Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest annlovinda

Har prøvd gerimax, uten å merke noe forskjell på det.

Det jeg merker forskjell på er å spise sunt og riktig, med grønnsaker og frukt. Spiser jeg dette så føler jeg meg pigg. Men spiser jeg usunt og galt så føler jeg meg slappere og latere.

Annonse

Kosttilskudd som skal gi energi ender som oftest opp med å holde meg våken altfor lenge om kveldene...

Jeg har aldri opplevd at spesielle typer mat har gitt meg energi på kort sikt. Men jeg får masse energi når jeg klarer å ta meg sammen og spise sunt og variert med små, hyppige måltid. Sa strutter jeg av overskudd.

• 4 uker senere...

Spiser jeg mat med mye proteiner og lite karbohydrater - så får jeg mer energi - og energien er mer langvarig.

Jeg har ikke merket noen "tjohei" av noe kosttilskudd, men noen merker umiddelbar effekt av rosenrot.

oooops, så ikke at jeg allerede hadde svart på denne... Beklager...

• 1 måned senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...