jeg få tak i.

Skader ikke å prøve, tror ikke du blir skuffet:)

Skrevet

Enig. Men når det er sort te, med melk i:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...