Gå til innhold

Har du et seksuelt nettverk? *rystet*

Anbefalte innlegg

Gjest Ulvinnen
Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1235226099' post='4096004]

''forøvrig er jeg stor i kjeften''

Nei, sier du det? ;-)

Spørsmålet er om det er bare der du er det ;-)

Flere kåtsjurer her?

Hva nå det måtte bety. *Plystre uskyldig*

• Svar 57
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lotte :o)

18

• mrxx

8

• Mrs. Wallace

5

• McLoud

4

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Kåtsjur? Det ordet har jeg ikke sett før, men jeg tror ikke jeg vil spørre om hva det betyr.

Det blir gjerne hett når McLoud er i nærheten, ikke lett å holde seg på stolen da ;-)

Nei, det er jo ingen grunn til å sitte på en stol, hvis et rettelig mannebein er innen radius ;D

Kåtsjur = grahøne

Gjest Ulvinnen
Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1235226377' post='4096010]

Nei, det er jo ingen grunn til å sitte på en stol, hvis et rettelig mannebein er innen radius ;D

Kåtsjur = grahøne

''Nei, det er jo ingen grunn til å sitte på en stol, hvis et rettelig mannebein er innen radius ;D''

Så sant, så sant.

Skrevet

Flere kåtsjurer her?

Hva nå det måtte bety. *Plystre uskyldig*

Jeg?! Hva er det De insinuerer?!!! ;p

Gjest Ulvinnen
Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1235226468' post='4096015]

Jeg?! Hva er det De insinuerer?!!! ;p

He he, jeg tror jeg insunierer at noen er interesert i mrxx' sin størrelse...

Du får ta et lite research ;)

Skrevet

Neida, det er bare kødd. Han er så gammel den karen, at det hadde blitt som en nær-døden-opplevelse for meg ;-p

Skrevet

Akkurat hvor jeg befinner meg på all verden skalaer får bli opp til meg.

Jeg er rimelig lei denne "beskyttelsesskaren" som sitter klar til å angripe så fort noen sier "utlendinger gjør ditt, utlendinger gjør datt"

Akkurat som du synes jeg er patetisk som sier noe sånt, så synes jeg du med din gjeng er patetiske som sitter der og angriper så fort andre nordmenn har litt annet syn på utlendingers tankegang og levevis enn dere selv.

Si meg en ting, har du giddet å kommentere og svare trådstarter også eller er det viktigst her å angripe meg?

Dra til deg nesa litt du!

Jeg er ikke med i noen gjeng. Jeg bare påpeker at du er helt fullstendig fjern som generaliserer som du gjør - og på et sånt fullstendig fjernt grunnlag.

Det handler som sagt IKKE om å forsvare folk uansett. Det handler om sunn fornuft, noe du helt sikkert ville tjent på å pådra deg litt av, så hadde du klart å orientere deg bedre i samfunnet. Livsfjerne kjerring.

Gjest Ulvinnen
Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1235226933' post='4096019]

Neida, det er bare kødd. Han er så gammel den karen, at det hadde blitt som en nær-døden-opplevelse for meg ;-p

Fysj så slem du er! *Ler*

(Bare innrøm at du innerst inne er betatt.)

Men nå lurer jeg veldig på alderen din, da.

Skrevet

Jeg har ikke et seksuelt nettverk. Jeg er nok for gammel, er ikke det et ungdomsfenomen med pulevenner og venners venners pulevenner osv? De kan bare ha det så godt hvis de er så dumme at de holder på sånn uten å beskytte seg.

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1235226099' post='4096004]

''forøvrig er jeg stor i kjeften''

Nei, sier du det? ;-)

Spørsmålet er om det er bare der du er det ;-)

Alt jeg har er stort:-)

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1235226377' post='4096010]

Kåtsjur = grahøne

Her var det både sjur og høne. Som den hobbyornitologen jeg er, så var jo dtte interessant :)

Gjest Litt engstelig mor, gale tider i dag
Skrevet

Jeg er ikke med i noen gjeng. Jeg bare påpeker at du er helt fullstendig fjern som generaliserer som du gjør - og på et sånt fullstendig fjernt grunnlag.

Det handler som sagt IKKE om å forsvare folk uansett. Det handler om sunn fornuft, noe du helt sikkert ville tjent på å pådra deg litt av, så hadde du klart å orientere deg bedre i samfunnet. Livsfjerne kjerring.

Hi hi, ja den tålte lite å få passet påskrevet :D

Du skriver som om himmelen hadde falt ned, som om verden var i brann, hva har sunn fornuft med det jeg skrev å gjøre. Eller mangelen på sådan.

Så fordi jeg ikke kjenner til at det finnes slike knulleringer, og derfor sier at "ahh, kanskje jeg ikke kjenner til dette fordi det kanskje fremstår oftere blandt utlendinger" så har jeg null sunn fornuft.

Hmmm, det virker som om jeg tråkker deg personlig på tærne her ;)

Skrevet

Her var det både sjur og høne. Som den hobbyornitologen jeg er, så var jo dtte interessant :)

Ja det er som et Kinderegg å bli med ei dame på tur i naturen ;D

Skrevet

Alt jeg har er stort:-)

Det var en overraskelse, gitt... hehe...

Skrevet

Jeg har ikke et seksuelt nettverk. Jeg er nok for gammel, er ikke det et ungdomsfenomen med pulevenner og venners venners pulevenner osv? De kan bare ha det så godt hvis de er så dumme at de holder på sånn uten å beskytte seg.

Enig. Glad jeg er for gammel til sånt.

Skrevet

Fysj så slem du er! *Ler*

(Bare innrøm at du innerst inne er betatt.)

Men nå lurer jeg veldig på alderen din, da.

Han kunne vært pappa'n min.

Jeg er ...33. :D

Gjest Ulvinnen
Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1235229510' post='4096078]

Han kunne vært pappa'n min.

Jeg er ...33. :D

Det ville blitt en ung far, men fullt mulig, ja.

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1235229298' post='4096074]

Det var en overraskelse, gitt... hehe...

Ja, det var nok ei bombe.

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1235226933' post='4096019]

Phøø, du er helt på knea, hehe

Skrevet

Hun tør ikke å spørre rett ut.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...