Gjest Hoggormen Skrevet 16. februar 2009 Skrevet 16. februar 2009 Jeg har fått Sarotex 10mg til forsøk mot søvnproblemer. Evt. skal jeg øke opp i 20 hvis jeg ikke merker noe på 10. Imidlertid glemte jeg å spørre psykiateren min om hvordan jeg skulle ta denne i forhold til sengetid. En time før? Tre timer før? Det ville være dumt å ta det for seint, for naturlig nok så hater jeg hangover. 0 Siter
Gjest herminegrang Skrevet 16. februar 2009 Skrevet 16. februar 2009 for meg fungerer det best hvis jeg tar sarotex 2-4 timer før leggetid. 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 16. februar 2009 Skrevet 16. februar 2009 To til tre timer før leggetid;) 0 Siter
Gjest kaffekanna Skrevet 16. februar 2009 Skrevet 16. februar 2009 for meg fungerer det best hvis jeg tar sarotex 2-4 timer før leggetid. Og jeg tar den ikke i det hele tatt, funker det også ;-) 0 Siter
Gjest Hoggormen Skrevet 16. februar 2009 Skrevet 16. februar 2009 Og jeg tar den ikke i det hele tatt, funker det også ;-) Hahaha. Sånn vil vi jo helst ha det, så du er heldig der Da jeg henta rp'n sto det 1 time før sengetid... Men kanskje jeg burde pelle meg bort til medisinskapet og ta den om en times tid... 0 Siter
Gjest kaffekanna Skrevet 17. februar 2009 Skrevet 17. februar 2009 Hahaha. Sånn vil vi jo helst ha det, så du er heldig der Da jeg henta rp'n sto det 1 time før sengetid... Men kanskje jeg burde pelle meg bort til medisinskapet og ta den om en times tid... Min datter har brukt sarotex i en periode mot hodepine. Tror hun tok den i 19-tida, og den hang over veldig mye dagen derpå. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.