Gå til innhold

Nhd og andre, seponering

Gjest Annonym akkurat nå...

Anbefalte innlegg

Er det vanlig å bli mer sårbar og irritabel i nedtrappingsfasen av ap?

Merker at jeg er mer sårbar og litt ustabil akkurat nå. Blir lett lei meg og irritert. Litt paranoid kanskje, men ikke mye. Har bedt om ekstra oppfølging hos psykolog.

Men det er kanskje vanlig, og hvor lenge vil det evt gå før hjernen har blitt mer stabilisert?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/324410-nhd-og-andre-seponering/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette er et typisk eksempel på at det er for tidlig med reduksjon av dosen/seponering.

Ok, jeg skal ta det med til psykologen, og drøfte det der. Det kan være ytre ting også, men jeg er ikke helt sikker. Det er ikke så ulikt som jeg har vært også på medisiner (for en tid tilbake) og jeg er sliten akkurat nå.

Er veldig usikker på hva som er riktig her.

Men jeg skal ta det med, og finne ut om det er for tidlig.

Takk for svar.

Annonse

Dette er et typisk eksempel på at det er for tidlig med reduksjon av dosen/seponering.

Hei. Snakket med psykologen og han sa at på grunn av ytre omstendigheter var det muligens lurt å øke dosen, men vi fant ut at vi skulle vente et par uker. Så får jeg oppfølging to ganger i uken.

Jeg lurer på en ting til: kan det at jeg er så følsom nå være hormonforandringer? Jeg har hatt en menstruasjon rett etter at jeg trappet ned, og små blødninger. Det kom umiddelbart etter nedtrappingen, og har sammenheng. Fikk menstruasjon umiddelbart sist gang jeg trappet ned også. Jeg har pcos i tillegg. Det kan jo være at jeg er nokså hormonell, fordi ting skjer i kroppen, og at det vil stabilisere seg etterhvert?

Uansett får jeg oppfølging to ganer i uken nå. I to uker. Så skal vi se.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...