Lotte :o) Skrevet 21. februar 2009 Forfatter Skrevet 21. februar 2009 Hun tør ikke å spørre rett ut. Jeg spør rett ut! Svar: :-) 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 21. februar 2009 Forfatter Skrevet 21. februar 2009 Phøø, du er helt på knea, hehe På knea? Jeg kryper ikke, nei. Det er godt du har høye tanker om deg selv... *hehe* 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 21. februar 2009 Skrevet 21. februar 2009 Hun tør ikke å spørre rett ut. Hun er sikkert redd for hvilket svar hun kan få ;-) 0 Siter
mrxx Skrevet 21. februar 2009 Skrevet 21. februar 2009 [quote name=Lotte )' timestamp='1235244348' post='4096226] Jeg spør rett ut! Svar: :-) Hehe, ikke her. 0 Siter
mrxx Skrevet 21. februar 2009 Skrevet 21. februar 2009 [quote name=Lotte )' timestamp='1235244494' post='4096227] På knea? Jeg kryper ikke, nei. Det er godt du har høye tanker om deg selv... *hehe* Ikke uten grunn at du kjøpte knebeskyttere her om dagen, hehe. 0 Siter
mrxx Skrevet 21. februar 2009 Skrevet 21. februar 2009 Hun er sikkert redd for hvilket svar hun kan få ;-) Det tror jeg også, det blir litt voldsomt for små byfrøkner dette.-) 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 21. februar 2009 Forfatter Skrevet 21. februar 2009 Ikke uten grunn at du kjøpte knebeskyttere her om dagen, hehe. *haha* 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 21. februar 2009 Forfatter Skrevet 21. februar 2009 Det tror jeg også, det blir litt voldsomt for små byfrøkner dette.-) Jøje meg! Snakk om å gjøre seg interessant... *himle* 0 Siter
Gjest Villniss Skrevet 21. februar 2009 Skrevet 21. februar 2009 Jeg har ikke et seksuelt nettverk. Jeg er nok for gammel, er ikke det et ungdomsfenomen med pulevenner og venners venners pulevenner osv? De kan bare ha det så godt hvis de er så dumme at de holder på sånn uten å beskytte seg. Jo sikkert et ungdomsfenomen i tillegg til uopplyste (dumme?) utlendinger.... 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 21. februar 2009 Skrevet 21. februar 2009 Hi hi, ja den tålte lite å få passet påskrevet Du skriver som om himmelen hadde falt ned, som om verden var i brann, hva har sunn fornuft med det jeg skrev å gjøre. Eller mangelen på sådan. Så fordi jeg ikke kjenner til at det finnes slike knulleringer, og derfor sier at "ahh, kanskje jeg ikke kjenner til dette fordi det kanskje fremstår oftere blandt utlendinger" så har jeg null sunn fornuft. Hmmm, det virker som om jeg tråkker deg personlig på tærne her ''Hmmm, det virker som om jeg tråkker deg personlig på tærne her '' Kanskje du gjør det. Du vet lite om hva slags opprinnelse folk her inne har. 0 Siter
Gjest Litt engstelig mor, gale tider i dag Skrevet 21. februar 2009 Skrevet 21. februar 2009 ''Hmmm, det virker som om jeg tråkker deg personlig på tærne her '' Kanskje du gjør det. Du vet lite om hva slags opprinnelse folk her inne har. Det får alikavel være grense til hårsårhet. Her inne er det sikkert homosexuelle, transvestitter, utlendinger mm. mm. mm. Skal ingen tanker og meninger om nevnte nevnes? Er ikke det et kjent femomen at folk fra andre land kan leve forskjellig, ha forskjellig tankegang og i det hele tatt være noe forskjellig fra det norske folk? Du lager deg ris til egen bak ved å henge deg så voldsomt opp i ting, det var ingen grunn til å hisse seg opp over det jeg skrev. Det er en kjennsgjerning at største prosenten overfall/voldtekter er av utenlandske, dette står skrevet over alt flere ganger. Har vi lov til å nevne det? Skal vi bombaderes med at norske også gjør dette? Vi VET jo at norske også gjør dette men det er ikke det det var snakk om, de som har koll på ting sier at størsteparten av tilfellen gjøres av utlendinger. Jeg skrev ikke at det er kun utlendinger som driver slike knulleringer. Jeg skrev, om kanskje ikke ordrett, at kanskje det var fordi det var utleninger at jeg ikke har hørt om det før. Jeg mente, kanskje norskene ikke så hyppig bedriver knulleringer, mens utlendingene kanskje gjør. Nei, dette er ikke noe poeng i å diskutere i det vide og det brede, men for din egen del bør du roe ned noen hakk. Det kan ikke være bra å hisse seg så fort opp på et forum som dette, all den tid det her skrives mye rart. Ha en fortsatt god fredag. 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 21. februar 2009 Forfatter Skrevet 21. februar 2009 Det får alikavel være grense til hårsårhet. Her inne er det sikkert homosexuelle, transvestitter, utlendinger mm. mm. mm. Skal ingen tanker og meninger om nevnte nevnes? Er ikke det et kjent femomen at folk fra andre land kan leve forskjellig, ha forskjellig tankegang og i det hele tatt være noe forskjellig fra det norske folk? Du lager deg ris til egen bak ved å henge deg så voldsomt opp i ting, det var ingen grunn til å hisse seg opp over det jeg skrev. Det er en kjennsgjerning at største prosenten overfall/voldtekter er av utenlandske, dette står skrevet over alt flere ganger. Har vi lov til å nevne det? Skal vi bombaderes med at norske også gjør dette? Vi VET jo at norske også gjør dette men det er ikke det det var snakk om, de som har koll på ting sier at størsteparten av tilfellen gjøres av utlendinger. Jeg skrev ikke at det er kun utlendinger som driver slike knulleringer. Jeg skrev, om kanskje ikke ordrett, at kanskje det var fordi det var utleninger at jeg ikke har hørt om det før. Jeg mente, kanskje norskene ikke så hyppig bedriver knulleringer, mens utlendingene kanskje gjør. Nei, dette er ikke noe poeng i å diskutere i det vide og det brede, men for din egen del bør du roe ned noen hakk. Det kan ikke være bra å hisse seg så fort opp på et forum som dette, all den tid det her skrives mye rart. Ha en fortsatt god fredag. ''Ha en fortsatt god fredag.'' Du må stille kalender'n din: det er lørdag! :-) 0 Siter
Gjest Litt engstelig mor, gale tider i dag Skrevet 21. februar 2009 Skrevet 21. februar 2009 [quote name=Lotte )' timestamp='1235250061' post='4096286] ''Ha en fortsatt god fredag.'' Du må stille kalender'n din: det er lørdag! :-) Da er det nok ikke kalenderen jeg bør stille men hodet Hi hi.... 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 21. februar 2009 Forfatter Skrevet 21. februar 2009 Da er det nok ikke kalenderen jeg bør stille men hodet Hi hi.... Ok, hodet da ;-) 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 21. februar 2009 Skrevet 21. februar 2009 Det får alikavel være grense til hårsårhet. Her inne er det sikkert homosexuelle, transvestitter, utlendinger mm. mm. mm. Skal ingen tanker og meninger om nevnte nevnes? Er ikke det et kjent femomen at folk fra andre land kan leve forskjellig, ha forskjellig tankegang og i det hele tatt være noe forskjellig fra det norske folk? Du lager deg ris til egen bak ved å henge deg så voldsomt opp i ting, det var ingen grunn til å hisse seg opp over det jeg skrev. Det er en kjennsgjerning at største prosenten overfall/voldtekter er av utenlandske, dette står skrevet over alt flere ganger. Har vi lov til å nevne det? Skal vi bombaderes med at norske også gjør dette? Vi VET jo at norske også gjør dette men det er ikke det det var snakk om, de som har koll på ting sier at størsteparten av tilfellen gjøres av utlendinger. Jeg skrev ikke at det er kun utlendinger som driver slike knulleringer. Jeg skrev, om kanskje ikke ordrett, at kanskje det var fordi det var utleninger at jeg ikke har hørt om det før. Jeg mente, kanskje norskene ikke så hyppig bedriver knulleringer, mens utlendingene kanskje gjør. Nei, dette er ikke noe poeng i å diskutere i det vide og det brede, men for din egen del bør du roe ned noen hakk. Det kan ikke være bra å hisse seg så fort opp på et forum som dette, all den tid det her skrives mye rart. Ha en fortsatt god fredag. Jasså, og du mener at jeg er den eneste parten som hisser meg opp her? Neppe. Det er tross alt ikke jeg som trekker inn voldtekter og annet tjafs i denne diskusjonen. Og som sagt: Du kan selvsagt få hevde dine ting til du blir blå i fjeset. Og jeg er i min fulle rett til å både kommentere og diskutere det - så mye jeg ønsker og orker. 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 21. februar 2009 Skrevet 21. februar 2009 Da er det nok ikke kalenderen jeg bør stille men hodet Hi hi.... Men vær kjapp, for om 1 time og 53 minutter så er de søndag. 0 Siter
Gjest Litt engstelig mor, gale tider i dag Skrevet 21. februar 2009 Skrevet 21. februar 2009 Jasså, og du mener at jeg er den eneste parten som hisser meg opp her? Neppe. Det er tross alt ikke jeg som trekker inn voldtekter og annet tjafs i denne diskusjonen. Og som sagt: Du kan selvsagt få hevde dine ting til du blir blå i fjeset. Og jeg er i min fulle rett til å både kommentere og diskutere det - så mye jeg ønsker og orker. Jeg MÅ trekke inn masse rart i denne diskusjonen, for du er helt steil på ditt Men jeg bør jo egentlig ikke forsvare meg heller, for om jeg så hadde ment at utleninger gjør sånn eller slik så er det min rett å mene det også. Og bare til info altså, jeg skal love deg at jeg er_ikke_det minste sint Blir bare veldig oppgitt noen ganger over totalsteile folk som er så hard mot rasisme at de ser det der det ikke er engang. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.