Gå til innhold

Har du stemt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

*Hihi* Jada - jeg innrømmer det, jeg har har stemt! Sendte inn 2 stemmer til Alexander Rybak i den innledende runden og sannelig sendte jeg ikke en nå også. Så har jeg gjort mitt i alle fall. :o)

Han vekker det samme i meg som Kim Rune gjorde i Idol. :o)

• Svar 40
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• AneM1365380603

9

• Lotte :o)

8

• Colette

7

• Lillemus

6

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Nei, eg har selvfølgelig ikkje stemt enda, men det blir nok enten RV eller SV tror eg.

candyqueen_83
Skrevet

Jeg har stemt :o) Men bare èn stemme i hoveddelen, og èn i gullfinalen. Og stemmene gikk selvfølgelig til Aleksander Rybak :o)

Skrevet

Jeg har stemt på begge de to Alexandrene:-) Liker egentlig begge to like godt:-)

Skrevet

''Han vekker det samme i meg som Kim Rune gjorde i Idol. :o)''

Hvilken del av deg har sovet? ;-)

Skrevet

Yes, 10 stemmer på Alex Rybakk ;-)

Vel, minus en k, hehe.

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1235249800' post='4096281]

''Han vekker det samme i meg som Kim Rune gjorde i Idol. :o)''

Hvilken del av deg har sovet? ;-)

*Humrer* De er søte begge to da! :o)

Skrevet

Nei, men tror nok Rybak hadde fått min stemme, eller Tone!

Merksnodig hvor mange stemmer Tone får, men ingen tilstår å ha stemt på henne.

Skrevet

*Humrer* De er søte begge to da! :o)

Vekker de morsinstinktet? *ehe*

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1235250380' post='4096291]

Vekker de morsinstinktet? *ehe*

Godt mulig. ;o) Skjønne er de i alle fall begge to og at Alexander vinner dette klart er det vel ingen tvil om nå! :o)))))

candyqueen_83
Skrevet

Godt mulig. ;o) Skjønne er de i alle fall begge to og at Alexander vinner dette klart er det vel ingen tvil om nå! :o)))))

Leder med over 100 000 stemmer ;))))))))

Skrevet

Leder med over 100 000 stemmer ;))))))))

Han har 5 ganger så mange stemmer som Tone på andreplass!!!!! Vidunderlig!!!!

candyqueen_83
Skrevet

Håper det går like bra i Europa ;O) Jeg har troen på han :o)

Skrevet

Er dette noe å rope hurra for? Du snakker om den irriterende fiolingnukker'n? *øresmerte* ;-)

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1235250944' post='4096301]

Er dette noe å rope hurra for? Du snakker om den irriterende fiolingnukker'n? *øresmerte* ;-)

Vel - jeg liker ham jeg. :o) Og jeg digger Frikar også! Tror disse blir kjempeflotte representanter for Norge i Moskva!

Skrevet

Vel - jeg liker ham jeg. :o) Og jeg digger Frikar også! Tror disse blir kjempeflotte representanter for Norge i Moskva!

Jeg følger ikke meg, så jeg vet ikke hva du snakker om. Jeg vet bare at gnørelyder er ubehagelige for meg, og at Moskva er langt unna ;-)

AneM1365380603
Skrevet

Hurra :o) Det var en overlegen seier. Vi stemte en gang hver hos oss. Unntatt mannen min, for han holdt med Tone ;)

candyqueen_83
Skrevet

Hurra :o) Det var en overlegen seier. Vi stemte en gang hver hos oss. Unntatt mannen min, for han holdt med Tone ;)

Da var mannen din hvertfall i mindretall ;O)

Skrevet

Det var rene utklassingen! Disse mannfolka.....som alltid lar seg blende av et vakkert utseende. Fortell han at dette ikke er noen skjønnhetskonkurranse:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...