Gjest prøv dette Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Vil anbefale deg å melde deg inn i VG sin vektklubb. Der finnes gode kaloritellere, mens det er DU som gjør jobben. Om du ønsker å ha kontakt med andre kan du det,hvis ikke kan du kjøre ditt eget løp... Jeg var medlem ett år,gikk ned ca 20 kg. Nå "kan" jeg til en viss grad telle kalorier selv, og selv om jeg gikk opp i sommerferien har jeg gått ned igjen de kiloene. Så nå er målet å holde vekten,gå ned sakte, kansje 5-10 kg dette året. Finnes også god oversikt over div.matretter, og der er et "hjul" som viser hvor stor del av fett, karbohydrater og protein du får i deg gjennom en dag. Ikke bare viktig å slanke seg,men også å spise rett. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/324361-s%C3%A5-utrolig-mye-mat/page/2/#findComment-2696705 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skal ned 19 kilo Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Du bør nok forsøke å fordele maten mer utover dagen. La frokost og lunsj være 220 kalorier. La mellommåltid (mellom lunsj og middag) være 110 kalorier. Spis yoghurt/drikk melk for 200 kalorier, det samme med frukt. Og spis 400 kalorier til middag. (Grønnsaker er ikke inkludert i kaloritellingen, du kan spa innpå med gulrot og kålrot og hva du enn vil hele dagen.) La brødskivene bli tykkere. Jeg fatter fortsatt ikke hvordan du får til 15 grams brødskiver, men det er nå så (jeg baker selv, da, så mine brød er vel større enn kjøpebrød, men allikevel). 2 skiver a 30 gram til både frokost og lunsj, legg på 20 g pålegg på hver. Tomat og agurk eller paprika kan du bøtte på med, de telles ikke. Fordel yoghurt og frukt mellom alle måltidene. IKKE spis sjokolade og sånt i uka for å komme opp i kalorimengde. Og - skjei ut på lørdag, la deg selv komme opp i 2000 kalorier èn dag i uka. Tenk ukesnitt på kalorimengde pr. dag. Lykke til! Tusen takk for gode tips! ) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/324361-s%C3%A5-utrolig-mye-mat/page/2/#findComment-2696953 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.