Gå til innhold

Anbefalte innlegg

''Men si meg, bruker du krom eller noe slikt, eller går det bare på viljestyrken?''

Eg måtte bare bestemme meg for å kutte helt, eg fikk større og større søthunger.

Men fikk et tips om at kanel skulle hjelpe, så eg spiser youghurt med kanel oppi etter middagen (1 teskje), tror det hjelper....

Kanskje jeg skal prøve kanel i yoghurten i morgen :-)

Men 1 ts kanel, er ikke det litt mye da?

Fortsetter under...

• Svar 65
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Soulshine

7

• Lotte :o)

4

• Lillemus

3

• pastell

2

Kanskje jeg skal prøve kanel i yoghurten i morgen :-)

Men 1 ts kanel, er ikke det litt mye da?

''Men 1 ts kanel, er ikke det litt mye da?''

Kanskje eg tok litt hardt i.

Eg bare drysser en god del på toppen og rører rundt, veldig godt faktisk og kanel er visst sunt også.

''Men 1 ts kanel, er ikke det litt mye da?''

Kanskje eg tok litt hardt i.

Eg bare drysser en god del på toppen og rører rundt, veldig godt faktisk og kanel er visst sunt også.

Kanel er sunt til en viss grad, over en viss mengde (mer enn et par ts om dagen tror jeg) kan det være giftig over tid. Søk på kanel giftig på google.

Annonse

Annonse

Er ikke all drikke vanndrivende da?

Kaffe er det ikke kalorier i,i motsetning til cola.

''Er ikke all drikke vanndrivende da?''

Jo det er jo det, men om du svetter eller pisser så må du fylle på med samme mengden vann som du forbruker, men med cola/kaffi og øl så pisser du "dobbelt" så mye som du drikker, og kroppen får underskudd med væske.

Noe i den duren, tror eg...:-))

''Er ikke all drikke vanndrivende da?''

Jo det er jo det, men om du svetter eller pisser så må du fylle på med samme mengden vann som du forbruker, men med cola/kaffi og øl så pisser du "dobbelt" så mye som du drikker, og kroppen får underskudd med væske.

Noe i den duren, tror eg...:-))

Ok,det var jeg ikke klar over : )

Gjest ViViola

Popcorn er vel ikke det verste man kan kose seg med??? Smaker godt i hvertfall hehe.

Egg er ikke fetende da - kose seg og gå ned i vekt er tingen. Det går an å gjøre flere ting på en gang nemlig ;) Moderate mengder og hyppige måltider og det har du jo skjønt.

''Popcorn er vel ikke det verste man kan kose seg med???''

I kalorimengde er det på linje med "lightpotetgull". Mao bare bitteliltt mindre kalorier enn i vanlig potetgull.

Sukk.

''Popcorn er vel ikke det verste man kan kose seg med???''

I kalorimengde er det på linje med "lightpotetgull". Mao bare bitteliltt mindre kalorier enn i vanlig potetgull.

Sukk.

Jaja da får man kose seg med det på dager hvor kaloriinntaket har vært litt labert ;)

Gjest Skal ned 60 kg -30,1

Du er kjempeflink! Og jeg er grønn av misunnelse - 9 cm ned på livvidden - det er noen som har det! Jeg er fornøyd med vekttapet mitt, men det syns dessverre lite på livvidden. Må ty til cellsonix og betale 600 kr for å miste 3 cm.

Det er visst en stund siden du skrev innlegget. Går det fortsatt bra med deg? Hvordan står det til med livvidden?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...