Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Du er kjempeflink! Og jeg er grønn av misunnelse - 9 cm ned på livvidden - det er noen som har det! Jeg er fornøyd med vekttapet mitt, men det syns dessverre lite på livvidden. Må ty til cellsonix og betale 600 kr for å miste 3 cm.

Det er visst en stund siden du skrev innlegget. Går det fortsatt bra med deg? Hvordan står det til med livvidden?

''Går det fortsatt bra med deg?''

Eg holder fortsatt stand når det gjelde kostholdet, men har vært litt slapp den siste uka når det gjelder mosjonering (forkjøla).

''Hvordan står det til med livvidden?''

Både den og vekta har "stoppa opp", er nåde nede i eit vektap på 6 kilo og livvidden har minka med 10 cm tilsammen.

Lykke til du og, ikkje glem mosjon! :-)

Gå i bakker, det tror eg er en effektiv måte å brenne kalorier på.

Fortsetter under...

• Svar 65
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Soulshine

7

• Lotte :o)

4

• Lillemus

3

• pastell

2

Kjempe bra,men var obs på at vekta kan stå stille en stund.

Men man må ikke gi opp da eller.

Vekta kommer til å gå nedover etter en stund med stille periode

Lykke til videre. :-).

''Kjempe bra,men var obs på at vekta kan stå stille en stund.''

Det har eg merka no, har bare klart èn kilo de siste 10 dagene.

''Men man må ikke gi opp da eller. Vekta kommer til å gå nedover etter en stund med stille periode.''

Eg skal minst holde ut frem til 20 mai! :-)

Gjest Skal ned 60 kg -30,1

''Går det fortsatt bra med deg?''

Eg holder fortsatt stand når det gjelde kostholdet, men har vært litt slapp den siste uka når det gjelder mosjonering (forkjøla).

''Hvordan står det til med livvidden?''

Både den og vekta har "stoppa opp", er nåde nede i eit vektap på 6 kilo og livvidden har minka med 10 cm tilsammen.

Lykke til du og, ikkje glem mosjon! :-)

Gå i bakker, det tror eg er en effektiv måte å brenne kalorier på.

Et flott resultat!

Dessverre er jeg ikke flink til å mosjonere. har ikke riktig kommet i gang. Har stadig planer om å gå tur, men unnskyldningene står i kø - mye snø, altfor kaldt osv. Skal se det får fart på mageflesket når jeg gjør alvor av å gå turer regelmessig, i oppoverbakker. Nå svømmer jeg 1 gang i uka, og det er selvsagt altfor lite mosjon.

Lykke til videre med ditt sunne kosthold, og trening når du blir i form igjen!

Her var det nedgang på fire kilo over ca fem uker, men når jeg kutta røyken gikk jeg opp tre igjen rimelig kjapt.

Så da kjøpte jeg meg skritteller og går nå 1 mil tur til sammen hver dag (utgjør 15-16.000 skritt). Tok korte turer i starten, men har nå altså gått en mil hver dag i en uke og har da gått ned 2 kilo.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...