Gå til innhold

Ang. salonger og kundebehandling.

Anbefalte innlegg

Gjest Vet ikke hva jeg

Jeg pleier å ha en grei aura og kommer svært godt over ens med folk men nå begynner jeg virkelig å lure.

For en god stund tilbake så gikk jeg innom en slik salong som drev med slanking, negldesign etc. kall det skjønnhetssalong eller slik i Fredrikstad.

Prøvde å spørre om behandlingen som var en slik fettslanking av noe slag, husker ikke nå helt hvordan det funket.

Damen bak disken var direkte uhøflig mot meg, snerret tilbake og virket faktisk ikke lysten på å informere meg. Til slutt så takket jeg for meg og gikk. Kommer selvsakt aldri til å dra dit for noe. Dette gjaldt behandlinger til flere tusen.

Så ringer jeg en salong i Moss nå ang Cellsonixbehandlinger og treffer jammen på ei like lite hyggelig dame der. Prøver å spørre ut om diverse ang. behanlingene og hun virker kort og mener jeg får komme dit og hente brosjyrer etc. Jeg sier at jeg bor et stykke unna og derfor var også et av spørsmålene mine om hvor lenge de hadde åpent om dagene.

"Det kommer ann på, noen ganger sent, noen ganger tidlig" sier hun.

Når jeg spør om prisen hun tar så ber hun meg stikke innom for brosjyrer ol som alle får.

Himmel og hav, hva er det med disse som jobber i slike salonger da???

Jeg er jo hyggelig og høflig, presenterer meg med fullt navn og greier og spør vel ikke mer enn hva vanlig er når det gjelder behandlinger til flere tusen.

Nå er det slik at Moss er den klinikken som er nærmest meg, og jeg kunne gjerne brukt 5-6000.- på slike behandlinger hvis de hadde virket, men nå har jeg søren ikke lyst til å slå ihjel disse pengene der.

Er det andre med slike erfaringer eller er det jeg som er svært uheldig???

Kunne jo inbilde meg at jeg hadde en dårlig aura, men jeg kommer jo gjern svært godt over ens med andre folk pr personlig eller tlf, da så det virker jo rart.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/324153-ang-salonger-og-kundebehandling/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Vet ikke hva jeg

men hva er

Så langt innlegg jeg hadde og så hang du deg opp i "fettslanking"?

Jeg var anterert og småsur og skrev feil i farten.

Akkurat det er vel ikke så viktig, du skjønte kanskje hva jeg mente? Uansett så var det kundebehandling dette innlegget gjaldt.

Om beautysalonger tjener så bra et de uten problemer behandler en potensiell kunde så dårlig når denne kunden kan risikere å slå i hjel flere tusen i salongen

Gjest Skal ned 60 kg -29,5

Så trist at du skulle møte på så uinteresserte og uhøflige personer. Dette må dreie seg om personer som har tatt en jobb de egentlig ikke liker, og som gir blaffen i både kunder og salongens fortjeneste. Antagelig får de fast lønn, som de ikke er fornøyd med. Uansett så er det ingen unnskyldning for å oppføre seg på den måten du beskriver. Jeg ville uten tvil tatt kontakt med innehaveren og fortalt hvordan betjeningen oppfører seg. Jeg ville fortalt hva slags behandling jeg var ute etter, og bedt om å bli henvist til en person som kan behandle kunder på en hyggelig og positiv måte.

I hudpleiesalongen jeg går er personalet veldig hyggelige, omtenksomme og interesserte. Det har de vært fra første gang jeg tok telefonkontakt for å få opplysninger.

Jeg håper du får ordnet opp i dette, og at du vil ha like stor nytte av cellsonix-behandling som jeg har hatt. Resultatet ser du med en gang, etter første behandling, hvis det er mage du skal ha behandlet. På dobbelthake ser man som regel ikke effekten før etter to eller tre behandlinger.

Lykke til! Ikke mist motet på grunn av dette. Det går bare utover deg selv, den sure betjeningen gir helt sikkert blaffen.

Gjest Vet ikke hva jeg

Så trist at du skulle møte på så uinteresserte og uhøflige personer. Dette må dreie seg om personer som har tatt en jobb de egentlig ikke liker, og som gir blaffen i både kunder og salongens fortjeneste. Antagelig får de fast lønn, som de ikke er fornøyd med. Uansett så er det ingen unnskyldning for å oppføre seg på den måten du beskriver. Jeg ville uten tvil tatt kontakt med innehaveren og fortalt hvordan betjeningen oppfører seg. Jeg ville fortalt hva slags behandling jeg var ute etter, og bedt om å bli henvist til en person som kan behandle kunder på en hyggelig og positiv måte.

I hudpleiesalongen jeg går er personalet veldig hyggelige, omtenksomme og interesserte. Det har de vært fra første gang jeg tok telefonkontakt for å få opplysninger.

Jeg håper du får ordnet opp i dette, og at du vil ha like stor nytte av cellsonix-behandling som jeg har hatt. Resultatet ser du med en gang, etter første behandling, hvis det er mage du skal ha behandlet. På dobbelthake ser man som regel ikke effekten før etter to eller tre behandlinger.

Lykke til! Ikke mist motet på grunn av dette. Det går bare utover deg selv, den sure betjeningen gir helt sikkert blaffen.

Tusen takk for forståelsen og støtten din.

Det er så nedverdigende å få den dårlige mottagelsen når jeg tross alt er et voksent menneske som er seriøst om dette og som har midlene til å betale flere tusen om så skulle være for behandlinger.

I steden så blir jeg behandlet som en 17 åring som aldri vil ha penger til dette så henne bare ditcher vi liksom, eller som en boms som ikke er bra nok for klinikken.

Tjener de virkelig så bra at de ikke gjør noe å miste potensielle kunder?

Prøvde å ringe de to som drev med dette i Oslo (dette blir da over dobbels så lang reiseveg) men på det ene nummeret så svarte de ikke og på det andre så var det en mobilsvarer.

Akkurat nå så er jeg litt matt i forhold til dette så jeg får se utover i neste uke når jeg har fått igjen pusten hva og om jeg gjør noe da.

Synd at ting skal være slik.

Men takk alikavel :)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...