Gjest Skitt au Skrevet 21. februar 2009 Skrevet 21. februar 2009 Ungdommen her la fra seg sin hvite jakke med sorte ermer på et plagg som lå til kloring her. Ene ermet fikk en tykk bleket stripe, som endte opp hvit/gul. Hele jakken kan ikke farges sort da den er i flere farger. Hvordan får jeg denne stripen sort igjen? Hvordan går jeg frem for å unngå å ødelegge de andre partiene på jakken som er i andre farger? 0 Siter
KaVa Skrevet 21. februar 2009 Skrevet 21. februar 2009 kan du forsøke å farge akkurat der det er bleika? For hånd? Ellers er det vel å jukse seg fram med en sprittusj :-) 0 Siter
Gjest Skitt au Skrevet 21. februar 2009 Skrevet 21. februar 2009 kan du forsøke å farge akkurat der det er bleika? For hånd? Ellers er det vel å jukse seg fram med en sprittusj :-) Tenkte på sprittusj jeg også Men så var det hvordan dette farget i vask da. Det samme hvis jeg farger for hånd, må jeg vaske for hånd til det ikke farger lenger da? Hvordan blir dette egentlig? 0 Siter
ekte nick Skrevet 21. februar 2009 Skrevet 21. februar 2009 Tenkte på sprittusj jeg også Men så var det hvordan dette farget i vask da. Det samme hvis jeg farger for hånd, må jeg vaske for hånd til det ikke farger lenger da? Hvordan blir dette egentlig? Hvis du bruker sprittusj merket Permanent, så tror jeg ikke den går av i vask. (Men jeg garanterer det ikke!) 0 Siter
KaVa Skrevet 23. februar 2009 Skrevet 23. februar 2009 Tenkte på sprittusj jeg også Men så var det hvordan dette farget i vask da. Det samme hvis jeg farger for hånd, må jeg vaske for hånd til det ikke farger lenger da? Hvordan blir dette egentlig? Dersom du farger - følg bruksanvisningen så godt du kan. Skyll så mye som du overhodet klarer etter farging, for å få vekk overskuddsfarge. Det KAN lønne seg å stryke det fargede partiet, da noen farger setter seg best når de er varmebehandlet - og så ville jeg bare vasket som normalt siden. Sprittusj bør ikke farge av i det hele tatt! Har merka klær med sprittusj i en årrekke, uten noengang å ha opplevd at det har smitta av. Event: Kjøp en tekstiltusj! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.