Gå til innhold

Når ta Sarotex ift sengetid ved søvnproblemer

Anbefalte innlegg

Gjest Hoggormen

Jeg har fått Sarotex 10mg til forsøk mot søvnproblemer. Evt. skal jeg øke opp i 20 hvis jeg ikke merker noe på 10. Imidlertid glemte jeg å spørre psykiateren min om hvordan jeg skulle ta denne i forhold til sengetid. En time før? Tre timer før? Det ville være dumt å ta det for seint, for naturlig nok så hater jeg hangover.

Fortsetter under...

Gjest Hoggormen

Og jeg tar den ikke i det hele tatt, funker det også ;-)

Hahaha. Sånn vil vi jo helst ha det, så du er heldig der ;)

Da jeg henta rp'n sto det 1 time før sengetid... Men kanskje jeg burde pelle meg bort til medisinskapet og ta den om en times tid...

Gjest kaffekanna

Hahaha. Sånn vil vi jo helst ha det, så du er heldig der ;)

Da jeg henta rp'n sto det 1 time før sengetid... Men kanskje jeg burde pelle meg bort til medisinskapet og ta den om en times tid...

Min datter har brukt sarotex i en periode mot hodepine. Tror hun tok den i 19-tida, og den hang over veldig mye dagen derpå.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...