Gå til innhold

Har du et seksuelt nettverk? *rystet*

Anbefalte innlegg

• Svar 57
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lotte :o)

18

• mrxx

8

• Mrs. Wallace

5

• McLoud

4

Mest aktive i denne tråden

Gjest Aimabel
Skrevet

Skjønner ikke at folk tar sjansen på å pådra seg noe sånt nei.

Gjest Litt engstelig mor, gale tider i dag
Skrevet

"Det opplyses at alle åtte var immigranter som har bodd i Norge i mer enn ti år."

Dette forklarer litt hvorfor dette er litt nytt for meg.

Lurer på om jeg skal si til sønnene mine at jeg vil holde dem med kondomutgifter for hele livet hvis de lover å kjøpe og bruke dem ;)

Skrevet

"Det opplyses at alle åtte var immigranter som har bodd i Norge i mer enn ti år."

Dette forklarer litt hvorfor dette er litt nytt for meg.

Lurer på om jeg skal si til sønnene mine at jeg vil holde dem med kondomutgifter for hele livet hvis de lover å kjøpe og bruke dem ;)

''Dette forklarer litt hvorfor dette er litt nytt for meg.''

For en utrolig teit påstand.

Skrevet

''Dette forklarer litt hvorfor dette er litt nytt for meg.''

For en utrolig teit påstand.

Du må gjerne synes det er en teit påstand.

Jeg har aldri hørt om slike nettverkt før blandt den norske ungdommen. Det at det er utenlandske som har slike nettverk kan være forklaringen for at dette var nytt for meg.

Det må jeg da vel få mene. Teit påstand, du er sånn "ikke - si - noe - negativt - i - det - hele - tatt - om - utlendingene - i - Norge - type" du eller?

La nå oss andre ha våre meninger og syn da du, så kan du heller kommentere din mening til trådstarter i steden for å legge inn en kommentar her i denne tråden, til meg!

Skrevet

Du må gjerne synes det er en teit påstand.

Jeg har aldri hørt om slike nettverkt før blandt den norske ungdommen. Det at det er utenlandske som har slike nettverk kan være forklaringen for at dette var nytt for meg.

Det må jeg da vel få mene. Teit påstand, du er sånn "ikke - si - noe - negativt - i - det - hele - tatt - om - utlendingene - i - Norge - type" du eller?

La nå oss andre ha våre meninger og syn da du, så kan du heller kommentere din mening til trådstarter i steden for å legge inn en kommentar her i denne tråden, til meg!

Når du ytrer deg sånn, må du vel klare å leve med å få en kommentar. Og det å implisitt påstå at utlendinger generelt (uten å ha noen som helst ytterligere viten om akkurat disse menneskene) er mer løsslupne enn nordmenn, fortjener en kommentar, for det er jaggu meg skikkelig dumt.

For ordens skyld: Man skal lete grundig for å finne en kultur som er mer åpen for tilfeldige seksuelle forbindelser enn den skandinaviske.

Og nei, det handler ikke om "aldri si noe negativt" - og bare den kommentaren sier vel egentlig alt om hvor du befinner deg hen på holdningsskalaen.

Skrevet

Lurer på om jeg skal skaffe meg et slikt nettverk, meg og 8 damer f.eks. hvor vi alle lever i sølibat utover nettverket.. Det hadde vært digg, hehe................forøvrig er jeg stor i kjeften.

Skrevet

''- Dette var et lokalt utbrudd,....''

Herrejessu, midt oppoi galskapen må jeg virkelig flire.

Skrevet

Når du ytrer deg sånn, må du vel klare å leve med å få en kommentar. Og det å implisitt påstå at utlendinger generelt (uten å ha noen som helst ytterligere viten om akkurat disse menneskene) er mer løsslupne enn nordmenn, fortjener en kommentar, for det er jaggu meg skikkelig dumt.

For ordens skyld: Man skal lete grundig for å finne en kultur som er mer åpen for tilfeldige seksuelle forbindelser enn den skandinaviske.

Og nei, det handler ikke om "aldri si noe negativt" - og bare den kommentaren sier vel egentlig alt om hvor du befinner deg hen på holdningsskalaen.

Akkurat hvor jeg befinner meg på all verden skalaer får bli opp til meg.

Jeg er rimelig lei denne "beskyttelsesskaren" som sitter klar til å angripe så fort noen sier "utlendinger gjør ditt, utlendinger gjør datt"

Akkurat som du synes jeg er patetisk som sier noe sånt, så synes jeg du med din gjeng er patetiske som sitter der og angriper så fort andre nordmenn har litt annet syn på utlendingers tankegang og levevis enn dere selv.

Si meg en ting, har du giddet å kommentere og svare trådstarter også eller er det viktigst her å angripe meg?

Dra til deg nesa litt du!

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Jeg har ikke et seksuelt nettverk, men jeg vet hvem jeg ville hatt med meg i et.

;-)

Skrevet

Jeg har ikke et seksuelt nettverk, men jeg vet hvem jeg ville hatt med meg i et.

;-)

Nå ble jeg nysgjerrig du :-)

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Nå ble jeg nysgjerrig du :-)

Jeg kan vel si så mye som at isbiter er et stikkord ;)

Skrevet

Jeg kan vel si så mye som at isbiter er et stikkord ;)

Hvorfor ble jeg ikke veldig overrasket ?

:)

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Hvorfor ble jeg ikke veldig overrasket ?

:)

LOL!

Jeg hadde vel blitt overrasket om det hadde overrasket deg, kjære.

*SMASK*

Skrevet

LOL!

Jeg hadde vel blitt overrasket om det hadde overrasket deg, kjære.

*SMASK*

Har du sklidd av stolen?

Kåtsjur ;-p

Skrevet

Et det dette som kalles for trådløst nettverk?

Ja, dette er Linksys på sitt beste ;-)

Skrevet

''- Dette var et lokalt utbrudd,....''

Herrejessu, midt oppoi galskapen må jeg virkelig flire.

Jeg humra godt til den setningen, jeg også *hehe*

Skrevet

Lurer på om jeg skal skaffe meg et slikt nettverk, meg og 8 damer f.eks. hvor vi alle lever i sølibat utover nettverket.. Det hadde vært digg, hehe................forøvrig er jeg stor i kjeften.

''forøvrig er jeg stor i kjeften''

Nei, sier du det? ;-)

Spørsmålet er om det er bare der du er det ;-)

Gjest Ulvinnen
Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1235225922' post='4096001]

Har du sklidd av stolen?

Kåtsjur ;-p

Kåtsjur? Det ordet har jeg ikke sett før, men jeg tror ikke jeg vil spørre om hva det betyr.

Det blir gjerne hett når McLoud er i nærheten, ikke lett å holde seg på stolen da ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...