Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Suverent :) Fortsetter du sli er det bare tomta igjen av deg i mai hehe

Fare for det ja.

Eg slutta med cola og snop noen måneder i 2007, men begynte igjen da eg blei så tynn at eg var redd eg hadde fått kreft.

Men det er fortsatt liv, så da skulle det vel være slik.

Fortsetter under...

• Svar 65
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Soulshine

7

• Lotte :o)

4

• Lillemus

3

• pastell

2

Skeptisk....men skal prøve.

Jeg kom på noe mer, kylling og kalunpålegg :) Og roastbiff nammenam med rå løk, sylteagurker og remulade/majones(ikke overdriv de siste da. Majones er faktisk sunt, inneholder masse av det sunne fettet, men er kaloririkt). Banan på skiva er godt. Salatblader under pålegget gjør det hele til en kulinarisk opplevelse (ikke under bananen) :)

Fare for det ja.

Eg slutta med cola og snop noen måneder i 2007, men begynte igjen da eg blei så tynn at eg var redd eg hadde fått kreft.

Men det er fortsatt liv, så da skulle det vel være slik.

Ja det er utrolig hvor mye og raskt man går ned når sukker i store doser forsvinner fra det daglige inntaket. Det stabiliserer seg etter litt tid da.

Annonse

Jeg kom på noe mer, kylling og kalunpålegg :) Og roastbiff nammenam med rå løk, sylteagurker og remulade/majones(ikke overdriv de siste da. Majones er faktisk sunt, inneholder masse av det sunne fettet, men er kaloririkt). Banan på skiva er godt. Salatblader under pålegget gjør det hele til en kulinarisk opplevelse (ikke under bananen) :)

Roastbiff er kjempegodt ja, det skal eg kjøpe! *sikler*

Kalkunpålegg prøvde eg i forrige uke, aldri mer...tørt som bare juling.

Roastbiff er kjempegodt ja, det skal eg kjøpe! *sikler*

Kalkunpålegg prøvde eg i forrige uke, aldri mer...tørt som bare juling.

Jeg tror jeg er sulten, det nærmer seg tacotid her nå :) Jeg kom jaggu på et par ting til. Egg! Hardkokt med kaviar eller majones og tomater. Stekt egg med bacon - jafs. En enkel omelett med paprika, litt sylteagurker og bacon feks. Kokt egg ved siden av skiva :) Mulighetene er uendelige her akkurat nå ser det ut til :o Maaaaaaaaaaaaaaat!

Annonse

Jeg tror jeg er sulten, det nærmer seg tacotid her nå :) Jeg kom jaggu på et par ting til. Egg! Hardkokt med kaviar eller majones og tomater. Stekt egg med bacon - jafs. En enkel omelett med paprika, litt sylteagurker og bacon feks. Kokt egg ved siden av skiva :) Mulighetene er uendelige her akkurat nå ser det ut til :o Maaaaaaaaaaaaaaat!

Eg skal _ned_ i vekt ikkje _opp_ ! ha.ha..

Tror det ligger an til en popcorn-sprekk her no...

Eg skal _ned_ i vekt ikkje _opp_ ! ha.ha..

Tror det ligger an til en popcorn-sprekk her no...

Popcorn er vel ikke det verste man kan kose seg med??? Smaker godt i hvertfall hehe.

Egg er ikke fetende da - kose seg og gå ned i vekt er tingen. Det går an å gjøre flere ting på en gang nemlig ;) Moderate mengder og hyppige måltider og det har du jo skjønt.

Imponerende!

Men si meg, bruker du krom eller noe slikt, eller går det bare på viljestyrken?

Jeg skulle så gjerne gått ned litt, men jeg klarer bare ikke å la være å spise snop hvis det ligger innen rekkevidde:-(

''Men si meg, bruker du krom eller noe slikt, eller går det bare på viljestyrken?''

Eg måtte bare bestemme meg for å kutte helt, eg fikk større og større søthunger.

Men fikk et tips om at kanel skulle hjelpe, så eg spiser youghurt med kanel oppi etter middagen (1 teskje), tror det hjelper....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...