AneM1365380603 Skrevet 22. februar 2009 Skrevet 22. februar 2009 Tja - kanskje de synes dere er såpass merkelige og rare at de inviterer dere til kaffe for å finne ut om de vil at jenta deres skal fortsette å være sammen med din datter? *Ha ha* Der fikk du sagt det ;o) 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 22. februar 2009 Skrevet 22. februar 2009 villikkevillikkevilllikkeeeeeeeeeeeeee ''villikkevillikkevilllikkeeeeeeeeeeeeee'' Hehe. Det er såpass altså ;o) 0 Siter
Gjest vingla Skrevet 22. februar 2009 Skrevet 22. februar 2009 Takk. Har du aldri opplevd å ikke ha kjemi med endre mennesker? "Har du aldri opplevd å ikke ha kjemi med endre mennesker?" Det opplever vel de fleste mennesker hver eneste dag. Likevel klarer en jo å forholde seg til andre mennesker, selv om en ikke er helt like eller har kjemi. 0 Siter
Dorthe Skrevet 22. februar 2009 Skrevet 22. februar 2009 Pst. Unnskyld at jeg bryter inn her. Mannnen min sier han også har prøvd å sende mail til meg og han fikk samme beskjed som deg. Vi har begynt med Citrex og en periode fikk jeg ikke inn mailer fra kolegaer heller, men det er i orden nå så det er litt rart at jeg ikke får mailer utenifra. Irriternde. Skal prøve å sende deg en mail på mandag og se om jeg får sendt mailer ut. Hvis ikke får jeg snakke med datafolka. Du har fortsatt telefonnummeret mitt? Da ligger det i så fall på mailen for jeg har ikke lagret deg. 0 Siter
Gjest sjøstjerna Skrevet 22. februar 2009 Skrevet 22. februar 2009 Klart man kan møte mennesker man overhodet ikke har kjemi med. ;-) Mens andre mennesker har man mye til felles med og liker godt. Klart man foretrekker sosial omgang med de sistnevnte fremfor de førstnevnte. Dette er da helt normalt. De fleste møter vel folk av begge kategorier hver dag. Men de fleste trenger ikke ha sosial omgang m/hjemmebesøk med begge kategorier.... Så jeg skjønner ikke helt den latterliggjøringen og "ikke-forstå-problemet-holdningen" jeg leser i andres svar. Tilbake til dette besøket. Dere har ikke kjemi sier du. Men dattera deres leker med barnet til disse menneskene. Så jeg er enig med mange her- at det er lurt å dra på dette besøket av den grunn. Da er det "sosial omgang" ikke for å opprette et vennskap- men noe man gjør som foreldre i regi av sin foreldrerolle. Hva å prate om? Jo barna. Sikkert og trygt tema- for det er jo det eneste dere begge har interesse i. Det å opprette arena for prat mellom foreldre gir mulighet for å senere kanskje sette noen felles grenser (feks når jentene nærmer seg tenårene). Vel- ta det som del av foreldrerollen, og ikke som forsøk på å skaffe nye venner. 0 Siter
Lillemus Skrevet 22. februar 2009 Skrevet 22. februar 2009 Mannen stirrer og bruker veldig lang tid før han snakker bla. Han trenger vel tid til å finne de riktige ordene han vil si da. 0 Siter
Gjest Vinita Skrevet 22. februar 2009 Skrevet 22. februar 2009 Mannen stirrer og bruker veldig lang tid før han snakker bla. Det kan jo ha en årsak,viktig å ha en åpent sinn når man skal bli kjent med nye folk. Kanskje det viser seg at de er greie folk. Og liker dere dem ikke fremdeles,er det jo bare å holde minst mulig kontakt. 0 Siter
Gjest huttemegtuuuu Skrevet 22. februar 2009 Skrevet 22. februar 2009 "Har du aldri opplevd å ikke ha kjemi med endre mennesker?" Det opplever vel de fleste mennesker hver eneste dag. Likevel klarer en jo å forholde seg til andre mennesker, selv om en ikke er helt like eller har kjemi. Det kommer nok vi også til å gjøre, men vi gleder oss ikke;o) 0 Siter
Gjest huttemegtuuuu Skrevet 22. februar 2009 Skrevet 22. februar 2009 Tja - kanskje de synes dere er såpass merkelige og rare at de inviterer dere til kaffe for å finne ut om de vil at jenta deres skal fortsette å være sammen med din datter? Nei, de syns nemlig ikke det...Det virker heller som om de liker oss veldig godt desverre. Vi har "kjent" de en stund og vi vet at de ute etter nye venner da de ikke har så altfor mange av det. (Damen sa at det er gjennom barna man kan finne venner...) Så beklager din lille mus, der tok du feil. Men for å roe deg ned litt, vi kommer til å gå på besøk, oppføre oss normalt og være åpne og positive;o) 0 Siter
Gjest huttemegtuuuu Skrevet 22. februar 2009 Skrevet 22. februar 2009 Ja, hvem vet - trådstarter høres jo ganske spesiell og lite tolerant ut selv så... ;o) Dukunne ikke tatt mer feil kjære deg! 0 Siter
Gjest huttemegtuuuu Skrevet 22. februar 2009 Skrevet 22. februar 2009 Det kan jo være slike ting de andre foreldrene også vil ha avslørt ved å invitere til besøk... Vi kjenner hverandre for godt til at det kan være det desverre. Disse folkene er skikkelige mennesker, og det vet de at vi også er. De er desverre ute etter nye venner. I know. 0 Siter
Gjest bikku Skrevet 22. februar 2009 Skrevet 22. februar 2009 Vi har snakka om det, hva om andre føler det slik når de skal til oss... Vi har ransaket oss selv og er ikke slik at vi tror godt om oss selv. Det er bare det at vi ikke har kjemi med disse menneskene. har du aldri opplevd det? Nei, jeg har vel egentlig ikke opplevd det med den intensiteten som du beskriver. Men jeg forstår deg vel kanskje dithen at du har følelsen av at det forventes mer av dere enn dere har ønske om/ er i stand til å gi. Og da blir det tydeligvis feil for dere - selv om vi her inne ikke er helt i stand til å forstå hvorfor. Og det er forsåvidt fair nok. Men du: Kan du ikke fortelle hvordan det gikk på besøket, da? 0 Siter
henrikke71 Skrevet 22. februar 2009 Skrevet 22. februar 2009 Hva med å sette seg og prate med dem istedetfor å gjøre dere opp en mening ut i fra noen møter i døren over et "hei" og "hadet"? Det der høres så dumt ut, dere må da gi folk en sjanse før dere stempler dem som merkelige. Hva er det som gjør dere så perfekte da? 0 Siter
Gjest huttemegtuuuu Skrevet 22. februar 2009 Skrevet 22. februar 2009 Hva med å sette seg og prate med dem istedetfor å gjøre dere opp en mening ut i fra noen møter i døren over et "hei" og "hadet"? Det der høres så dumt ut, dere må da gi folk en sjanse før dere stempler dem som merkelige. Hva er det som gjør dere så perfekte da? Vi tror ikke vi er så perfekte. Men jeg syns de fleste som har svart i denne tråden fremstår som meget perfekte... Jeg har faktisk vært på besøk hos de en gang før. Datteren min ville ikke gå inn alene første gangen så jeg satt der en god stund, og snakket med disse menneskene. Det er liksom ingenting å hente der, jeg finner de ikke interessante og de inviterer oss ikke for å bli kjent, men for å få nye venner.... 0 Siter
Dorthe Skrevet 22. februar 2009 Skrevet 22. februar 2009 Pst. Unnskyld at jeg bryter inn her. Mannnen min sier han også har prøvd å sende mail til meg og han fikk samme beskjed som deg. Vi har begynt med Citrex og en periode fikk jeg ikke inn mailer fra kolegaer heller, men det er i orden nå så det er litt rart at jeg ikke får mailer utenifra. Irriternde. Skal prøve å sende deg en mail på mandag og se om jeg får sendt mailer ut. Hvis ikke får jeg snakke med datafolka. Du har fortsatt telefonnummeret mitt? Jeg har nummeret ditt. Fant det på mobilen på et av dine gamle nick ) 0 Siter
Gjest VKF Skrevet 22. februar 2009 Skrevet 22. februar 2009 Jeg har nummeret ditt. Fant det på mobilen på et av dine gamle nick ) Ring meg da om du tør;o) Sitter oppe helt alene jeg nå og titter på Gram Prix om igjen. Måtte se på Alexander nok en gang. Har "forelsket" meg i den lille sjarmøren:-) 0 Siter
Gjest VKF Skrevet 22. februar 2009 Skrevet 22. februar 2009 Jeg har nummeret ditt. Fant det på mobilen på et av dine gamle nick ) Skal forresten ordne ny hotmailadresse i morgen. Må ha det nå når jeg blir alene. All nyttig informasjon kommer til han og han han videreformidler til meg. Går ikke an å være så gammeldags lenger:-) 0 Siter
Gjest VKF Skrevet 22. februar 2009 Skrevet 22. februar 2009 Ring meg da om du tør;o) Sitter oppe helt alene jeg nå og titter på Gram Prix om igjen. Måtte se på Alexander nok en gang. Har "forelsket" meg i den lille sjarmøren:-) Vet ikke om du leser her nå, men hvis du gjør så ring i morgen isteden. Må legge meg nå. Skal opp tidlig:-) 0 Siter
Dorthe Skrevet 23. februar 2009 Skrevet 23. februar 2009 Skal forresten ordne ny hotmailadresse i morgen. Må ha det nå når jeg blir alene. All nyttig informasjon kommer til han og han han videreformidler til meg. Går ikke an å være så gammeldags lenger:-) Er du våken enda da? 0 Siter
Dorthe Skrevet 23. februar 2009 Skrevet 23. februar 2009 Vet ikke om du leser her nå, men hvis du gjør så ring i morgen isteden. Må legge meg nå. Skal opp tidlig:-) OK 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.