Gå til innhold

å nei....hva nå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

villikkevillikkevilllikkeeeeeeeeeeeeee

Du virker jo selv ekstremt voksen og moden av deg

*ironisk til de grader her nå*

Kan du ikke i det minste forklare på hvilken måte disse foreldrene er så merkelige da, så kanskje det hadde vært mulig å gitt deg et reflektert svar?

• Svar 71
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Dorthe

9

• Lillemus

3

• Bookworm

3

• AneM1365380603

2

Skrevet

Man er ikke nødt til å invitere tilbake. I hvert fall har det ingen hast.

Det virker som om dere har alt å vinne på å ta imot invitasjonen. Forsøk å være voksne og åpne for at det er mange slags mennesker i verden - det er vel det dere også ønsker å lære datteren deres?

hjernetrimmern
Skrevet

Kan ikke ha så dårlig innstilling, da må det jo bli et dårlig

besøk da!!

Alle må få en sjanse, selv om man føler litt ubehag...Kan jo hende de er helt annerledes, når dere bare får besøk dem, blitt bedre kjent!

Det er ikke alltid førsteinntrykket som gjelder...

Er ikke dere som er redde for å få nye venner da??

Skrevet

Jeg synes det var hyggelig av dem å invitere dere på kaffe.

Dere må ikke be tilbake.

Gjest Aimabel
Skrevet

Dere kan vel stikke innom en liten tur. Kan være okei å bli _litt_ kjent med foreldrene til venninna til barnet deres vel, sikkert flere fordeler med det etterhvert. Dere trenger ikke bli besevenner og henge sammen hele tiden for det. Jeg synes det var hyggelig av dem.

Skrevet

Tja - kanskje de synes dere er såpass merkelige og rare at de inviterer dere til kaffe for å finne ut om de vil at jenta deres skal fortsette å være sammen med din datter?

Skrevet

Tja - kanskje de synes dere er såpass merkelige og rare at de inviterer dere til kaffe for å finne ut om de vil at jenta deres skal fortsette å være sammen med din datter?

Godt svart! :-)

tzatziki1365380058
Skrevet

HAHA - ler meg i hjel :)

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1235243561' post='4096217]

Godt svart! :-)

Ja, hvem vet - trådstarter høres jo ganske spesiell og lite tolerant ut selv så... ;o)

Gjest huttemegtuuuu
Skrevet

...eh.... Sikker på at det er _de_ som er rare? Hva med en liten titt i speilet før besøket, for å oppnå følelsen av at det er en smule gjensidig rarhet...

Vi har snakka om det, hva om andre føler det slik når de skal til oss... Vi har ransaket oss selv og er ikke slik at vi tror godt om oss selv.

Det er bare det at vi ikke har kjemi med disse menneskene. har du aldri opplevd det?

Gjest huttemegtuuuu
Skrevet

På hvilke måte er de rare da?

Mange rare folk men de er hyggelige de også : )

Mannen stirrer og bruker veldig lang tid før han snakker bla.

Gjest huttemegtuuuu
Skrevet

Jeg synes det er dere som høres rare ut jeg

Men har du virkelig aldri opplevd å møte mennesker du overhodet ikke har kjemi med??

Gjest huttemegtuuuu
Skrevet

Man er ikke nødt til å invitere tilbake. I hvert fall har det ingen hast.

Det virker som om dere har alt å vinne på å ta imot invitasjonen. Forsøk å være voksne og åpne for at det er mange slags mennesker i verden - det er vel det dere også ønsker å lære datteren deres?

Klart vi går på besøk, og vi oppfører oss og har en positiv innstilling! Men jeg er overrasket over at det ikke er andre her inne som ikke har opplevd å ikke ha kjemi med enkelte mennesker.

Gjest huttemegtuuuu
Skrevet

Du virker jo selv ekstremt voksen og moden av deg

*ironisk til de grader her nå*

Kan du ikke i det minste forklare på hvilken måte disse foreldrene er så merkelige da, så kanskje det hadde vært mulig å gitt deg et reflektert svar?

Takk.

Har du aldri opplevd å ikke ha kjemi med endre mennesker?

Gjest huttemegtuuuu
Skrevet

Hvordan merkelige? Og hvordan kan de være så merkelige at voksne mennesker krangler om hvem som skal åpne døra for dem?

Mannen stirrer og smiler og bruker fryktelig lang tid før han sier noe som helst.

mil1365380270
Skrevet

Joda, mange jeg over hodet ikke går sammen med, og enda flere jeg finner så totalt uinteressante, at jeg gruer meg litt for samvær med dem.

Men det plager meg da ikke! Og hvis ungen min vanket hjemme hos disse menneskene, hadde jeg blitt sjeleglad for kaffeinvitasjon.

Livet hadde vært sørgelig enkelt og kjedelig(!) om en times kaffe med mennesker jeg ikke kjenner var en utfordring i hverdagen.

For alt dere vet er de verdens hyggeligste mennesker, eller de syns dere er så himla forknytt og tåpelige at de bare må utrede saken. Blanke ark og godt humør er oppskriften! :-)

Skrevet

Mannen stirrer og smiler og bruker fryktelig lang tid før han sier noe som helst.

That's it?

Skrevet

Men har du virkelig aldri opplevd å møte mennesker du overhodet ikke har kjemi med??

Jo, det har jeg, men jeg gruer meg ikke til å møte dem likevel så lenge det er for noen timer. Jeg tviler sterkt på at de merker mine antipatier. For dem har jeg mange av.

Jeg pleier å unngå slike folk over dager da, da bytter jeg dem bort ;o)

Skrevet

Jo, det har jeg, men jeg gruer meg ikke til å møte dem likevel så lenge det er for noen timer. Jeg tviler sterkt på at de merker mine antipatier. For dem har jeg mange av.

Jeg pleier å unngå slike folk over dager da, da bytter jeg dem bort ;o)

Pst. Unnskyld at jeg bryter inn her. Mannnen min sier han også har prøvd å sende mail til meg og han fikk samme beskjed som deg.

Vi har begynt med Citrex og en periode fikk jeg ikke inn mailer fra kolegaer heller, men det er i orden nå så det er litt rart at jeg ikke får mailer utenifra. Irriternde. Skal prøve å sende deg en mail på mandag og se om jeg får sendt mailer ut. Hvis ikke får jeg snakke med datafolka.

Du har fortsatt telefonnummeret mitt?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...