Gjest the sweating man Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Jeg er en gutt på snart 22år som er av den aktive typen. Jeg er med på det jeg kan være med på, spesielt når det gjelder fotball, basket, løping...og selvfølgelig volleyball om sommeren. Men jeg svetter utrolig mye, og dette er noe jeg får kommentarer på rett som det er. Greit nok man kan svette mye viss man spiller fotball inn i en liten gymsal i halvanne time, men t-skjorta her jo helt gjennomvåt og ansiktet ser ut som det er blitt dyppet ned i ei bøtte full av vann. Kan det ha noe med kostholdet mitt å gjøre, eller det at jeg rett og slett trener for mye eller variert? Nå vet ikke jeg, men er åpen for alle forslag. Har muligens 4-5 treninger i uka, avhengig om det passer eller ikke. Noen uker kan jeg være oppi 7 eller flere treninger, bestående av fotball, basket, løping og styrke. Når det gjelder kostholdet og slikt så er jeg nok ikke den flinkeste til å spise sunt og slikt. Og i helgene blir det litt av "the good stuff" som regel. Spiser veldig lite junkfood og slikt, men goteri (sukker) er jeg glad i. Har du/dere noen tips til meg utifra disse opplysningene? :-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/323691-svetter-uvanlig-mye/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.