Gå til innhold

Hurra!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Skal ned 60 kg -30,1

Gratulerer så mye!!!! Si meg en ting, spiser du i det hele tatt brød og poteter, eller kutter du helt?

Takk! Jeg spiser ett brødmåltid daglig, 2-3 skiver fullkorn-knekkebrød eller 2 skiver Fedon havrebrød (Afrodite). Poteter spiser jeg bare av og til, sånn ca 1 gang i uka.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/324315-hurra/#findComment-2694930
Del på andre sider

Annonse

Gratulere masse,det er jo kjempebra : )

Du er jammen flink!

I dag viste vekta mi at jeg hadde gått ned 1,3 kg denne uken,det blir 4,7 kg til sammen på to uker. Er glad det går nedover,og håper det snart synes på kroppen min. Har mange klær jeg vil inn i : )

Takk, og gratulerer til deg også! 4,7kg på to uker er jo kjempeflott! Det tar nok ikke lang tid før du kommer inn i klærne dine. Lykke til videre!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/324315-hurra/#findComment-2694935
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer!

hvordan i allverden har du klart det? så mye?

Jeg er skikkelig misunnelig.....kommer ikke helt igang selv...trener du mye?

Takk!

Vektnedgangen har egentlig gått veldig greit etter at jeg endelig fant det riktige opplegget for meg.

Som du ser er jeg veldig overvektig, jeg kvalifiserte derfor for å bruke eurodiett. Jeg brukte det de første 3,5 ukene og fikk en knallstart. Deretter har jeg spist Fedon Lindberg kosthold. Det trives jeg veldig godt med. Spiser 4 hovedmåltider daglig og 1-2 mellommåltider. Får ikke tid til å bli sulten mellom måltidene.

Jeg spiser 1 brødmåltid pr dag, enten med 2-3 fullkorn knekkebrød eller 2 skiver Fedon havrebrød med proteinrikt pålegg, f.eks 2 egg og noen skiver røkt kalkunskinke eller røkt ørret. Til de tre andre måltidene spiser jeg kjøtt, fugl eller fisk med masse grønnsaker til. Spiser 2 frukter pr. dag, alltid sammen med nøtter eller noe annet proteinrikt.

Det er helt utrolig at jeg går så mye ned. Jeg tror det nesten ikke selv. Jeg har tidligere prøvd utallige slankekurer uten det minste resultat, selvom jeg har fulgt kurene til punkt og prikke i flere uker.

Jeg har aldri tidligere orket å spise frokost. Spiste lunch på jobben ved tolv tiden, deretter ble det ikke mat før jeg kom hjem ved 18 tiden. Da var jeg dødssulten og spiste en stor middag. Deretter kan det voldsomme søtsuget som ble tilfredsstilt med sjokolade utover kvelden.

Jeg sleit skikkelig i starten for å få i meg frokost, men nå er det helt snudd. Det første jeg tenker på når jeg våkner om morgenen er mat, og jeg spiser alltid før jeg drar. Deretter spiser jeg jevnt utover dagen. Når jeg kommer hjem fra jobb er jeg ikke oversulten og spiser en normal middagsporsjon. Poteter og pasta spiser jeg bare av og til, og aldri i store mengder. Søtsuget er helt borte. Jeg har aldri lyst på godterier lenger. Jeg behøver ikke å kjempe med meg selv for å motstå det. Det er utrolig deilig! De gangene jeg har skeia ut er det med mat, bortsett fra litt is eller bær med krem i selskap. Til kvelds spiser jeg som regel en frukt sammen med nøtter eller mandler.

Dessverre har jeg ikke kommet i gang med trening. Jeg svømmer en gang i uka. Jeg har helt nødt til å begynne å bevege meg mer.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/324315-hurra/#findComment-2696234
Del på andre sider

Gjest Jeg også vil

FYYYY FLAAATE så flink du er!!!!!

Har selv gått ned ca 17 kg på ett¨års tid, og har planer om å gå ned 10-15 i løpet av ett år frem i tid. Sliter litt med motivasjonen,men synes jeg er flink som ikke går opp igjen... Mannen min prøver også,og vi spiser sunnere og trener litt. Han har omtrent samme mål som meg. Men det er et slit. Du fortjener ROS for ikke å gi opp!!! Stå på videre- du inspirerer MEG.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/324315-hurra/#findComment-2696249
Del på andre sider

FYYYY FLAAATE så flink du er!!!!!

Har selv gått ned ca 17 kg på ett¨års tid, og har planer om å gå ned 10-15 i løpet av ett år frem i tid. Sliter litt med motivasjonen,men synes jeg er flink som ikke går opp igjen... Mannen min prøver også,og vi spiser sunnere og trener litt. Han har omtrent samme mål som meg. Men det er et slit. Du fortjener ROS for ikke å gi opp!!! Stå på videre- du inspirerer MEG.

Tusen takk, og så hyggelig at jeg kan være til inspirasjon for noen!

Jeg syns du også er veldig flink, og særlig fordi du holder ut til tross for at du sliter med motivasjonen og syns det er et slit. Du har jo allerede gått ned mye, og det er kjempeflott at du ikke har gått opp igjen når det røyner på.

Lykke til videre! Du kommer nok til å nå målet ditt.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/324315-hurra/#findComment-2696257
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...