Gå til innhold

Fredagssikling

Anbefalte innlegg

AneM1365380603
Skrevet

Ja, han er en verdig vinner:-) Jeg viste denne videoen til min engelske venn, og han sa "nice, but a little bit cheesy". Skjønte ikke helt hva "cheesy" var :-)

Jeg aner ikke heller hva han mener med det, men det høres ikke positivt ut ;)

Jeg gleder meg til finalen i morgen, og jeg kommer til å bli megaskuffet hvis han ikke vinner.

• Svar 87
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Colette

28

• AneM1365380603

11

• mariaflyfly

6

• candyqueen_83

6

Skrevet

Jeg gleder meg til finalen i morgen, og jeg kommer til å bli megaskuffet hvis han ikke vinner.

Da støtter jeg deg, Ane M :-) Det håper jeg også :-)

Skrevet

Huff....Kjøpte du "Stronger " da?

Ja, jeg tror det var det den het. Det var den som kom ut samme år som han døde.

Jeg spilte den hver dag en periode og ble litt sentimental og sånn. Han hadde jo et stort talent og jeg tror han kunne blitt enda bedre med alderen.

AneM1365380603
Skrevet

Jeg spilte den hver dag en periode og ble litt sentimental og sånn. Han hadde jo et stort talent og jeg tror han kunne blitt enda bedre med alderen.

Jeg synes dette er det vakreste:

Skrevet

Takk skal du ha:-) "Stronger " var en av hans dårligste cd-er, dessverre. Kraften og særpreget i stemmen var borte pga alkoholmisbruk, og hans livsstil. Hør på "The prayer" - hvis du får tilbake lyden på youtube. Ellers ønsker jeg deg virkelig alt godt :-)))

candyqueen_83
Skrevet

Jeg kommer også til å bli kjempeskuffa :(

Men jeg håper og tror :o)

Skal kose meg med loff og reker til finalen. Mmm

AneM1365380603
Skrevet

Jeg kommer også til å bli kjempeskuffa :(

Men jeg håper og tror :o)

Skal kose meg med loff og reker til finalen. Mmm

Vi skal ha ost og kjeks, etter ønske fra den eldste datteren :o) Hos oss er grand prix familiekveld. Hjemme satt alltid hele familien sammen og så på det.

Jeg blir skikkelig sur hvis Tone vinner :(

Skrevet

Æsj, det er ingen lyd her.

Skrevet

Takk skal du ha:-) "Stronger " var en av hans dårligste cd-er, dessverre. Kraften og særpreget i stemmen var borte pga alkoholmisbruk, og hans livsstil. Hør på "The prayer" - hvis du får tilbake lyden på youtube. Ellers ønsker jeg deg virkelig alt godt :-)))

Ok, da skal jeg gjøre det:-)

AneM1365380603
Skrevet

Æsj, det er ingen lyd her.

Har du sjekka den lille høytaleren på siden til Youtube? Du kan også restarte maskinen. Det hjelper veldig ofte :)

candyqueen_83
Skrevet

Vi skal ha ost og kjeks, etter ønske fra den eldste datteren :o) Hos oss er grand prix familiekveld. Hjemme satt alltid hele familien sammen og så på det.

Jeg blir skikkelig sur hvis Tone vinner :(

Da jeg vokste opp satt vi også samlet med god mat, og fulgte med :o)

Syns MGP er koselig jeg. Det er vel ikke "lov" å synes det men. Hehe.

Jeg er ganske ferdig med Tone nå, så håper ikke hun vinner.

candyqueen_83
Skrevet

Den er nydelig :o)

AneM1365380603
Skrevet

Da jeg vokste opp satt vi også samlet med god mat, og fulgte med :o)

Syns MGP er koselig jeg. Det er vel ikke "lov" å synes det men. Hehe.

Jeg er ganske ferdig med Tone nå, så håper ikke hun vinner.

Jeg har aldri vært flau over å innrømme at konkurransen fenger meg. Eier kanskje ikke skamvett, he he.

Tidligere var jeg medlem at den norske GP-klubben, men det lå litt over min interesse, for å si det mildt.

Godt jeg ikke er alene her om å se det :o) Da får Alexander Rybak i allefall to dolstemmer.

candyqueen_83
Skrevet

Enig. Stemmen hans er fantastisk på The Prayer.

candyqueen_83
Skrevet

Jeg har aldri vært flau over å innrømme at konkurransen fenger meg. Eier kanskje ikke skamvett, he he.

Tidligere var jeg medlem at den norske GP-klubben, men det lå litt over min interesse, for å si det mildt.

Godt jeg ikke er alene her om å se det :o) Da får Alexander Rybak i allefall to dolstemmer.

Det er nok flere, men som ikke tør å innrømme det ;O)

Skrevet

Ja, denne er praktfull:-) Men litt mer kjent .

Skrevet

Det er nok flere, men som ikke tør å innrømme det ;O)

Godt å høre, candyqueen :-))

candyqueen_83
Skrevet

Godt å høre, candyqueen :-))

Jeg klarer nesten ikke å høre på sangene hans uten at det kommer en tåre eller to. Han var stor!

Skrevet

Har du sjekka den lille høytaleren på siden til Youtube? Du kan også restarte maskinen. Det hjelper veldig ofte :)

Jada, det var det første jeg sjekka. Nå er det i orden igjen. Jeg gikk inn på "min datamaskin" og gjorde et eller annet.

Han er flink og har en stor stemme og det er veldig rørende, men jeg synes fremdeles at det blir litt i overkant, hva skal jeg si... svulstig?

Skrevet

Nei...nå må du gi deg...Rein A. er bare teknikk - uten følelser. Jw ga oss hele sin sjel:-)

Nei, jeg vet ikke hvorfor du ikke har lyd på youtube. Jeg har det :-)

Her er det lett å høre hvem som er best

Det er Rein Alexander så klart;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...