Gå til innhold

Veldig deprimert for tida

Anbefalte innlegg

Som en som er totalt alene fikk ejg en overaskende men hyggelig opplevelse i dag. Et surpriseparty. Tenk at så mange gadd å komme. Likevel tror jeg de gjorde det av medlidenheten. Men det var en utrolig fin gest av en viktig person for meg som har dratt igang dette.

Var en rar kveld ihvertfall. Jeg var så utrolig deppa og måtte liksom ta meg sammen. Var på gråten og deppa hele kvelden. Selv om jeg var deppa fordi jeg følte meg så alene og trist. Så er de alle der. Kake og lys fikk jeg også. og til og med bursdagssangen. Det jeg har ønsket så lenge men så har jeg det så vondt inni meg at jeg ikke klarer å bli virkelig glad.

Kanskje jeg bør tro at jeg ikke er så verst likevel ?. Det hjalp meg må jeg innrømme og var en rolig kveld. Men hyggelig likevel. Men så er jeg så deppa fordi den personen jeg ønsker skal bry seg ikke gjør det. At jeg egentlig er verdiløs og patetisk. Så blir jeg litt sint når det er sånn. Tror jeg skal ringe den personen som pleier å plassere meg på riktig hylle og bekrefte følelsen av at jeg er verdiløs. Jeg er destruktiv for tida og burde ikke skrive. Men sånn er det nå og jeg må få utløp for følelsene mine

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/324252-veldig-deprimert-for-tida/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Synes du skal jobbe med å ta til deg at de ønsket å glede deg med bursdagsselskap. Selv om du ikke var så kjempeglad mens festen varte, så går det an i etterkant å kjenne på følelsen av at de faktisk brydde seg om deg og ønsket deg gode opplevelser.

En annen ting innlegget ditt fikk meg til å tenke på, er at jeg tror du nå kanskje ikke trenger å _handle_ destruktivt, du kan kanskje begrense deg til å reflektere over impulsene dine som går i den retningen. Det er forskjell på ord og handling, og jeg tror du er i stand til i all hovedsak å bruke ord og ikke handling.

Prøv å finne en måte å være snill med deg selv, og kjenn på følelsen av at andre vil deg godt.

Hvis det er en person som ikke bryr seg om deg, og får deg til å føle deg verdiløs, så handler det om og sier alt om den personen. Det sier ikke noe om deg ;) Men det sier antakeligvis at personen ikke er bra for deg, og at du bør drite i vedkommende uansett hvem det er-

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...