Gå til innhold

Middag idag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Hva skal dere ha til middag idag?

Vi skal ha meksikansk gryterett med hvitløksbaguetter. :-)

Skrevet

Jeg vet jammen meg ikke. I går hadde vi fiskekaker og det var grusomt. Engelske fiskekaker smaker ikke som norske, for å si det slik. Ekkel gammel fisk, tranaktig smak.

Nuvel. I dag tror jeg det blir taco.

Gjest Shira :o)
Skrevet

Jeg er helt alene i dag, eller ikke helt, bikkja er her også. Så det blir noe enkelt, har en sånn fersk ferdig pizza med skinke jeg kjøpte på Rema, det blir nok den til middag.

Gjest ViViola
Skrevet

Her blir det pannekaker, etter sterkt påtrykk fra "de søte små".

:-)

Skrevet

Kjæresten ville gjerne ha lasagne så da blir det det. :o)

Gjest Mirakelet
Skrevet

Jeg har dårlig matlyst for tia og aner ikke hva jeg har lyst på...

blir lite inspirert til å lage mat da kan man si.

Skrevet

Vi skal direkte på noe etter jobb, og kommer ikke hjem før i halv sju tida.

Regner med at vi stikker innom et sted og kjøper med oss pizza og pommes frites hjem.

Skrevet

Jeg vet jammen meg ikke. I går hadde vi fiskekaker og det var grusomt. Engelske fiskekaker smaker ikke som norske, for å si det slik. Ekkel gammel fisk, tranaktig smak.

Nuvel. I dag tror jeg det blir taco.

''Ekkel gammel fisk, tranaktig smak''

*grøsser*

Men nå har jo aldri det engelske kjøkken utmerket seg på verdensbasis, for å si det sånn. De bør prise seg lykkelig over innvandringen fra India. ;o)

Skrevet

''Ekkel gammel fisk, tranaktig smak''

*grøsser*

Men nå har jo aldri det engelske kjøkken utmerket seg på verdensbasis, for å si det sånn. De bør prise seg lykkelig over innvandringen fra India. ;o)

Hehe, det er sant. Men ellers har kjøttet og den rene fisken her vært av god/akseptabel kvalitet. Jeg lager det meste fra bunnen av, så jeg merker nok lite til dårlig, engelsk matlaging.

Det morsomme er at samboeren min tar det som et personlig fornærmelse hver gang jeg kritiserer engelsk mat, så jeg må bite det i meg ;)

Skrevet

I dag blir det kjøttboller i brus saus, kokte poteter, gulrøtter, brekkbønner og rosenkål. Blir bare lillegutt og meg til middag, og han elsker kjøttboller.. Storegutt får mat på tallerken han kan varme i microen.

Skrevet

Kjæresten ville gjerne ha lasagne så da blir det det. :o)

Lasagne skal vi ha i morra kveld. :-)

Gjest høstløv
Skrevet

I dag er det fredag og da står det hjemmelaget pizza på menyen.

Skrevet

Biff med broccolisalat her, får vann i munnen allerede:)

Skrevet

Nachos, og jeg gleder meg som en unge for det er bare så godt. Med salat og kesam til.

Skrevet

I dag er det fredag og da står det hjemmelaget pizza på menyen.

Det pleier vi også ha hver fredag, men i dag skal vi variere med nachos. Så slipper vi unna pizzadeigen for en gangs skyld.

Skrevet

Vi skal direkte på noe etter jobb, og kommer ikke hjem før i halv sju tida.

Regner med at vi stikker innom et sted og kjøper med oss pizza og pommes frites hjem.

Pizza _og_ pommes frittes? Sammen?

Skrevet

Biff med broccolisalat her, får vann i munnen allerede:)

Broccolisalat? Hvordan lager du det?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...