Gå til innhold

å nei....hva nå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

OK

Jeg har visst problemer med både å motta meldinger utenifra og sende meldinger ut av "huset" for tiden.

Dessuten mistet jeg adressen din da vi gikk over til det nye systemet.

Nå kan du prøve denne: [email protected]

• Svar 71
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Dorthe

9

• Lillemus

3

• Bookworm

3

• AneM1365380603

2

Skrevet

Jeg har visst problemer med både å motta meldinger utenifra og sende meldinger ut av "huset" for tiden.

Sendt

Skrevet

adressen virker ikke

Skrevet

Skal forresten ordne ny hotmailadresse i morgen. Må ha det nå når jeg blir alene. All nyttig informasjon kommer til han og han han videreformidler til meg. Går ikke an å være så gammeldags lenger:-)

''nå når jeg blir alene''

Oi! Jeg er skikkelig uoppdatert, skjønner jeg!

Gjest Elextra
Skrevet

Klart vi går på besøk, og vi oppfører oss og har en positiv innstilling! Men jeg er overrasket over at det ikke er andre her inne som ikke har opplevd å ikke ha kjemi med enkelte mennesker.

''Men jeg er overrasket over at det ikke er andre her inne som ikke har opplevd å ikke ha kjemi med enkelte mennesker''

Det har ikke jeg lest i svarene du har fått. Men andre er kanskje mer åpne for å se bort fra manglende kjemi når det gjelder å tilbringe et par timer med barnets foreldre.

Gjest Elextra
Skrevet

Jeg synes det er dere som høres rare ut jeg

''Jeg synes det er dere som høres rare ut jeg''

Hehe, du sier noe.

Skrevet

adressen virker ikke

Nå vet jeg feilen. Prøv com isteden for no.

Skrevet

Nå vet jeg feilen. Prøv com isteden for no.

Nå har jeg prøvd på nytt :o)

Gjest huttemegtuuuu
Skrevet

Ja, da er det berømmelige besøket over. Det gikk bra, vi er blitt bestevenner og skal på ferie sammen i sommer. Skikkelig kult og vi gleder oss.

Gjest wtfcwia
Skrevet

Ja, da er det berømmelige besøket over. Det gikk bra, vi er blitt bestevenner og skal på ferie sammen i sommer. Skikkelig kult og vi gleder oss.

ironi,eller?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...