Gjest VKF Skrevet 23. februar 2009 Skrevet 23. februar 2009 OK Jeg har visst problemer med både å motta meldinger utenifra og sende meldinger ut av "huset" for tiden. Dessuten mistet jeg adressen din da vi gikk over til det nye systemet. Nå kan du prøve denne: [email protected] 0 Siter
Dorthe Skrevet 23. februar 2009 Skrevet 23. februar 2009 Jeg har visst problemer med både å motta meldinger utenifra og sende meldinger ut av "huset" for tiden. Dessuten mistet jeg adressen din da vi gikk over til det nye systemet. Nå kan du prøve denne: [email protected] Sendt 0 Siter
Dorthe Skrevet 23. februar 2009 Skrevet 23. februar 2009 Jeg har visst problemer med både å motta meldinger utenifra og sende meldinger ut av "huset" for tiden. Dessuten mistet jeg adressen din da vi gikk over til det nye systemet. Nå kan du prøve denne: [email protected] adressen virker ikke 0 Siter
morsan Skrevet 23. februar 2009 Skrevet 23. februar 2009 Skal forresten ordne ny hotmailadresse i morgen. Må ha det nå når jeg blir alene. All nyttig informasjon kommer til han og han han videreformidler til meg. Går ikke an å være så gammeldags lenger:-) ''nå når jeg blir alene'' Oi! Jeg er skikkelig uoppdatert, skjønner jeg! 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 23. februar 2009 Skrevet 23. februar 2009 Klart vi går på besøk, og vi oppfører oss og har en positiv innstilling! Men jeg er overrasket over at det ikke er andre her inne som ikke har opplevd å ikke ha kjemi med enkelte mennesker. ''Men jeg er overrasket over at det ikke er andre her inne som ikke har opplevd å ikke ha kjemi med enkelte mennesker'' Det har ikke jeg lest i svarene du har fått. Men andre er kanskje mer åpne for å se bort fra manglende kjemi når det gjelder å tilbringe et par timer med barnets foreldre. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 23. februar 2009 Skrevet 23. februar 2009 Jeg synes det er dere som høres rare ut jeg ''Jeg synes det er dere som høres rare ut jeg'' Hehe, du sier noe. 0 Siter
Gjest VKF Skrevet 23. februar 2009 Skrevet 23. februar 2009 adressen virker ikke Hm, den har virket for andre. 0 Siter
Gjest VKF Skrevet 23. februar 2009 Skrevet 23. februar 2009 adressen virker ikke Nå vet jeg feilen. Prøv com isteden for no. 0 Siter
Dorthe Skrevet 23. februar 2009 Skrevet 23. februar 2009 Nå vet jeg feilen. Prøv com isteden for no. Nå har jeg prøvd på nytt ) 0 Siter
Gjest huttemegtuuuu Skrevet 28. februar 2009 Skrevet 28. februar 2009 Ja, da er det berømmelige besøket over. Det gikk bra, vi er blitt bestevenner og skal på ferie sammen i sommer. Skikkelig kult og vi gleder oss. 0 Siter
Gjest wtfcwia Skrevet 28. februar 2009 Skrevet 28. februar 2009 Ja, da er det berømmelige besøket over. Det gikk bra, vi er blitt bestevenner og skal på ferie sammen i sommer. Skikkelig kult og vi gleder oss. ironi,eller? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.